2017-03-04, 21:47
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Smart av Björkman att sätta negern vs bögarna så han åtminstone får en av dom i final.

Boris Renés låt var ju dock bäst i startfältet
Citera
2017-03-04, 21:48
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
tycker. kanske inte folket ska få rösta. Det är bara massor med bönder utan musiksmak som röstar fram "roliga låtar och folk som de tror är mot "etablisamanget" men Anton är ju lika mycket etablisamanget som de andra pojkidolerna. Era nötter!

med lorren hade vi kunnat vinna allt.

nu har vi inte en enda kvinna med utländsk påbrå i finalen???!!!!

Skandal!

SKÄMS PÅ ER!

Mörk dag för Sverige det här. Rasismen letar sig in i mellon. Tror det var uppgjort.

folk röstade inte för Anton utan de röstade mot loreen och världsfreden!

Varför blev Boris René framröstad isf?
Citera
2017-03-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Loreens låt var väl inget särskilt? Inget konstigt att det gick som det gick. Vad var grejen med att varenda förståsigpåare tyckte att den var så överlägsen och skandal att den inte gick direkt till final?

Du tycker alltså att Antons(namn?) klämchecka tuggummipop var bättre? Kom igen nu, skärp dig.
Citera
2017-03-04, 21:49
Medlem
bombaccis avatar
varför får folk rösta utan att motivera sin röst? Vad var det som gjorde att helt plötsligt började alla vita män att rösta på en fjollig artist som Anton? blev alla svenska vita män helt plötsligt bisexuella eller fanns det något annat bakom det hela?

kanske någon mörkare ideologi, kanske något politiskt?

Hur kom det sig att den s.k "populära" Anton itne gick direkt till final men nu fick han plötsligt alla röster (från skåne kanske?). Nu viftas det med svenska flaggan och tjocka vita män med öl kaggar och vikingatatueringar skrålar högt "där fick hon!"

Ska polisanmäla svt för den där "sketetchen", väldigt osmakligt.

man borde inte ha dueller utan köra alla mot alla så kan inte rasister och icke-vänliga människor rösta MOT en artist utan bara rösta FÖR en artist. Det där måste ändras till nästa år. Bland det sjukaste jag sett på mellon.

ni e sämst
Citera
2017-03-04, 21:50
Medlem
Jävlar vad det kommer att skrivas och analyseras i alla tidningar nu efter Loreens dunderfiasko
Citera
2017-03-04, 21:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag tror aldrig jag har blivit så glad över ett resultat i Mello, som när Loreen åkte ut.

Så underbart, så fantastiskt, så demokratiskt. Svensken knyter näven i byxfickan, reser sig och börja slå sig fri från bojorna!
Citera
2017-03-04, 21:51
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoVaK
Varför blev Boris René framröstad isf?

är boris en kvinna?

han ses inte som ett hot mot vinsten. Han är bara en som kommer vara glad att få vara i final. Loreen var ett riktigt hot.

Kolla bara på hur många som röstade i de olika duellerna. Jag vågar satsa hela min ddr-frimärkssamling på att det var absolut flest röstande på Anton vs loreen.
Citera
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedenhielms
Alla låtarna var SÄMST! Detta var 4 dueller i inkompetens att skapa musik och låtar. Helvetes skitfestival av avdankade sumprunkande halvdöda likstela rigormortiskompositörer.

Jag kan spontant nynna bättre melodier adlib just nu än dessa skitbidrag som tävlade i denna sista chansen duell.

Hur många miljoner kostade denna sista chansen duell SVT?

Om du är en så bra låtskrivare, varför lägger du inte upp dina alster någonstans? Är ju annars ett stort slöseri på talang tycker du inte?
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
varför får folk rösta utan att motivera sin röst? Vad var det som gjorde att helt plötsligt började alla vita män att rösta på en fjollig artist som Anton? blev alla svenska vita män helt plötsligt bisexuella eller fanns det något annat bakom det hela?

kanske någon mörkare ideologi, kanske något politiskt?

Hur kom det sig att den s.k "populära" Anton itne gick direkt till final men nu fick han plötsligt alla röster (från skåne kanske?). Nu viftas det med svenska flaggan och tjocka vita män med öl kaggar och vikingatatueringar skrålar högt "där fick hon!"

Ska polisanmäla svt för den där "sketetchen", väldigt osmakligt.

man borde inte ha dueller utan köra alla mot alla så kan inte rasister och icke-vänliga människor rösta MOT en artist utan bara rösta FÖR en artist. Det där måste ändras till nästa år. Bland det sjukaste jag sett på mellon.

ni e sämst
Hur ska du formulera dig för att SVT ska göra något åt problemet? "Jag tycker att Loreen var bättre, så det är uppenbart att alla som röstade på Anton är rasister som inte vill ha en politiskt korrekt, utländsk kvinna i finalen"?
Citera
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Tycker också Loreens låt borde vunnit. Det var en stark, nyskapande låt och ett fenomenalt uppträdande. Det var även OK att visa människor på flykt men onödigt att dra in politik i det, särskilt med damen med väskan. Det gjorde att alla PK-trötta svenskar röstade på Anton i ren protest.

Otroligt klantigt att blanda in politik i melodifestivalen, när vanligt folk börjar förstå hur media och PK försöker påverka oss.
Citera
2017-03-04, 21:52
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Loreens låt var väl inget särskilt? Inget konstigt att det gick som det gick. Vad var grejen med att varenda förståsigpåare tyckte att den var så överlägsen och skandal att den inte gick direkt till final?
Den hade "rätt" budskap, och det ska tydligen vara relevant i en meloditävling.
Citera
2017-03-04, 21:53
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkamania
Linda Pira är så jävla dålig!

Haha ja det var fan otroligt vilket jävla skräp! Palla bilbrännarpack!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in