2017-03-01, 17:31
Medlem
När kommer priserna från WL nu igen? Tänkte göra Playing Abroad SBCn och skulle försöka snipa spelarna när priserna kommer ut. Tänkte först inte göra den överhuvudtaget men fan va sugen man blev när man ser nya TOTW!
Citera
2017-03-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Tack
Misstänkte att det var anledning. Jag kör detta lag:
https://www.futbin.com/17/squad/2114022

Funkar väldigt bra. Dock har Reus bara 7 i kemi, men han öser in poäng hur som helst. Brukar alltid byta ut Hahn i paus, flytta ner Muller till CM, Reus flyttas till CAM och sen in med Douglas Costa på FWD till vänster.
Nice! Vilken division lirar du i? Kört mycket WL?

Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Crazy totw. Radja ser inte helt dum ut. Verratti åker nog rakt in i WL laget, beroende på vad priset landar på innan fredag.
Såg nu att Verratti har 4*4*, hade inte koll på det alls.. Riktigt fint kort då ja!
Citera
2017-03-01, 17:56
Medlem
Vill bara tacka den snubbe som rekommenderade Fosu Mensah i United o Mendy i Leiscster, lysande grymma till dom priserna sjukt bra tack YNWA
Citera
2017-03-01, 18:01
Medlem
Någon som har testat SIF Iborra eller SIF N'Zonzi? Funderar på att byta ut MotM Casemiro så skulle vara tacksam för lite reviews av dessa herrar!
Citera
2017-03-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Vill bara tacka den snubbe som rekommenderade Fosu Mensah i United o Mendy i Leiscster, lysande grymma till dom priserna sjukt bra tack YNWA

Varse😉
Citera
2017-03-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Varse😉

Självklart dom e magiska, då vet man att coins inte betyder ett skit 👍🏆
Citera
2017-03-01, 18:31
Medlem
Citat:

skulle säga att de är Ok snarare.. defensivt bra ja..men fy fan va dåliga offensivt.. i ett passningsorienterat lag funkar tyvärr inte Mendy.. butte ut mot Dembele..klasskillnad..
Citera
2017-03-01, 18:33
Medlem
Citat:

Det är kul när man hittar sånna guldkorn! Hade båda untradeable i klubben så lika bra att testa, visade sig att dom va grymma!
Citera
2017-03-01, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
skulle säga att de är Ok snarare.. defensivt bra ja..men fy fan va dåliga offensivt.. i ett passningsorienterat lag funkar tyvärr inte Mendy.. butte ut mot Dembele..klasskillnad..

Gött man upplever olika ändå, ungefär som bollen e rund ⚽
Citera
2017-03-01, 18:38
Medlem
Citat:
Gött man upplever olika ändå, ungefär som bollen e rund ⚽
absolut.. mendy riktigt stark o sådant men fick nog när 2/3 passningar hamnade hos fel spelare tyvärr..
Citera
2017-03-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

När jag använder dom så har jag stay back while attacking så dom är (nästan) aldrig uppe i offensiven, har ryggrad på Fosu och skarpöga på Mendy för dom är inte bästa passarna utan. Enligt mig: defensivt- grymma
offensivt- helt ok
Citera
2017-03-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
När jag använder dom så har jag stay back while attacking så dom är (nästan) aldrig uppe i offensiven, har ryggrad på Fosu och skarpöga på Mendy för dom är inte bästa passarna utan. Enligt mig: defensivt- grymma
offensivt- helt ok

ja kanske men kör 41212(2) med Kante cdm, SBC Can som CM.. provade Mendy på andra pos..som sagt jävligt stark defensivt men som CM behövs en spelare som kan passa bollen bra..tycker inte Mendy funkade där..köpte Dembele och han är riktigt bra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in