2017-03-04, 20:47
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Jag skrev innan att jag inte trodde på infon att någon/några på GS skulle vara nynazister.
Jag får korrigera mig själv lite då.
Den där Fab...n är nazist, nu har han tagit på sig den stora offerkoftan och snyftar ut i media och tigger pengar.
Jag har frågat GS om vad man tycker om de personer man hänger ut på YT där ljudfilerna är extremt klippta och som har fått hot och hat mot sig.
Det är inget som GS har svarat på, dom undviker den frågan helt. Men jösses vad synd det är om Fab...n nu helt plötsligt.
Enligt GS själva så driver dom en folkrörelse, medborgarjournalister. Men gömmer sig bakom anonyma konton. GS har inga etiska eller pressetiska regler utan hänger ut dessa personer hur som helst och sen bryr man sig inte om utifall den personen och familj blir hotade.
GS har ingen ansvarig utgivare heller. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, när GS la upp ett ljudklipp med den där oskyldiga växeltelefonisten så försvann den lilla respekten jag hade för dom.

Så sluta böla i media nu GS.. och när media kom och knackade på för att intervjua dig på GS, Herrejösses, du som ska vara så smart svarade knappt ingenting utan ställde bara motfrågor hela tiden.
Där ser man, går bra att ringa upp någon anonym och vara tuff men att sen någon kommer för att ställa frågor om den så uppträdde GS som en förvirrad liten skrämd hare.
Min uppfattning..

Nu vet vi iallafall att GS är en nazistsida där man förnekar förintelsen och stödjer öppet SD..

Joråsåatte...

Att sitta på sin feta kommunist röv och Gapa om att alla som har kritik mot den förda invandringspolitiken är nazister och sen som du medverka i andra trådar och hylla judehataren och muslimen Gina Dirawin är väl hyckleri på hög nivå.
Citera
2017-03-04, 20:49
Medlem
Antagonist88s avatar
Är det bevisat att Erik's fru är Asiatiska? Jag menar det konstaterades förut att Erik jobbade med VVS trots att han är Flygkapten.
Citera
2017-03-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Att sitta på sin feta kommunist röv och Gapa om att alla som har kritik mot den förda invandringspolitiken är nazister och sen som du medverka i andra trådar och hylla judehataren och muslimen Gina Dirawin är väl hyckleri på hög nivå.

Det är ett påstående som kommer från dig, inte mig. Har aldrig påstått att alla som har kritik mot invandringspolitiken skulle vara Nazister. Du får läsa vad jag skrivit.

Jag är för att man ringer någon anonymt för att kanske avslöja något, men sedan? GS ger inte den uppringde en chans att bemöta det som kommit fram och man vet inte vem som heller lägger ut på YT där filerna är klippta och klistrade.
Det hörs väldigt tydligt i filerna att de är klippta. Ofta kan man lyssna på bakgrundsljudet i filerna för att förstå hur mycket klippt och klistrat det är..

Ni förstår inte skillnaden mellan vad GS gör och en journalist? Alltså ärligt?
Jag har fortfarande inte fått svar på hur GS ser på det om en man hängt ut på YT som sedan blir hotade och hatade? Är det något som GS bryr sig om alls?
Men nu så gråter GS ut och tigger pengar, GS säger ju själva att dom tjänar ingenting på vad dom gör.
Jaha?? Dåså. Vad är problemet?..

Sen, den stackars växeltelefonisten då? Som GS gladeligen la ut på YT. Var det för att smutskasta E kuriren?
Den stackars tjejen anser jag ska få en offentlig ursäkt i media från GS.. Men den empatin finns inte hos GS..
Fab..n har tydligen förnekat förintelsen och skrivit annat som säger mig att han är en nazist som stöder SD.
Men nu när GS blir granskande ja då är det synd om er. Verkar så iallafall.. och sen gå ut med att tigga pengar redan. Haha, ni tjänar ju inte en enda krona på GS enligt era egna utsagor.
Något som inte stämmer här. Någon får gärna upplysa mig då om vad som stämmer.
Citera
2017-03-04, 21:10
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av me-we
En fråga till er som kritiserar GS för att deras inslag har "klippts och klistrats" på ett oetiskt sätt. Kan ni ge några konkreta exempel på där detta har skett?

Jag har följt dem i princip sedan de drog igång och jag kan inte påstå att jag har något minne av att deras inslag någonsin har framstått på detta sätt som ni, e-kuriren och många andra vill göra gällande, dvs. att man ställer en fråga och sedan klipper in ett helt annat svar eller liknande. Då har jag ändå genom åren sett/lyssnat på 90 % av vad Erik och Johan har producerat.

Och att de i vissa inslag väljer att ha med en berättarröst som talar medan intervjun/samtalet pausas ser jag inte som mer oetiskt än random inslag i Aktuellt eller Studio Ett, så kom inte dragandes med det som exempel.

Jag har också följt GS sedan starten och kan skriva under på detta.

Att EK nu påstår att GS har betett sig "bedrägligt", är ju det minsta man kan säga om EK själva och övrig MSM. I synnerhet mot Erik som person.

Däremot vill jag inte hylla GS till skyarna (ännu), där finns mycket att förbättra.
Senast redigerad av Tidsresenaren 2017-03-04 kl. 21:29.
Citera
2017-03-04, 21:10
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Det hörs väldigt tydligt i filerna att de är klippta.
Ge exempel! Länk med timestamp!
Citera
2017-03-04, 21:17
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Är det bevisat att Erik's fru är Asiatiska? Jag menar det konstaterades förut att Erik jobbade med VVS trots att han är Flygkapten.
Ja det lär hon vara med tanke på juristbilden,sttör det dig?. Däremot är pilotryktet oklart. Vvs konsult ab lär dock vara sant.
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-03-04 kl. 21:19.
Citera
2017-03-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavvaL
Tråden är lång.

1. Finns det exempel på fulklippning?

2. Finns det exempel på hat i inspelningarna?

3. Finns det exempel på hot i inspelningarna?

4. Finns det exempel på rasism och nazism?

Tar gärna länkar från na/expressen med exempel och tydliga bevis.

Det finns ännu ingenting som styrker det som GS anklagas för. Vi ser nu ett mediedrev som går ända upp till statsministern mot människor som bara ställt frågor till makthavare.

Om Ekurirens krig mot ”Trollfabriken” saknar grund så är det en medieskandal och demokratiskandal utan motstycke. Det måste rimligen få genklang över hela världen. Tanken svindlar.
Citera
2017-03-04, 21:25
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Ja det lär hon vara med tanke på juristbilden,sttör det dig?. Däremot är pilotryktet oklart. Vvs konsult ab lär dock vara sant.
Nej.
Om det stämmer är det ju väldigt konstigt att han blir kallad Nazist då han har gift sig och har barn över rasgränserna.
Citera
2017-03-04, 21:33
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Det finns ännu ingenting som styrker det som GS anklagas för. Vi ser nu ett mediedrev som går ända upp till statsministern mot människor som bara ställt frågor till makthavare.

Om Ekurirens krig mot ”Trollfabriken” saknar grund så är det en medieskandal och demokratiskandal utan motstycke. Det måste rimligen få genklang över hela världen. Tanken svindlar.

Det hade varit intressant om folk kontaktade utländsk media även ang detta. Det är definitivt ett nyhetsvärde här, i synnerhet om man vill fortsätta rida på "Sverige-bilden".
Citera
2017-03-04, 21:46
Medlem
RonPaul2008s avatar
Jag får "Law Abiding Citizen" vibbar av vad som händer.
Citera
2017-03-04, 22:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polu

Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Det hade varit intressant om folk kontaktade utländsk media även ang detta. Det är definitivt ett nyhetsvärde här, i synnerhet om man vill fortsätta rida på "Sverige-bilden".

Hela "Situation Sverige" är helt surrealistisk. Varje morgon vaknar man i en tavla av Salvador Dali. Nyhet efter nyhet, beslut efter beslut överträffar varandra i groteskt vansinne.

Vi är många som i åratal sagt att omvärlden måste få veta hur vi har det. Andra länders ledare och folk måste få en förståelse för det vansinne svenska folket tvingas leva i. Allt förändrades egentligen när Trump kom till makten. Globalisten Obama var i maskopi med både Reinfeldt-ligan och med Löfven-ligan. Nu har utländsk media fått upp ögonen för svensk propaganda, mörkläggning, förtryck av befolkningen och nu kan man kanske även få dem att rapportera om förföljelse, åsiktsregistrering, hot och trakasserier mot vanliga svenskar som ställer kritiska frågor till politiker och tjänstemän ansvariga för vansinnet.

1. Lex Jim "dra åt helvete" Olsson
2. Julia Caesar
3. Erik Granskning Sverige.

Tre anonyma röster, kritiska mot landets politik. Uthängda, förföljda och trakasserade i sina hem av kriminella, vänsterextrema, vapendömda journalister och chefredaktörer på grund av sina politiska åsikter. Det är helt absurt! Jag hoppas alla tre känner det stöd och den kärlek vi alla känner för dem för det de tvingas gå igenom.
Citera
2017-03-04, 22:39
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Nej.
Om det stämmer är det ju väldigt konstigt att han blir kallad Nazist då han har gift sig och har barn över rasgränserna.
Ja det var det var lite förbryllande, förintelseförnekaren han intervjuade var ju också jude. Tycker fortfarande det är överdrivet att vilja förbjuda porren (som är judars verk tydligen). Låter ju totalitärt. Dock kan man inte va rasse om man accepterar andra raser i sin bekantskap. K k k är ju rasister i ordets verkliga mening då utseendet o blodet i kroppen är i fokus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in