2017-03-03, 22:05
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Kan man blanda dessa med Ksalol?
Har tagit runt 4-5 st blåa från asken men tänkte slänga i mig några ksalol för att boosta eller är det slöseri

Hej du,
Om du vill knulla med din tolerans och i slutändan inte lägga pengar på annat än piller så kör för fan!

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-03, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki
Varför?

Med vänlig hälsning,
GH
Det enkla svaret är att alkohol gör mig mer speedad och somliga skulle nog säga otrevlig, jag vill chilla ned helt enkelt.
Citera
2017-03-03, 23:05
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Hej du,
Om du vill knulla med din tolerans och i slutändan inte lägga pengar på annat än piller så kör för fan!

Med vänlig hälsning,
GH

jaha men funkar det då
Blir det bättre effekt funderar på om ja ska boosta med en 1mg ksalol eller en blå från asken
Citera
2017-03-04, 02:10
Medlem
Ghurps avatar
Hade högre förhoppningar om denna. Dragit cirka 20st 4mg från Askens. Visst känner jag mig ångestfri men förväntade stesolid effekten av tröttheten å somna gott vilket jag alltid gör på stesolid.. aja funkar ju mot ångesten iallafall!
Citera
2017-03-04, 11:45
Medlem
När dom kom vart man stenad från en av asken nu va de ett tag sen ja åt dom och nu har ja smällt i mig ett 25pack känner inget har kineserna vart fulla och kokat ihop helt fel eller har asken själva ätit allt och slängt i mint i tabbarna?
Citera
2017-03-04, 13:54
Medlem
Ghurps avatar
Vem har bättre än asken? Ett jävla skit preparat som har. Har inte kunnat sova ett jävla piss på över 20 st. 30st kvar.. jaahaay. Kunde lika gärna köpt diagram från gatan för samma peng
Citera
2017-03-04, 14:16
Medlem
Köp från TT istället mer tryck i deras asken har förmodligen visst haft överdoseradede tabbar emn vägarar erkänna det och har nu säkert sänkt till just 4 g. Asken var det 1.5 år sen jag handlande av dyra dryga på mail och skicka inte ens postförskott till hela landet tacka vet ja TT/TS
Citera
2017-03-04, 14:34
Medlem
Är det någon större påfrestning på levern vid doser om 4-8mg? Eller tror ni att det är lugnt?

Ska testa askens batch kommande veckan, har ingen benzo tolerans (eller andra gaba-påverkande preparat) har erfarenhet utav de flesta benzo, apoteksvaror och även många RC benzos så kommer att kunna ge en hyfsad bedömning.

Hoppas att detta är något att hänga i granen, tänker främst på medicinskt syfte. Liknar det flubromazepam, diazepam, klonazepam så kommer jag att bli glad. Gillar inte zolam benzos direkt, därför man prövar denna.
Citera
2017-03-04, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Köp från TT istället mer tryck i deras asken har förmodligen visst haft överdoseradede tabbar emn vägarar erkänna det och har nu säkert sänkt till just 4 g. Asken var det 1.5 år sen jag handlande av dyra dryga på mail och skicka inte ens postförskott till hela landet tacka vet ja TT/TS

Precis vad jag skrev innan, att deras första varit hög doserade.
För om 10mg är om en 10-15mg Diazepam så var deras tabbar minst 30mg.
Nu har de pressat nya (eftersom de har storpack i lager). Dessa nya är nog korrekt doserade på 4mg st för de är mycket sämre än deras första batch/pressning.
Citera
2017-03-04, 22:00
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Precis vad jag skrev innan, att deras första varit hög doserade.
För om 10mg är om en 10-15mg Diazepam så var deras tabbar minst 30mg.
Nu har de pressat nya (eftersom de har storpack i lager). Dessa nya är nog korrekt doserade på 4mg st för de är mycket sämre än deras första batch/pressning.

Hej!
Jag vet inte om det bara är jag, men har ätit samma medicinska dos från askens förra till deras nuvarande batch och märker absolut ingen skillnad. Som sagt detta är förmodligen ingen benso att använda i flumsyfte, men som medicin fungerar den nästan bäst av alla de jag testat, och det är en del, då jag varit med ett tag.

Tror ni som gnäller helt enkelt knullat era receptorer och antingen ljuger för er själva eller bara hänger på andra gnällspikar för ni saknar egna åsikter.

Asken har alltid gjort rätt för sig och haft jämna batchar, vilket jag inte kan säga om TT och TS.

Vad grundar ni era något lösa gnällerier på? Att ni kontinuerligt använder dessa som medicin, eller flöddrar sönder era receptorer på allt ni hittar?

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-05, 01:05
Medlem
esants avatar
Citat:
Hej!
Jag vet inte om det bara är jag, men har ätit samma medicinska dos från askens förra till deras nuvarande batch och märker absolut ingen skillnad. Som sagt detta är förmodligen ingen benso att använda i flumsyfte, men som medicin fungerar den nästan bäst av alla de jag testat, och det är en del, då jag varit med ett tag.

Tror ni som gnäller helt enkelt knullat era receptorer och antingen ljuger för er själva eller bara hänger på andra gnällspikar för ni saknar egna åsikter.

Asken har alltid gjort rätt för sig och haft jämna batchar, vilket jag inte kan säga om TT och TS.

Vad grundar ni era något lösa gnällerier på? Att ni kontinuerligt använder dessa som medicin, eller flöddrar sönder era receptorer på allt ni hittar?

Med vänlig hälsning,
GH

Det är alltid mycket prat om batcher hit och dit, det gäller benso liksom annat, och jag vågar säga utan tvivel att några ibland har varit feldoserade (eller att fel substans skickats, vanligare hos somliga försäljare än andra) men i de flesta fall är jag övertygad om rör det sig om vi får för oss saker. Jag kan sitta med samma påse av någon stimulant och få enbart tråkiga effekter, för att upptäcka att bara några timmar senare så funkar den precis som man vill.

Det må variera mellan batcher lite grann men för det mesta tror jag att man väljer att använda "batchen" som syndabock för det är lättast. Vi kan inte se in i våra huvuden och blodbanor. Det handlar om att hitta en enkel lösning på ett förmodligen rätt komplext problem/situation.

Med det sagt så bör man dock inte lita lika mycket på alla shoppar.
Citera
2017-03-05, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Av det jag läst på ett UK-forum samt andra forum så skall denna vara en riktig höjdare! Vissa jämför den med flubro men kan ju vara överdrift. Däremot litar jag inte på TT så får vänta och se om andra shoppar börjar ta in den.

Frid!
Vilket knappast är något bra. Flubron var giftig och förmodligen inte hälsosam alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in