Citat:
Ursprungligen postat av
Polu
Jag tycker att det som tas upp här är mycket intressant: ”Judar är ett folk, Svenskar är det inte”.
Kan någon förklara logiken?
Kurder är också ett etniskt folk. Samer är ett etniskt folk. Afghaner är ett etniskt folk. Somalier är ett etniskt folk. Japaner är ett etniskt folk.
Svenskar existerar inte.
Granskning Sverige har rätt i allting de säger.
Judar är bland de mest rasistiska folkslagen.
Deras religion är i grunden rasistisk. Du kan i princip inte flytta till Israel utan att vara Jude.
Citat:
Ursprungligen postat av
exponerad
Ja folk borde vara mer engagerade, öppet och ärligt, gå på möten, visa vem man är och vad man står för, inte ljuga och bluffa.
Haken med att mörka vem man är och vem man företräder är att det är så lätt att bli misstrodd.
Därav spekulationerna om att ryssarna finansierar GS som ett led i att företräda ryska intressen.
Svenskar är världens snällaste, mjäkigaste folk. Det tycks vara genetiskt. Jag önskar att Svenskar kunde säga vad de egentligen tycker. Då skulle mainstreammedia dö ut på nolltid. Jag måste säga att jag
hatar mainstreammedia, de är så jävla dumma i huvudet. De vrider på allt. Man ser igenom allting så enkelt. Det finns inga falskare, ondare människor. De måste krossas, så är det bara.