2017-03-02, 21:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Ryktas om att Calcio-A SBC är på väg ikväll. Kommer säkert bli en 94-rated Higuain.
Vart ryktas det? Inte sett nåt hos yt-kändisarna.
Citera
2017-03-02, 22:00
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Vill också ställa en fråga. Det är ju sa att jag har fifa 17 på cd Ps4 och funderar på att sälja den och köpa digitalt då man få 3000 point för 290kr eller 8000 points för 580kr. Frågan är kan man spara sina points och överföra dom till Fifa 18 när det släpps? vet att det är en lång bit kvar tills dess men att investera när alla spelare är sjukt dyra vore inte fel

Får du FIFA 17 digitalt å 3000 points för 290 kr ? Låter skumt .
FIFA 17 kostar väl samma pris digitalt som cd nu på ps4.

Men du kanske köper det på någon länk på nätet, va vet jag
Citera
2017-03-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vart ryktas det? Inte sett nåt hos yt-kändisarna.

Twitter, reddit, lite överallt. Förväntas bli Calcio A och japanska ligan nästa
Citera
2017-03-02, 22:07
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Har något fruktansvärt problem helt plötsligt på mittfältet, mina innrar känns helt lost, yrar och blir bortvända stup i kvarten. Fattar inte vad det kan vara. Någon som känner av liknande?

Mycket felpass kommer med det också.

Ditt lag e nog ej i form. Så e det ju vissa dagar på FIFA.
Byt lag eller köp in några spelare så funkar det bättre . Ea gör så , så att du ska köpa mer points .

Jag brukar använda mina reservspelare ofta . Då funkar laget ofta mer i balans .

Så byt ofta spelare. Eller lag
Citera
2017-03-02, 22:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Twitter, reddit, lite överallt. Förväntas bli Calcio A och japanska ligan nästa

Finns det någon substans i dessa rykten?

För det första släpps SBCer till 95% kl 19 svensk tid. Det kom ingen idag.

För det andra har ju EA inte rättigheterna för Serie A, vilket minskar deras incitament att lyfta fram den ligan. Visst, Serie A tillhör ju de stora och en SBC Higuain vore mumma, så den kanske kommer. Jag är bara tveksam till tajmingen. Det är bara 3 månader kvar på säsongen, sen kommer många sluta spela under sommaren. EA vill garanterat hinna med Bundesliga och PL nu på sluttampen av säsongen.

Jag tror mycket väl att Calcio kan komma, men tror Bundes och PL står före i kön.

Japanska ligan skulle ge en SBC-variant av denna lirare: https://www.futbin.com/17/player/4026/leandro

Extremt oattraktivt kort och en riktig antiklimax. Visst, de kanske bakar in 50.000 coins och ett jumbo rare players pack, men ändå. Har svårt att se den komma.
Citera
2017-03-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

För det andra har ju EA inte rättigheterna för Serie A, vilket minskar deras incitament att lyfta fram den ligan. Visst, Serie A tillhör ju de stora och en SBC Higuain vore mumma, så den kanske kommer. Jag är bara tveksam till tajmingen. Det är bara 3 månader kvar på säsongen, sen kommer många sluta spela under sommaren. EA vill garanterat hinna med Bundesliga och PL nu på sluttampen av säsongen.

Jag tror mycket väl att Calcio kan komma, men tror Bundes och PL står före i kön.

Japanska ligan skulle ge en SBC-variant av denna lirare: https://www.futbin.com/17/player/4026/leandro

Extremt oattraktivt kort och en riktig antiklimax. Visst, de kanske bakar in 50.000 coins och ett jumbo rare players pack, men ändå. Har svårt att se den komma.

Varför tror du just Leandro?
Jag tror mer på Ademilson. Eller varför inte Utaka?
Citera
2017-03-02, 22:22
Medlem
Släpptes inte Suarez-SBC typ kl 23 när den kom? Den som lever får se men många verkar säkra på att Det är på G.
Citera
2017-03-02, 22:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Varför tror du just Leandro?
Jag tror mer på Ademilson. Eller varför inte Utaka?

Jag tror inte. Jag vet. Alla League SBCs har haft förra säsongens top scorer som belöning. Har skyttekungen lämnat har de tagit nr 2 i skytteligan (lex Lacazette, när Zlatan vann skytteligan). Nu ser jag iofs att Leandro och Utaka delade förstaplatsen som skyttekungar i japan... but still.
Citera
2017-03-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ditt lag e nog ej i form. Så e det ju vissa dagar på FIFA.
Byt lag eller köp in några spelare så funkar det bättre . Ea gör så , så att du ska köpa mer points .

Jag brukar använda mina reservspelare ofta . Då funkar laget ofta mer i balans .

Så byt ofta spelare. Eller lag

Är nog så, vet ju med att man upplever detta titt som tätt, men sjukt störande när man har toppspelare överallt men ingen lyckas med ngt. Felpass utav bara ..... Ena stunden sitter varje pass och ibland är det som nu, inte någon går fram.. Motståndaren bryter allt, mina gubbar flyger och är därmed oanvändbara i 5 sekunder, då hinner dem göra mål pga han saknas. Sjuka grejer, självmål i varannan match och åker helt plötsligt på massa nickmål? händer ju typ aldrig.

Kör med följande lag just nu och ingen kan passa i lagen, är dem helt fel balanserade?

https://www.futbin.com/17/squad/2146070

nytt: inför möjliga POTM https://www.futbin.com/17/squad/2146104
Citera
2017-03-02, 22:37
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Är nog så, vet ju med att man upplever detta titt som tätt, men sjukt störande när man har toppspelare överallt men ingen lyckas med ngt. Felpass utav bara ..... Ena stunden sitter varje pass och ibland är det som nu, inte någon går fram.. Motståndaren bryter allt, mina gubbar flyger och är därmed oanvändbara i 5 sekunder, då hinner dem göra mål pga han saknas. Sjuka grejer, självmål i varannan match och åker helt plötsligt på massa nickmål? händer ju typ aldrig.

Kör med följande lag just nu och ingen kan passa i lagen, är dem helt fel balanserade?

https://www.futbin.com/17/squad/2146070

nytt: inför möjliga POTM https://www.futbin.com/17/squad/2146104

Alla i det laget kan passa, förmodligen dig det är fel på tyvärr. Du kan börja med att lägga in en back i förstalaget med m/h workrates, minst en. Byta formation till en lite bättre defensivt, sluta gå på bollhållaren och täck ytor med spelare istället.
Citera
2017-03-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

1. Förra League SBC kom 01:00 och det behöver inte komma idag men närmaste dagarna är det som dom flesta verkar tro att det kommer.
2. EA har ju inte rättigheterna till EL eller CL men ändå har dom börjat med MM SBC med matcher därifrån

Tycker du Perbet från belgiska är speciellt attraktiv? Där satte dom in ett 100k pack så kan ju lika väl komma ett här med.
Citera
2017-03-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Alla i det laget kan passa, förmodligen dig det är fel på tyvärr. Du kan börja med att lägga in en back i förstalaget med m/h workrates, minst en. Byta formation till en lite bättre defensivt, sluta gå på bollhållaren och täck ytor med spelare istället.

Täcker alltid ytor och söker alltid mittfältare att löpa hem med. O skära av.. Dock går det knappt bli den man vill.. Sjukt irriterande att bli anfallare eller back. Tar ett jäkla tag innan man blir en mittfältare som man vill. Och då har motståndaren redan hunnit lite för långt.. Är stabil div 1 from fut 15 spelare så så kass kan jag ej vara? Tar mig alltid till WL när jag försöker osv.

Möter gärna ngn som tror ngt annat dock för det får man ju ofta höra här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in