2017-02-28, 18:25
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Varje år runt den här tiden dyker det upp okända ansikten här i tråden som hävdar att de är ITK.

De brukar ganska snabbt bli nedskjutna på jorden igen.

Du vet inte vad du pratar om och både jag och MrSkargard är fantastiskt trötta på typer som er.

Jag återupprepar. Drogba är inte och har aldrig varit aktuell för AIK.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Fast de riktiga "ITK" sitter inte på ett forum under flera år och mytomanar.
De riktiga "ITK" är de som då och då sticker fram ett hundben till oss vanliga dödliga över en öl eller runt en middag.
De har liksom inget behov av att synas eller skryta om att de är "ITK".

Kan du inte förklara varför Drogba aldrig varit aktuell för AIK? Vad skiljer Drogba från Beckham och Forlan? Där de två sistnämnda varit aktuella för AIK enligt självaste Björn W.

Du har trots allt ditt företag och personal att ta hand om. Även fast jag misstänker att det endast finns ett skrivbord och stol hemma hos dig.
Citera
2017-02-28, 18:33
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackocopter
Fast de riktiga "ITK" sitter inte på ett forum under flera år och mytomanar.
De riktiga "ITK" är de som då och då sticker fram ett hundben till oss vanliga dödliga över en öl eller runt en middag.
De har liksom inget behov av att synas eller skryta om att de är "ITK".

Kan du inte förklara varför Drogba aldrig varit aktuell för AIK? Vad skiljer Drogba från Beckham och Forlan? Där de två sistnämnda varit aktuella för AIK enligt självaste Björn W.

Du har trots allt ditt företag och personal att ta hand om. Även fast jag misstänker att det endast finns ett skrivbord och stol hemma hos dig.
Det känns som att du borde rikta det inlägget till Radio Råsunda istället för till mig.

Det var trots allt jag som avslöjade Borges och nu Krpic.

Nu blir det silenzio stampa för min del tills nästa spelare ska in.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-28, 18:41
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
[...]

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Tycker du kan behålla det för en mycket, mycket längre tid.
Citera
2017-02-28, 18:49
Medlem
a.e.gs avatar
Jaha, då börjar det bli tid för diskussioner om nästa spelare in till AIK nu när Krpic ser ut att skriva på.

Enligt mina initierade källor är en utländsk djupledsspringare av väldigt god klass aktuell.

Mycket spännande det här och det blir nog ett fiiiint nyförvärv för AIK.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-28, 18:55
Medlem
Samizdats avatar
18:33
Citat:
18:49
Citat:
Jaha, då börjar det bli tid för diskussioner om nästa spelare in till AIK nu när Krpic ser ut att skriva på.

---

FK om Kjartansson:
Citat:
Nu skriver visir.is att islänningen kan vara på väg att flytta igen, denna gången till Ryssland och Zenit. Övergångssumman uppges denna gång ligga på runt 90 miljoner kronor.

Enligt uppgifter till Kvällsposten har MFF en tvåsiffrig vidareförsäljningsklausul vilket i sin tur innebär att den skånska klubben kan få loss tio miljoner kronor för anfallaren.

En eventuell övergång kan dock inte bli aktuell förrän till sommaren på grund av det stängda transferfönstret.
Citera
2017-02-28, 18:59
Medlem
MrSkargards avatar
Sulejman Krpić känns inte som en jätteimponerande värvning på förhand. Av statistiken att döma så verkar han aldrig ha varit en särskilt stor målskytt. Ja, han leder skytteligan i hemlandet men Liga 12 är väl sämre än Allsvenskan?
Citera
2017-02-28, 19:00
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Det känns som att du borde rikta det inlägget till Radio Råsunda istället för till mig.

Det var trots allt jag som avslöjade Borges och nu Krpic.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Fast nej du avslöjade inte Borges. Borges avslöjades på Gnagarforum efter att "Sandberg4" delade ut lite ledtrådar:

Citat:
Namn: Sandberg4
Sänt: 2011-12-09 10:14:00
En liten långsökt julnöt angående ett nyförvärv som är vääääldigt väääldigt nära vår kära klubb.

Ledtrådar:
1. Martin Hansson
2. Norge
3. NHL-klubb
4. Skottår
5. Zidane

Kan tyckas vara oerhört långsökta ledtrådar men jag är hyfsat nöjd faktiskt. Får se om någon nappar på detta...

Det tog cirka en timme innan folk hade grävt fram Celso Borges.
Men du är välkommen att visa att du innan 2011-12-09 10:14 avslöjade att Borges var klar för AIK.

Nej du avslöjade inte heller Krpic.. Hans namn låg ute på Gnagarforum, Twitter och AIKforum innan du fick för dig att ta åt dig äran.

Du är en bluff. Men en ganska rolig sådan.
Citera
2017-02-28, 19:04
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Sulejman Krpić känns inte som en jätteimponerande värvning på förhand. Av statistiken att döma så verkar han aldrig ha varit en särskilt stor målskytt. Ja, han leder skytteligan i hemlandet men Liga 12 är väl sämre än Allsvenskan?

Rankad 39:a i Europa, efter stora ligor som Irland, Moldavien, Ungern, Finland och Island...

http://www.transfermarkt.com/uefa/5jahreswertung/statistik
Citera
2017-02-28, 19:05
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:

Enligt mina initierade källor är en utländsk djupledsspringare av väldigt god klass aktuell.

Mycket spännande det här och det blir nog ett fiiiint nyförvärv för AIK.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Är det Accam eller Morales? För en av dom har ju varit klar sedan i början av februari, enligt dig alltså...
Citera
2017-02-28, 19:08
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Är det Accam eller Morales? För en av dom har ju varit klar sedan i början av februari, enligt dig alltså...
De övergångarna sprack som tur är för nu har BW en mycket större fisk på kroken.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-28, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Tycker du kan behålla det för en mycket, mycket längre tid.

Jag håller inte med. Jag tycker a.e.g tillför en härlig humor till denna tråden. "Du vet inte vad du pratar om och både jag och MrSkargard är fantastiskt trötta på typer som er."

Jag vek mig av skratt när jag läste den kommentaren.

Je suis a.e.g
Citera
2017-02-28, 20:17
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag håller inte med. Jag tycker a.e.g tillför en härlig humor till denna tråden. "Du vet inte vad du pratar om och både jag och MrSkargard är fantastiskt trötta på typer som er."

Jag vek mig av skratt när jag läste den kommentaren.

Je suis a.e.g

Haha ja, ibland kan han faktiskt briljera. Skrattade gjorde även jag åt just den kommentaren. Dock är det lite smådryga att parallellt med sillytråden på fb, även hänga på gnagarforumd dito, där han i princip efterapar allt ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in