Citat:
*
Du är en av dessa fjantar som efter 64 inlägg i tråden tror dig sitta på lösningen. Du har dessutom tagit ett nick som får mig att utbrista i ett gapskratt.
Beträffande PUs inblandnings så tror du dig redan veta att han är gärningsman i Helena Anderssons försvinnande. Du har ensidigt läst lite inlägg i tråden och drar då dessa slutsatser.
Men tänk lite längre. Kan det möjligen vara så att P***r Kr***r möjligen har eller haft något agg till PU och då kanske velat PU illa? Hur trovärdig var PK vid tiden för Helenas försvinnande och hur trovärdig är han nu? Tror du på fullaste allvar inte att polisen utrett både PK och PU?
Insinuerar du dessutom att jag skulle vara inblandad i försvinnandet eller vart vill du komma med inledningen av ditt inlägg?
Som sagt, fjantar finns det många i tråden och du är en av dem.
*
Du är en av dessa fjantar som efter 64 inlägg i tråden tror dig sitta på lösningen. Du har dessutom tagit ett nick som får mig att utbrista i ett gapskratt.
Beträffande PUs inblandnings så tror du dig redan veta att han är gärningsman i Helena Anderssons försvinnande. Du har ensidigt läst lite inlägg i tråden och drar då dessa slutsatser.
Men tänk lite längre. Kan det möjligen vara så att P***r Kr***r möjligen har eller haft något agg till PU och då kanske velat PU illa? Hur trovärdig var PK vid tiden för Helenas försvinnande och hur trovärdig är han nu? Tror du på fullaste allvar inte att polisen utrett både PK och PU?
Insinuerar du dessutom att jag skulle vara inblandad i försvinnandet eller vart vill du komma med inledningen av ditt inlägg?
Som sagt, fjantar finns det många i tråden och du är en av dem.
*
Och den där reaktionen säger det mesta! Direkt slog du över till invektiv. Och det är tydligen fel på mitt nick också ... Jag tror att jag trampade på en jättestor, jätteöm tå!
"Kan det möjligen vara så att P***r Kr***r möjligen har eller haft något agg till PU och då kanske velat PU illa?"
Och du tror du att PK skulle komma in här i tråden och frivilligt skämma ut sig med osanningar? Begriper du inte att PK - just på grund av hans trassliga historia med ordningsmakten - till sist vill lämna just den utsaga offentligt, som ingen hittills har velat höra? När polisen har skrattat åt honom och tagit honom för väldens idiot som tack för gammalt groll ... Det är just då som PK väljer att lämna sitt vittnesmål offentligt. Jag frågar igen: Tror du att PK har hittat på allt???
Och nej, jag insinuerar INTE att du skulle vara inblandad i försvinnandet. Jag skrev TYDLIGT att jag däremot misstänker att du har en agenda att vända bort fokus när läget börjar bli besvärligt för ett flertal omnämnda.
Jag tror att jag träffade fett rätt när jag ansåg att du hoppar in då och då för att flytta fokus - och du gick bananas!