2017-02-27, 13:07
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Varför det?
Syftet med granskning sverige verkar vara att provocera fram en lång och menlös diskussion snarare än att ställa frågor med syfte att belysa verkligheten.
Det finns inslag som tar sin utgångspunkt med rasistiska politiska förtecken som går starkt emot vad till och med Sverigedemokraterna står upp för.

Det har jag missat. Vänligen länka till dessa.
Citera
2017-02-27, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
Det har jag missat. Vänligen länka till dessa.

Fråga SDs rättspolitiske talesperson, ja han som vikarierar för krog-ekeroth, jag har det från honom.
Citera
2017-02-27, 13:17
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Fråga SDs rättspolitiske talesperson, ja han som vikarierar för krog-ekeroth, jag har det från honom.

Kan du vara vänlig att bifoga en länk som stödjer ditt påstående. Jag diskuterar inte med en SD-vikarie utan med dig.
Citera
2017-02-27, 13:30
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Jag har mina aningar om i vilka kretsar de kan sökas, Stureplanshögern och Skaraborg.
Ok du är GS motståndare, tycker man kan vara mer neutral. Iaf borde dom vara försiktiga då deras röster borde vara ganska lätta att känna igen samt att det ej kan vara så svårt att lägga ihop 2+2 så att säga.
Citera
2017-02-27, 13:32
Medlem
Citat:
Varför det?
Syftet med granskning sverige verkar vara att provocera fram en lång och menlös diskussion snarare än att ställa frågor med syfte att belysa verkligheten.

Du är en oseriös idiot som själv bara skapar rundgång. Jag kommer att ignorera dig tills du visar något SAKLIGT argument för VARFÖR GS skulle vara en kanal för falska nyheter, då givetvis med bevis för det du vill framföra.

Ta chansen – visa att du inte är en idiot. Visa KONKRETA exempel på att GS vill ”provocera fram en lång och menlös diskussion snarare än att ställa frågor med syfte att belysa verkligheten.” Eller vill du vara idiot och anti-demokrat?
Citera
2017-02-27, 13:55
Medlem
Citat:
Kan du vara vänlig att bifoga en länk som stödjer ditt påstående. Jag diskuterar inte med en SD-vikarie utan med dig.

Här är en sådan länk
http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/
Citera
2017-02-27, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Du är en oseriös idiot som själv bara skapar rundgång. Jag kommer att ignorera dig tills du visar något SAKLIGT argument för VARFÖR GS skulle vara en kanal för falska nyheter, då givetvis med bevis för det du vill framföra.

Ta chansen – visa att du inte är en idiot. Visa KONKRETA exempel på att GS vill ”provocera fram en lång och menlös diskussion snarare än att ställa frågor med syfte att belysa verkligheten.” Eller vill du vara idiot och anti-demokrat?

Det är SDs rättspolitiske Ekerothvikarie som uttryckt den bedömningen.
Han har stöd av bland andra Eskilstunakuriren som granskat trollfabriken.

Nej jag vill inte vara en del av granskning sverige
Citera
2017-02-27, 14:23
Medlem
Citat:

Du försvarar Ekuriren genom att hänvisa till Ekuriren.

Du har onekligen ett visst underhållningsvärde i din enfald.

Därmed kommer inte du och jag längre eftersom du vägrar att visa konkreta belägg för det du framför. (Att bara svagsint yttra att någon yttrat något duger givetvis inte.)
Citera
2017-02-27, 15:24
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:

Nej jag vill inte vara en del av granskning sverige
Om man nu ändå ska missbruka benämningen internettroll,så är du med råge det största internettrollet just nu.

Kan du ge ett exempel på rasism vad det beträffar GS?
Eller gissar du bara på att det förekommer rasism i GS s produktioner?
Citera
2017-02-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Om man nu ändå ska missbruka benämningen internettroll,så är du med råge det största internettrollet just nu.

Kan du ge ett exempel på rasism vad det beträffar GS?
Eller gissar du bara på att det förekommer rasism i GS s produktioner?

Gissningsvis kan de som är mot GS inte ens förklara vad som menas med rasism. GS har ju också visat att rasistexperten på interasistmen.se INTE kan definiera rasism, se mitt inlägg här:
(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Det är ju precis den här typen av granskningar som behövs i Sverige. Klart att alla självgoda dumskallar som bara kan rabbla floskler är livrädda.

Tänk om det kunde finnas hundratals ”Erik” och ”Johan” som ringer och drar ner brallorna på alla klåpare som förstör Sverige. Då skulle förmodligen allting fungera mycket bättre. Och klåparna som nu har makten skulle vara arbetslösa eller sitta i fängelse.
Citera
2017-02-27, 15:54
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Här är en sådan länk
http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

Hittar ingenting som stödjer det du påstår i Eskilstuna-Kuriren. Kan du vara vänlig citera det så att jag och andra som läser tråden kan ta dig på allvar?
Citera
2017-02-27, 16:12
Medlem
Citat:
Hittar ingenting som stödjer det du påstår i Eskilstuna-Kuriren. Kan du vara vänlig citera det så att jag och andra som läser tråden kan ta dig på allvar?

"Till slut blir Eva Burman irriterad på de rasistiska undertonerna som genomsyrar hans frågor och höjer rösten: "Det där kallas rasism", säger hon."

Behöver jag påminna dig om att SD har nolltolerans mot rasism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in