Citat:
Ursprungligen postat av
Gregory.House
De har blivit förnedrade i Champions League, suger på hemmaplan mot Leganes och räddas av en tveksam straff i sista minuten,ligger 4 poäng bakom Real Madrid? Han försöker få bort fokus från laget men misslyckas jämnt då alla vet att han är en stor pajas som ingen tar på allvar.
Förnedrade, ja.
Suger på hemmaplan? Överdrift.
Tveksam straff?
4 poäng efter? Stämmer inte.
Stor pajas? Din åsikt.
Trolla vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Hans fokus bör ligga på sig själv och laget.
Han borde bara vara tyst och skämmas efter 4-0 förlusten mot PSG inte vara ute och svinga om orättvisor.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade en Pique i laget jag hejar på men läser man kommentarer så är det många som gillar honom och tror att världen är emot Barca... Främst invandrare då såklart och några enstaka missanpassade svenskar.
Hade själv träning så såg bara första 30 och det såg ju inte bra ut för Barca men de redde ut det, bytte de formation sedan från sin 3-4-3/4-4-2?
Orättvisorna han pratar om handlar om ligan, jag ser inte sambandet med CL. Jag säger inte att göra rätt, undrade bara i största allmänhet vad en tweet om ligan har med CL att göra.
Men Piqué gillar att höras, tycker nog att de flesta borde ha förstått det och inte lägga ner så mycket energi på honom.