Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-07, 02:38
  #349
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
"Fan vad nice! Någon som har planer på att rippa?" -pyro860

Hahaha! Bakom ironi finns alltid minst ett uns sanning så;

Man släpper en film så pass opassande att man måste vara bosatt i Sthlm för att kunna kirra den till påsksillen, annars får man vänta en dryg vecka, därpå kommer HL:s ypperliga frakt på 49:-. Strax innan vore en mer givande marknadsföring, eftersom ledigheten råder.

Om jag payar rullen ett tag senare är en piss i nilen i sammanhanget, jag menar jag är ju faktiskt en av relativt få som stöder kulturen rent ekonomiskt.

Känns som att dessa kronor ska investeras i något annat graffitiprojekt istället, bara för sakens skull. Någon gång borde man väl kunna smidighetskompromissa som ett rent undantag, but heeeell no

Vi får se om RB dimper ner i varukorgen vid nästa sändning, men den osanna "oh-ack-vi-är-ju-bara-ironiska" vinklingen gör ju en drastiskt mindre sugen, tyvärr.

Just for the record så ligger Grip Till Varje Pris i postgången med medhörande faktura, as we speak.

Citera
2014-05-09, 07:46
  #350
Medlem
UERATZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skit
Vad är det som är bra med den här filmen??

Nästan bara toy-crews,men det är väl bara dom som gör nåt nuförtiden kanske..
Toy crews ? Herregud, vad har du för krav?!
Citera
2014-05-14, 04:27
  #351
Medlem
Fan, folk som klagar på musiken? Jag tycker den är dödsskön och man ler lite när det kommer någon skön liten dänga
Citera
2014-05-14, 18:02
  #352
Medlem
Chromekillers avatar
Nån som vet vad låten heter i Rolling blackouts som börjar vid 6:38 ?
pulp fikition av typ onda & fejs men det e ju nån bra remix?
Tack för svar!!
Citera
2014-05-14, 18:46
  #353
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chromekiller
Nån som vet vad låten heter i Rolling blackouts som börjar vid 6:38 ?
pulp fikition av typ onda & fejs men det e ju nån bra remix?
Tack för svar!!

https://soundcloud.com/gokbot/fejs-pulp-fiktion-g-vle
Citera
2014-05-15, 10:45
  #354
Medlem
Chromekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
https://soundcloud.com/gokbot/fejs-pulp-fiktion-g-vle
Ty!
Citera
2014-05-19, 21:26
  #355
Medlem
Tyckte den var riktigt bra..
Lite få målare men bra grejer och snyggt klippt med bra musik!
Citera
2014-05-19, 21:32
  #356
Medlem
Riktigt bra rulle! Rolling Afterglow också.
Diggar det att de inte bara e hiphop !
Citera
2015-02-16, 11:00
  #357
Medlem
Någon som har en fungerande länk till Blackouts med musik?
Citera
2015-02-22, 03:03
  #358
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hahaha! Bakom ironi finns alltid minst ett uns sanning så;

Man släpper en film så pass opassande att man måste vara bosatt i Sthlm för att kunna kirra den till påsksillen, annars får man vänta en dryg vecka, därpå kommer HL:s ypperliga frakt på 49:-. Strax innan vore en mer givande marknadsföring, eftersom ledigheten råder.

Om jag payar rullen ett tag senare är en piss i nilen i sammanhanget, jag menar jag är ju faktiskt en av relativt få som stöder kulturen rent ekonomiskt.

Känns som att dessa kronor ska investeras i något annat graffitiprojekt istället, bara för sakens skull. Någon gång borde man väl kunna smidighetskompromissa som ett rent undantag, but heeeell no

Vi får se om RB dimper ner i varukorgen vid nästa sändning, men den osanna "oh-ack-vi-är-ju-bara-ironiska" vinklingen gör ju en drastiskt mindre sugen, tyvärr.

Just for the record så ligger Grip Till Varje Pris i postgången med medhörande faktura, as we speak.



Jag köpte faktiskt den för några månader sedan till samlingen. Men jag hade egentligen hellre sett Rolling Afterglow på DVD eftersom jag tycker den är fetare.

Fick ju sett den till påskägget trots allt!
Citera
2015-03-15, 18:56
  #359
Medlem
sericss avatar
Jag gillar mer filmer som är över hela Sverige istället för bara i Stockholm grymt skön film och riktigt bra musik! brukar kolla på Lady in red och XTC några gånger per år nu har jag även en till skulle dock vilja kunna köpa Lady in red och XTC och denna på dvd
Citera
2017-02-28, 13:47
  #360
Medlem
R33GTRs avatar
Någon som sitter o trycker på Rolling Afterglow med fungerande ljud på? Eller har mp3 filen till hela filmen? Skulle vilja se om filmen, den som finns på tuben har ljudet tagits bort på....

Skulle uppskattas starkt! Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback