Citat:
Ursprungligen postat av
Polu
Men nu får du ju mig att skratta så jag spiller ut kaffet igen. Varför måste du göra så hela tiden? Hatar du kaffe?
Vad är rasism? Pajasen på interasistmen.se kan ju inte ens förklara (se även mina tidigare inlägg som du struntat i gällande detta):
https://www.youtube.com/watch?v=WxAqkSBSpq0&lc=z12cxp1avlictfpdw23ccrxarsa fwbcm5.1482929565775914
Tillägg:
Och nej, jag gillar inte rasism. Jag lovar att vara den förste att slåss mot rasism OM jag ser den. MEN just nu är det sådana som DU som är faran för Sverige.
Det är ingen mening med att prata med exponerad, för exponerad är ett troll. Han svarar aldrig på konkreta frågor, ljuger skamlöst, pratar bara runt ämnen, vränger ord etc. Se bara på hela diskussionen om GS så kallade finansiering: jag med flera andra inklusive GS hävdar att EK inte på något vis lyckats visa att GS får betalt för sina avsnitt. Trots det hävdar trollet konstant att GS vägrar avslöja vilka dessa icke-existerande finansiärer är. På en direkt fråga vad trollet har för bevis för att GS finansieras så länkar trollet till GS:s donationssida där Erik hävdar att de i framtiden väldigt gärna skulle vilja betala för inslag, typ 3000, och att det skulle kunna vara möjligt om tillräckligt många donerar till deras Patreonkonto, typ 500 lyssnare donerar 10 kr var per avsnitt. När vi konstaterar att Erik pratar om framtiden och möjligheter svarar trollet med "det var GS som drog upp siffran 3000, inte jag". Och så fortsätter det i all oändlighet.
Du förstår, vi har med en lögnhals att göra. En liten lort som får ut något av att förstöra vettiga diskussioner och sprida skit om organisationer och initiativ trollet inte tycker om. Det är nämligen den enda vägen som är framkomlig för trollet för en sakdiskussion förlorar han.