Citat:
Ursprungligen postat av
Polu
Du är ju helt fixerad vid dina egna vanföreställningar. Du har inte visat ett enda konkret exempel. Det finns många inspelningar men du kan inte peka på en enda! Fattar du inte själv hur skruvat det är? Du bara babblar helt saklöst.
Och att sen hänvisa till vad en SD-politiker säger.
Fattar du inte att han tillhör den skara som behöver granskas? Det är ju politiker och offentliga verksamheter som behöver granskas. Du är antingen idiot eller så är du ett troll som vill skydda offentligheten och PK-media. Jag fattar inte att jag lägger tid på att svara dig. Lägg av nu. Tack!
Jag tycker för övrigt att du är OT när du tjatar om samma sak hela tiden utan att ha något konkret att komma med.
Genom att granskning sverige totalmörkar vilka de är och hur de finansieras, också för varandra, har jag naturligtvis inte så mycket sakfakta att komma med. Eskilstunakuriren har i sin granskning redovisat en hel del i sak som styrker uppfattningen att det handlar om en rasistisk trollfabrik.
Jag vet inte om "johan" i uppdrag granskning sverige är en sd-politiker, men jag citerar honom ändå.
Om han är SD-politiker borde väl också du i enlighet med ditt resonemang om vilka som bör granskas tycka att Eskilstunakuriren försökt göra vad man ska göra med en granskning.
Ja, politiker och offentligas myndigheter behöver granskas. Jag skulle önska att traditionella medier gjorde mer av det, men de gånger media gör det så är det väl alldeles utmärkt.
Här i mediatrådarna på flashback kritiseras ofta traditionell media för sina granskningar om resultatet inte passar högerkrafterna. Ta bara "Nils Bildt" och granskningen av Trumps ljugande som de senaste tydliga exemplen.
Om du syftar på att jag citerar SD rättspolitiske talesman istället för att granska honom så överlåter jag åt andra att göra den granskningen, lokalpressen som skrev om hans fylla eller expo som ständigt avslöjar SD-politikers brott mot den egna nolltoleransen.
I det här sammanhanget visar SD-politikernas uppfattning om granskning sverige att det finns en bred samstämmighet över hela den politiska skalan från långt till höger till långt åt vänster att granskning sverige är tveksam skit (trollfabrik), möjligen infiltrerad av ryska intressen.