2017-03-04, 12:04
Medlem
Tänkte man kan ju lika bra tipsa er att kolla om ni har Mounier nonrare guld Bologna kort går det för 5k nu.
Citera
2017-03-04, 12:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Förstår bara inte varför man ens vill ha honom, finns ju bättre Higuainkort uppe för inte så mycket mer coins och han är ju dessutom redan garanterad tots.

För egen del ser jag league Sbc som kraftigt rabatterade packs + ett bra untradable kort. Osäker på om jag ska köra serie a som fitness, då kan higuain vara ok där fram.
Citera
2017-03-04, 12:46
Medlem
Jag får ALLTID spela på bortaplan, vad kan det bero på? helt sjukt.
Jag sitter på 100mbit/s fiber så inget problem med uppkopplingen.
Citera
2017-03-04, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snejider

kabel eller wifi?
Citera
2017-03-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
kabel eller wifi?
Wifi men jag har en bra router. Och den är typ 5m ifrån.
Citera
2017-03-04, 13:04
Medlem
Citat:
Wifi men jag har en bra router. Och den är typ 5m ifrån.

sätt i kabel... wifi på konsolerna är skit oavsett hur nära du sitter..har min router bredvid mitt PS4 men det fungerar ändå skit med wifi..
Citera
2017-03-04, 13:29
Medlem
Ngn som har tips på någon lirare att investera lite i? Funderar på Kante if/otw och Toure motm. Kanske mer för att använda i mitt PL lag. Men även för att sälja om priset gå upp. Yaya lär väl knappast gå upp dock...
Citera
2017-03-04, 13:30
Medlem
Citat:

Jag får max 1 av 20 på bortaplan... Kör kabel till ps4.
Citera
2017-03-04, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
För egen del ser jag league Sbc som kraftigt rabatterade packs + ett bra untradable kort. Osäker på om jag ska köra serie a som fitness, då kan higuain vara ok där fram.

Higuain är sjukt prisvärd. Iaf för mig. Har ej gjort palermo dock ännu. Väntar på lite prisdipp.

Bra packs. Så lett till IF Piszczek. IF Van anholt. Mm. Täcker med råge kostnaderna. Jag har sj haft de flesta gubbarna redan. Och lagen är riktigt billiga i serie a.
Citera
2017-03-04, 14:53
Medlem
NilssooonSs avatar
Spelets största problem är att det funkar helt olika vid olika tillfällen. Hade det varit likadant så hade man i alla fall haft chans att bli bra på det
Citera
2017-03-04, 15:32
Medlem
Herculandes avatar
Det är en skum sak jag märkt med FUT Champs som kanske bara är en påhittad tanke från min sida!

Men säg att jag har spelat riktigt bra och har 15 vinster och 2 förluster.. då möter jag oftast riktigt bra spelare med superlag. Men i de fall där det gått sämre och där mitt "förväntade resultat" ligger på Guld 2/3, då har jag mött mkt sämre motståndare..

Finns det någon koppling där du möter personer som har samma "förväntade slutresultat" som dig?
Citera
2017-03-04, 15:35
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Det är en skum sak jag märkt med FUT Champs som kanske bara är en påhittad tanke från min sida!

Men säg att jag har spelat riktigt bra och har 15 vinster och 2 förluster.. då möter jag oftast riktigt bra spelare med superlag. Men i de fall där det gått sämre och där mitt "förväntade resultat" ligger på Guld 2/3, då har jag mött mkt sämre motståndare..

Finns det någon koppling där du möter personer som har samma "förväntade slutresultat" som dig?
Man möter väl folk som ligger i höjd med din skillpoäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in