2017-03-04, 15:39
Medlem
Herculandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man möter väl folk som ligger i höjd med din skillpoäng?

Sorry för en dum fråga, men vad är skillpoäng?

Jag spelar i division 1, möter jag spelare från samma liga då?
Citera
2017-03-04, 16:34
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande

Tror han menar att du möter folk från samma rank som du då ligger på, alltså andra som ligger runt 15 segrar. Men kan ha helt fel
Citera
2017-03-04, 17:43
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Tror han menar att du möter folk från samma rank som du då ligger på, alltså andra som ligger runt 15 segrar. Men kan ha helt fel

Ganska säker på att det är så här, ja. Ligger du i t.ex. silver 2 möter du folk som ligger i (eller kring) silver 2.
Citera
2017-03-04, 18:08
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande

Vet att dom pratade om detta när första WL började. Första fem matcherna skulle vara orankade, sen blev man matchad mot folk med samma rank. Om dom går efter i vilken tier man ligger eller matcher en mot andra med liknande skillpoäng, vet jag inte. Ett system finns iallafall.

Skillpoäng är något poängsystem dom har för att urskilja vem som t.ex. kommer etta. Vet ej hur det fungerar men någon annan här inne har nog koll.
Citera
2017-03-04, 18:26
Medlem
Jag hade sparat och köpt på mig serie a spelare då jag kör ett serie a lag. Har Higuain OTW men ville prova Sbc Higuain. Jag behövde bara köpa EN spelare för att lösa denna league Sbc och det var Barzagli för 11 k. Angående Palermo och även andra lag så sålde jag de spelare som var värda mycket coins och försökte i så stor utsträckning använda spelare från andra positioner så långt det går för att kunna mjölka ur så mycket coins som helst. Jag sålde överblivna serie a spelare för ca 150 k och sålde sedan spelare från de 18 packsen för ca 200 k. Så mitt råd är att slänga in en cm eller liknande på en hm plats eller en cb på rb t ex för att spara coins i den mån det hår. Är väl inga problem att ha 2 spelare på fel position om resten är 10 i kemi!

Då jag nu testat Sbc Higuain har jag kommit fram till att jag säljer min OTW Higuain för att framhäva min Sbc futmas Dybala, innan jag köpte OTW Higuain hade Dybala lika många mål som matcher 165-165, men då OTW Higuain kom in i elvan försvann Dybala helt som målskytt. Nu är båda involverade och Dybala ligger på fina 212 matcher 209 mål.
Senast redigerad av MarlbroMan 2017-03-04 kl. 18:29.
Citera
2017-03-04, 19:11
Medlem
Mane OTW 500k nu..sälja eller hålla? hmmm
Citera
2017-03-04, 20:03
Medlem
Är det värt att börja spela FUT först nu? Eller ligger man så långt efter att det kommer vara helt värdelöst?
Citera
2017-03-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Är det värt att börja spela FUT först nu? Eller ligger man så långt efter att det kommer vara helt värdelöst?

Det är bara att börja! Det finns många spelare som är grymma och billiga, och det är inte svårt att få mycket coins genom trading och SBC
Citera
2017-03-04, 20:21
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Bästa laget för ca: 1,2 max 1,5 miljoner?
Citera
2017-03-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Bästa laget för ca: 1,2 max 1,5 miljoner?

Om du gillar 4-3-3 i olika variationer så kan jag rekommendera detta lag. Jao mario funkar även utmärkt som CDM pga hans workrates.

https://www.futbin.com/17/squad/2189232
Citera
2017-03-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Om du gillar 4-3-3 i olika variationer så kan jag rekommendera detta lag. Jao mario funkar även utmärkt som CDM pga hans workrates.

https://www.futbin.com/17/squad/2189232

Nån som har nåt bra tradingtips? Har 35-40k att röra mig med, resten är uppbundet i kort till st paddys day
Citera
2017-03-04, 23:21
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Spelets största problem är att det funkar helt olika vid olika tillfällen. Hade det varit likadant så hade man i alla fall haft chans att bli bra på det

Hihi håller med !

Någon dag i veckan hade vart ok, men nu e det väldigt stor skillnad under varje dygn .

Skulle va skoj å ta en diskussion med ledningen. Dom borde väl gå ut med att - vi försöker fixa det.

Jag menar får man ärtsoppa om man beställer morotssoppa på resturang . Så erkänner väl restaurangen det å sen försöker göra rätt nästa gång.

Konstigt när FIFA e så sjukt stort spel med så många fans. Å sen inte ger ett vanligt svar om varför allt e så jävla segt vissa timmar sen går det undan som fan.

Men vad vet jag. Dom kanske har lämnat ut ett svar.

Tycker inte FIFA 18 behövs. Bättre dom fixar i ordning detta nu. För spelet har faktiskt sin charm när gameplay flyter å det ej laggar.
Och fixa att bollen ej studsar så konstigt vid brytning .

Borde la gå å fixa . Känns onödigt å trolla fram ett 18 under tiden 17 ej fungerar som det ska.
Senast redigerad av sonofnature 2017-03-04 kl. 23:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in