2017-02-27, 11:20
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Kul att Pique fokuserar på sånt när hans klubb blivit totalt förnedrade i världens största fotbollscup för klubblag.

Morata har alltså gjort mer mål än Benzema men startat hälften så mycket. Kom igen nu, Zidane. Lägg Benzema åt sidan.

Vad har CL med hans tweet om ligan att göra?
Citera
2017-02-27, 12:16
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Hans fokus bör ligga på sig själv och laget.
Han borde bara vara tyst och skämmas efter 4-0 förlusten mot PSG inte vara ute och svinga om orättvisor.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade en Pique i laget jag hejar på men läser man kommentarer så är det många som gillar honom och tror att världen är emot Barca... Främst invandrare då såklart och några enstaka missanpassade svenskar.

Hade själv träning så såg bara första 30 och det såg ju inte bra ut för Barca men de redde ut det, bytte de formation sedan från sin 3-4-3/4-4-2?
Citera
2017-02-27, 12:47
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:

De har blivit förnedrade i Champions League, suger på hemmaplan mot Leganes och räddas av en tveksam straff i sista minuten,ligger 4 poäng bakom Real Madrid? Han försöker få bort fokus från laget men misslyckas jämnt då alla vet att han är en stor pajas som ingen tar på allvar.
Citera
2017-02-27, 15:39
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
De har blivit förnedrade i Champions League, suger på hemmaplan mot Leganes och räddas av en tveksam straff i sista minuten,ligger 4 poäng bakom Real Madrid? Han försöker få bort fokus från laget men misslyckas jämnt då alla vet att han är en stor pajas som ingen tar på allvar.

Förnedrade, ja.

Suger på hemmaplan? Överdrift.

Tveksam straff?

4 poäng efter? Stämmer inte.

Stor pajas? Din åsikt.

Trolla vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Hans fokus bör ligga på sig själv och laget.
Han borde bara vara tyst och skämmas efter 4-0 förlusten mot PSG inte vara ute och svinga om orättvisor.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade en Pique i laget jag hejar på men läser man kommentarer så är det många som gillar honom och tror att världen är emot Barca... Främst invandrare då såklart och några enstaka missanpassade svenskar.

Hade själv träning så såg bara första 30 och det såg ju inte bra ut för Barca men de redde ut det, bytte de formation sedan från sin 3-4-3/4-4-2?

Orättvisorna han pratar om handlar om ligan, jag ser inte sambandet med CL. Jag säger inte att göra rätt, undrade bara i största allmänhet vad en tweet om ligan har med CL att göra.

Men Piqué gillar att höras, tycker nog att de flesta borde ha förstått det och inte lägga ner så mycket energi på honom.
Citera
2017-02-28, 18:20
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Förnedrade, ja.

Suger på hemmaplan? Överdrift.

Tveksam straff?

4 poäng efter? Stämmer inte.

Stor pajas? Din åsikt.

Trolla vidare.

Orättvisorna han pratar om handlar om ligan, jag ser inte sambandet med CL. Jag säger inte att göra rätt, undrade bara i största allmänhet vad en tweet om ligan har med CL att göra.

Men Piqué gillar att höras, tycker nog att de flesta borde ha förstått det och inte lägga ner så mycket energi på honom.

Är det allt du har och säga? Ska du inte nämna alla straffar ni har fått och nästan inga emot Barcelona? Ja det verkar som åsnan Pique lockar till sig rätt människor trots allt. Folk som inte tror att Pique är en stor pajas och tror på Konspirationsteorier på att laliga domarna jobbar emot Barcelona. Trolla vidare du.
Citera
2017-02-28, 18:34
Medlem
Gregory.Houses avatar
Diego Simeone bekräftade att han stannar i Atletico Madrid nästa säsong. Bra för deras del.
Citera
2017-02-28, 18:57
Medlem
Samizdats avatar
Lägger Asenjo av nu eller? Fjärde (!) korsbandsskadan, som målvakt, vid 27 års ålder. Sjukt.
Citera
2017-02-28, 20:34
Medlem
Jag drar till Spanien i april (19-26), när fastställs speltiderna för omgångarna i La Liga? Just nu är tiderna preliminära och det duger tyvärr inte för mig.
Har för mig att El Clasico alltid spelas på kvällstid är det något jag fått om bakfoten?
Citera
2017-02-28, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Diego Simeone bekräftade att han stannar i Atletico Madrid nästa säsong. Bra för deras del.
Blir de Inter sen? De har varit jävligt sugna på honom länge och han har väl gjort någon öppning innan?
Citera
2017-02-28, 21:44
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Lägger Asenjo av nu eller? Fjärde (!) korsbandsskadan, som målvakt, vid 27 års ålder. Sjukt.

Surt för honom då han är ligans bästa målvakt tillsammans med Jan Oblak. Han har mest Clean Sheets i ligan med 11st. Tror det är lättare för målvakter och komma tillbaka med kosbandsskador jämfört med spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Blir de Inter sen? De har varit jävligt sugna på honom länge och han har väl gjort någon öppning innan?

Det är inte säkert då han har tidigare nämnt att han kan stanna ännu längre i ATM. Det beror på om Inter når Champions League eller skaffar bättre spelare men det blir nog Inter eller Lazio nån gång för hans del.
Citera
2017-02-28, 21:50
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Jag drar till Spanien i april (19-26), när fastställs speltiderna för omgångarna i La Liga? Just nu är tiderna preliminära och det duger tyvärr inte för mig.
Har för mig att El Clasico alltid spelas på kvällstid är det något jag fått om bakfoten?

Nej, ibland dagtid med och oftast brukar det vara 16:15 tyvärr.
Citera
2017-03-01, 22:01
Medlem
snillet_1s avatar
Luis Enrique har utannonserat att han inte blir kvar i Barcelona nästa säsong.

https://twitter.com/GuillemBalague/status/837043874413572101

Han ville väl inte förekommas. För nog kan en fortsättning inte ha varit särskilt aktuell oavsett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in