2017-02-27, 00:34
Medlem
Hej!

Vet att MDMA/Ecstasy syns i 1-3 dagar på standard urinprov hos t.ex. Maria Ungdom.

Men även hört att polisen använder sig av andra "bättre" urinprov, mina polare har haft besök av snuten och fått pissa nu och är möjligt vis min tur nu

Frågan är om jag skulle kunna ta upp mot 200mg MDMA och hur länge skulle d då synas på snutens urinprov?

Vet att d är onödigt att ta risken men risken känns som om den blir mindre och mindre nu. Men är genuint intresserad

Tacksam för svar!
Citera
2017-02-27, 12:02
Medlem
Hej, blir utredd nu av skolan o färödrar, ska därför på piss hos minimaria imorgon

Kickade senast lördagen den 18e

Har druckit en jävla massa vatten och citronvatten, bastat och tränat, undevikt träning de senaste dagarna dock.

Kommer jag klara mig?

Väger 67 kilo
Citera
2017-02-27, 13:22
Medlem
[quote=KaptenKrok420|60018030]Hej!

Vet att MDMA/Ecstasy syns i 1-3 dagar på standard urinprov hos t.ex. Maria Ungdom.

Men även hört att polisen använder sig av andra "bättre" urinprov, mina polare har haft besök av snuten och fått pissa nu och är möjligt vis min tur nu

Frågan är om jag skulle kunna ta upp mot 200mg MDMA och hur länge skulle d då synas på snutens urinprov?

Vet att d är onödigt att ta risken men risken känns som om den blir mindre och mindre nu. Men är genuint intresserad

EDIT:

Ca 180 cm lång.
Väger ca 55kg.
18 års åldern.

Tagit ca 100-300mg MDMA 2-3 gånger i månaden senaste 3 månaderna.

Tacksam för svar!
Citera
2017-02-27, 14:47
Medlem
Scenefags avatar
Har sökt mig fram till detektionstiden i urin när det gäller MDMA. (runt 3 dygn)

Min fråga är om detta gäller även för labtest? jag kommer nämligen få lämna urinprov på min arbetsplats och proven kommer att skickas på analys på lab.
Jag vill veta om jag kan ta MDMA vid väl valda tillfällen utan att det kommer att visa allt för länge?
Citera
2017-02-28, 18:52
Medlem
f30malmos avatar
Jo, vad betyder met på drogtest impero diagnostics?

Testar positivt för det och skulle behöva veta var det är som testar positivt då jag inte tagit något som motsvarar bokstäverna, om jag inte blivit lurad.

Testar för, amfetamin (positivt), benso (positivt) kokain, (negativt), met (positivt, TVÅ gånger nu), thc (positivt, men det är nog för jag tar xanor som kan testa som thc på sticka ibland), morfin (negativt.)

Tacksam för svar.
Citera
2017-02-28, 18:59
Medlem
f30malmos avatar
Metamfetamin/ecstacy är de svar jag googlar fram???
Men hur kan jag testa positivt på det, tar elvanse, så amfetamin var väntat, men inte det.

Dör av ångest.
Citera
2017-02-28, 19:54
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver89
Tjo tog 80mg medikinet och 90 mg concerta idag jag har utskrivet 90 mg om dagen. Sitter på rättspsyk och kan få lämna urinprov när som hällst. Hur lång tid tar det innan koncentrationen i pissat är normal igen som när jag tar 90mg. ?? Kan dom mäta exakt hur många mg man tagit? Och hur länge kan dom se de.?

Dem kan bara se mängden på analys!
Citera
2017-02-28, 21:39
Medlem
tog 100mg norflurazepam för 18 dagar sen och testar fortf. positivt. om man räkningar 5 halveringstider så är det minst en halveringstid på 86 timmar hos mig.. men så har jag bara varit utomhus 2-3 ggr sen dess och gått korta sträckor. annars har jag ätit mkt mat och dryck
Citera
2017-03-01, 09:06
Medlem
Drog i mig 1g Mdma kristaller natten till fredag, kommer att få pissa nu på fredag, har läst att det kan sitta i mellan 3-5 dagar och när jag lämnar har det precis gått 7, men med tanke på mängden jag tog känner jag mig lite nojig. Kan det synas efter 7 dagar om man tagit ett gram?

Man 65-70 kg 175-180 cm lång! Svar uppskattas då jag är rätt nojig! "/
Citera
2017-03-02, 23:19
Medlem
Nån som vet om Gabapentin dyker upp i analys när dom kollar efter Lyrica/Pregabalin?

Det är väl en egen substans även om den har likheter med pregabalin?

Svar uppskattas nåt enormt!
Citera
2017-03-03, 11:17
Medlem
För precis en vecka sedan så rökte jag 4 cannabis bloss, innan det hade jag varit ren i 2månader. Tror ni det skulle va positivt om jag skulle pissa idag?
Citera
2017-03-03, 15:40
Medlem
Är det någon som öht reflekterat över något som mesigt som propavan? Jag har ett krävande jobb som tarvar god nattsömn och jag tar två per kväll och ska lämna urinprov (Transportstyrelsen) om cirka 10 dagar.
Vad jag förstår är det inte narkotikaklassat (men funkar förbluffande bra som sömngivare). Bör jag vara orolig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in