2017-03-03, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Hur doserade du och hur länge gick du på det?

Körde 1mg ed i 10 dagar. Så antagligen för kort. Dock hört folk som fått grym läkning på så kort tid.

Mvh
Citera
2017-03-03, 14:06
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Körde 1mg ed i 10 dagar. Så antagligen för kort. Dock hört folk som fått grym läkning på så kort tid.

Mvh

Jag körde 1 mg ed i 15 dagar och har sedan dess gått ner på 0,5 mg ed.Jag kände först efter 10 dagar att det gjort skillnad. Men sedan dess känts det riktigt bra, dock har jag inte kunnat träna korrekt än pga av sjukdomar och resor.
Citera
2017-03-06, 17:32
Medlem
Hej hå.
Lite nybörjare på peptiider men iallafall kommit igång med ghrp-6.
Kört mörgon, nån 1.1/2 timme innan gym och sen innnan sängen.
Jobbar lite olika så "morgon" har blivit allt mellan 08-13.
Har läst att många sätter direkt efter träningen dock. Är det bättre och isåfall varför?

Kanske bara jag som läser illa men har läst igenom tråden två gånger och missat svaret isåfall.
Citera
2017-03-16, 00:03
Medlem
vad har folk att säga om MK-677?

vad är det närmaste man kan komma till HGH för ett rimligt pris?
Citera
2017-03-18, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
vad har folk att säga om MK-677?

vad är det närmaste man kan komma till HGH för ett rimligt pris?

ipamorelin verkar också vara något intressant för mig.. det verkar som att det är helt harmlöst när man läser om det men det gynnar ens growth hormone.. är det någon som har något att tillägga om något av detta?
Citera
2017-03-18, 08:43
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
ipamorelin verkar också vara något intressant för mig.. det verkar som att det är helt harmlöst när man läser om det men det gynnar ens growth hormone.. är det någon som har något att tillägga om något av detta?

Ghrp-2 verkar vara mer tryck i. Ipamorelin ska vara cleanare men även svagare av allt jag förstår om dom 2.
Ska du blanda med mod grf-129?
Citera
2017-03-18, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Ghrp-2 verkar vara mer tryck i. Ipamorelin ska vara cleanare men även svagare av allt jag förstår om dom 2.
Ska du blanda med mod grf-129?

ja men med GHRP och GRF-129 så ökar de båda riskerna rätt så kraftigt för diabetes och det är något jag gärna undviker till varje pris..

vad jag har läst så verkar inte den risken finnas med ipamorelin och är det sämre fart i det så kan man öka dosen utan att nå något max + att biverkningarna verkar vara de samma oberoende av dos :/

ipamorelin för mig är en tillfällig lösning tills jag har fått tag i äkta HGH och jag vet att jag kan försörja det under en lång tid

vad tror du?
Citera
2017-03-18, 14:43
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
ja men med GHRP och GRF-129 så ökar de båda riskerna rätt så kraftigt för diabetes och det är något jag gärna undviker till varje pris..

vad jag har läst så verkar inte den risken finnas med ipamorelin och är det sämre fart i det så kan man öka dosen utan att nå något max + att biverkningarna verkar vara de samma oberoende av dos :/

ipamorelin för mig är en tillfällig lösning tills jag har fått tag i äkta HGH och jag vet att jag kan försörja det under en lång tid

vad tror du?

Ja ipamorelin verkar vara väldigt mycket renare än ghrp-2 och det bör gå att att öka dosen för bättre effekt.
Vilken dos tänkte du köra på då?
Jag har planerat att hoppa på ghrp-2 och mod grf i anslutning med PCT, men är risken hög för diabetes? Den bieffekt jag läst mest om är prolaktin men jag kommer ligga på 100mcg av bägge morgon och kväll så borde var safe.
Hade ju helst kört HGH men pengar som 3 barns får finns icke..
Citera
2017-03-18, 15:04
Medlem
ftwGBGftws avatar
Hade helt missat mk-677 verkar vara helt jävla grymt
Citera
2017-03-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ja ipamorelin verkar vara väldigt mycket renare än ghrp-2 och det bör gå att att öka dosen för bättre effekt.
Vilken dos tänkte du köra på då?
Jag har planerat att hoppa på ghrp-2 och mod grf i anslutning med PCT, men är risken hög för diabetes? Den bieffekt jag läst mest om är prolaktin men jag kommer ligga på 100mcg av bägge morgon och kväll så borde var safe.
Hade ju helst kört HGH men pengar som 3 barns får finns icke..

låt mig tillägga att jag inte är så påläst om just peptider och det här blir min första test-trial

vad jag har läst och förstått det som så finns risken för diabetes men det kanske är jag som är nojjig..

haha jag förstår dig, jag har inga barn och jag får fan inte ihop det heller.. skulle vilja veta vad de tyngre HGH grabbarna jobbar med
Citera
2017-03-18, 17:44
Medlem
Citat:
Hade helt missat mk-677 verkar vara helt jävla grymt

kör svar angående dosering på denna för MK-677 kommer vara med också!

ja det verkar vara svin fint, dock vad jag uppfattat det som här är det fortfarande en researched chemical vilket gör den väldigt instabil med långsiktiga biverkningar men det är också något jag är osäker på ifall det är så

hur som så ser mitt kur förslag ut som följande

MK-677 20 mg ed before bed
IPA:
100 mcg - MORNING
200 mcg - PWO
200 mcg - BED

om någon har synpunkter på detta får de gärna tillägga och utveckla
Citera
2017-03-18, 17:52
Medlem
ftwGBGftws avatar
http://www.wmhcc.org/healthinformation.cfm?id=2872&action=detail&aeprod uctid=HealthScoutfeed&aearticleid=24868

Mk-677 blir det till att testa i minst 100 dagar funderar på att köra cardarine 7-8 veckor i slutet av testo kuren för att gå över till mk-677
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in