2017-02-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Någon som prövat Insignes SIF (87) kort? Funderar på att peta Perisic IF mot Insigne.

Perisic är bättre..
Citera
2017-02-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Kör på TIF Isco, testade hans tidigare IF. Tycker inte Real har någon CAM som passar mig, förutom honom då. Casemiro är riktigt bra, som cm/cdm.

Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Bytte ut mitt bundesliga-lag mot detta häromdagen: https://www.futbin.com/17/squad/2091594
Inte hunnit testa många matcher, men TIF Isco har känts riktigt bra i laget. Hittar bra genomskärare till anfallarna och kan också dra iväg bra långskott. Oerhört giftig med L2+R2 dessutom. Rekommenderas i alla fall!

Tack för input, låter bra! Slog till på 155k PS4. Blir nog ett nyttigt tillskott! Nu börjar även reservlaget se fint ut. Nyligen börjat använda mig av L2+R2. Blir bättre & bättre på det men fortfarande inte helt bra. Mötte en igår som va djäävulsk på det, så får öva på det mer. Han hade sjukt mycket nytta av det, gick bort mot ordentligt ibland. Ser ut som ett stabilt lag ditt med Johan. Iborra e fan skön, riktigt monster där! Älskar defensivt starka mittfältare med bra längd, oerhört användbart.
Citera
2017-02-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Något som har lust att försöka bygga ihop ett lag runt Messi i en 4-3-2-1 formation där alla får full kemi och där det inte är några la liga-spelare förutom Messi med. Körde med ett la liga-lag i helgen men tröttnade på det och gillar att prova något nytt varje WL. Budget 600k förutom en untradable Messi då. Jätte tack på förhand för jag får inte ihop något intressant alls. 😏

Eftersom Argentina inte har en enda bra mittfältare blir det svårt att undvika Laliga-spelare. Detta lag kostar 580k utan Messi och jag tycker det känns balanserat med väldigt många sköna spelare.

https://www.futbin.com/17/squad/2094669

Ett annat alternativ kan vara att köra med en 433-uppställning och sen byta till 4321 inär matchen börjat. Kan bli lättare att få ihop kemin då.
Citera
2017-02-28, 17:43
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Perisic är bättre..

Okej! Tack för input
Citera
2017-02-28, 17:51
Medlem
eshkoshkas avatar
Vilka youtubers gäller nu för tiden? Håller mig till Borås och Tass. Viss mån Gorilla och Jukez om det kommer något nyttigt där. Gärna spelare som håller till i toppen och vädrar lite åsikter i sina videos.
Citera
2017-02-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vilka youtubers gäller nu för tiden? Håller mig till Borås och Tass. Viss mån Gorilla och Jukez om det kommer något nyttigt där. Gärna spelare som håller till i toppen och vädrar lite åsikter i sina videos.

xxInceptionxx är bra.. snackar mycket om taktik och gameplay osv..
Ovvy har ju mycket custom tactics och grejer..
Nick28T om du vill lyssna på en dåre som skriker sig igenom matcher
Citera
2017-02-28, 18:16
Medlem
Koromans avatar
Tjena!

Längesen jag läste/skrev här nu men har lirat FUT 17 nu i några veckor och tycker det funkar fint! Tycker faktiskt den här upplagan av UT har funkat bäst/varit minst problem med jämfört med tidigare upplagor.

Skrev främst för att få lite tips på förbättringar på mina två nuvarande lag. Har hanterat alla 4-3-2-1 svett-BPL lag jag mött med Butland, Smalling, Bially, Mané, Musa o.s.v utan några större problem hitills men känner att jag kanske måste uppgradera mig lite på båda lagen för att kunna vinna dom 3 sista divisionerna som jag har kvar

Lagen ser ut som följande:

Lag 1:
http://www.futhead.com/17/squads/4892066/

Lag 2:
http://www.futhead.com/17/squads/4892081/

Skulle uppskatta väldigt mycket om ni kom med tips på förbättringar/ändringar i båda lagen. Budgeten är inte sådär jättesaftig, men säg 50 k cirka utöver dessa lag. Tack på förhand!
Citera
2017-02-28, 18:22
Medlem
haammpes avatar
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eUEi0B5eosw:FFA17XBO

vad kan jag förbättra? 500k har jag plus detta laget.
Citera
2017-02-28, 18:36
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
xxInceptionxx är bra.. snackar mycket om taktik och gameplay osv..
Ovvy har ju mycket custom tactics och grejer..
Nick28T om du vill lyssna på en dåre som skriker sig igenom matcher
Inception har jag följt ett bra tag men känns som han lagt FIFA åt sidan för tillfället och då behöver man någon annan.

Nick går bort lika snabbt som KSI gjorde när han började.
Citera
2017-02-28, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Inception har jag följt ett bra tag men känns som han lagt FIFA åt sidan för tillfället och då behöver man någon annan.

Nick går bort lika snabbt som KSI gjorde när han började.

haha ja Nick var mest ironi
Citera
2017-02-28, 18:57
Medlem
Någon som märker stor skillnad i gameplay mellan 720p och 1080p? Tyckte det kändes lite mer smooth men otroligt lite isåfall..kan lika gärna bero på bättre uppkoppling iofs..
Citera
2017-02-28, 19:44
Medlem
Någon mer som inte kan slå en jäkla passning rätt just nu?!?!?!?!?!?!?

Missar 4 meter passningar till 90%. Förlorat två raka där gubben passar rakt till motståndare som inte ens ska vara i passlinjen.

Svårt att ha råd med det i Div 1....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in