2017-02-24, 10:13
Medlem
Reklamsnack reklamsnack yalledingo.
När det fungerar så dåligt är det ingen som vill annonsera.
Testade just nu.
"Vi hittade ingen reklamfilm. Varför?
Om du lättare vill komma åt Wifog, installera Wifog Smart. "

Enkäter har jag fått 2 stycken sedan nyår, båda har avbrutits eftersom jag inte passade in i målgruppen.

När vi nu anpassar våra svar för att vara kvar i enkäterna (det måste man göra) så är det inga företag som vill anlita Wifog för enkäter heller. En enkät utan ärliga svar är ingen enkät och bortkastade pengar för uppdragsgivaren.

Hur går det med erat omskrutna samarbete med Comviq.
Är det något som är gratis där eller är det också en månadsavgift på 200 poäng för att stanna kvar i Wifog?
Citera
2017-02-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Reklamsnack reklamsnack yalledingo.

Enkäter har jag fått 2 stycken sedan nyår, båda har avbrutits eftersom jag inte passade in i målgruppen.
Hur går det med erat omskrutna samarbete med Comviq.
Är det något som är gratis där eller är det också en månadsavgift på 200 poäng för att stanna kvar i Wifog?

Att det funkar så dåligt för dig vet jag inte orsaken till. Jag har själv tre SIMkort med hyfsade poängpotter, 88 627, 139 884 och 146 812 poäng per i dag.

Enkäter är inte Wifog, de bara förmedlar dom. CINT heter företaget som administrerar dom, och för mig själva, jag får ungefär två per månad, tre en gång ibland och en gång för ett par år sedan fick jag hela fem.

Det omskrutna samarbetet med Comvig har jag inte en susning om, använder bara Wifog. Laddade 1800p på ett Comviq kontankort för en tid sedan, det var 1800p rakt ut av fönstret. En riktig "Monkey Business" operatör som jag aldrig ska använda igen.
Citera
2017-02-27, 18:57
Medlem
Enydrions avatar
idag tror jag att jag fick alla poängen i en oavbruten följd, minns inte när det hände senast...

Tyvärr hade de inte höjt limiten nu i kväll...
Citera
2017-02-28, 16:15
Medlem
Nu däremot trasslar det direkt efter första reklamen... Vi får se hur resten av sessionen går.

Edit: Tja..., 55 p senare, ungefär lika krångligt som vanligt en reklamtorr Februaridag...
Senast redigerad av Gissa vem 2017-02-28 kl. 17:03.
Citera
2017-02-28, 20:38
Medlem
Sikkans avatar
är det nån som for real orkar hålla på med det här skräpet?
Citera
2017-02-28, 21:31
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Jag har försökt skrapa ihop poäng idag men jag har börjat känna att Wifog inte är värd tiden det tar längre. Kommer sannolikt bli bättre om 2-3 månader när reklamerna börjar rulla igen men att sitta och bunkra i november för att kunna klara början på året är inte direkt något jag vill göra som en årlig rutin.
Citera
2017-03-01, 15:29
Medlem
Citat:

Det hela är ju bara en frågan om prioritering. Nån spelar spel i timmar utan att få något i retur. Andra super och slåss utan att det ger något, och åter igen, några håller på med Wfog, som jag till exempel. Upp till varje enskild vad man prioriterar!

Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Jag har försökt skrapa ihop poäng idag men jag har börjat känna att Wifog inte är värd tiden det tar längre. Kommer sannolikt bli bättre om 2-3 månader när reklamerna börjar rulla igen men att sitta och bunkra i november för att kunna klara början på året är inte direkt något jag vill göra som en årlig rutin.

Jag förstår dig 100! Jag har varit med från början och har upparbetat en konfortabel pott. På så vis bunkrar jag när det passar, torkar aldrig upp. Det som är bra med Wifog är att man får behålla potten från månad till månad. Bunkringen måste pågå hela året, och när det går trögt som nu så skiter man i det när man har poäng så det räcker, och ändå blir lite över.
Citera
2017-03-01, 19:44
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Det hela är ju bara en frågan om prioritering. Nån spelar spel i timmar utan att få något i retur. Andra super och slåss utan att det ger något, och åter igen, några håller på med Wfog, som jag till exempel. Upp till varje enskild vad man prioriterar!

Jag förstår vad du menar, men att spela spel kan ju vara oerhört roligt! Att samla pott till WiFog låter inte lika skoj. Men absolut, whatever floats your boat
Citera
2017-03-02, 17:21
Medlem
Citat:
Jag förstår vad du menar, men att spela spel kan ju vara oerhört roligt! Att samla pott till WiFog låter inte lika skoj. Men absolut, whatever floats your boat

Ok, men för några av oss (kanske lite äldre) blev det en sots sport från början, dvs. när poängsystemet startade. Hur många poäng får man i dag? Jaga enkäter, jaga enkäter, 5 poäng per reklam i flera månader, en hel månad med mellan 1500 och 2000 poäng per dag, några dagar 2200 poäng. För många av oss som var medläm av Wifog User gruppen på fb hadde det ingen ekonomisk betydelse, det var sporten av att jaga poäng och sen diskutera det hela. Jag håller med dig, den senaste tiden har det inte varit skoj på samma sättet, dock tror jag at Wifog sitt koncept borde kunna överleva i konkurens med alla dessa ”Monkey Business” operatörer.
Citera
2017-03-02, 17:26
Medlem
Paijters avatar
Citat:
29 GB och har haft det så sedan december. Jag är helnöjd. Wifog passar mig som handen i handsken.
Citera
2017-03-03, 20:10
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
29 GB och har haft det så sedan december. Jag är helnöjd. Wifog passar mig som handen i handsken.

skönt men när är det tänkt att nyttja dessa gb? hemma har jag fiber och på resande fot 10 gb/mån via jobbet.
Citera
2017-03-03, 20:10
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Ok, men för några av oss (kanske lite äldre) blev det en sots sport från början, dvs. när poängsystemet startade. Hur många poäng får man i dag? Jaga enkäter, jaga enkäter, 5 poäng per reklam i flera månader, en hel månad med mellan 1500 och 2000 poäng per dag, några dagar 2200 poäng. För många av oss som var medläm av Wifog User gruppen på fb hadde det ingen ekonomisk betydelse, det var sporten av att jaga poäng och sen diskutera det hela. Jag håller med dig, den senaste tiden har det inte varit skoj på samma sättet, dock tror jag at Wifog sitt koncept borde kunna överleva i konkurens med alla dessa ”Monkey Business” operatörer.

köper ditt argument
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in