Varför kan inte fler saker vara gratis här i samhället för? Pengar betyder inte ett skit för mig. Invandrare dock verkar vara helt tokiga i saker som blir billigt. Vafan kan inte vi leva i ett lite mera anarkistiskt samhälle? T.ex mat och kläder borde inte kosta något tycker jag. Det är sån jävla pengavärld vi lever i. Helt sjukt. Folk dör tillochmed bara för att det handlar om pengar. Ibland vill jag bara storhandla och sen skita i att betala men då åker jag ju dit. Klarar inte ens av att se hur mycket saker kostar längre när jag går och handlar. Inga fler som reagerar på det här samhället?
Varför kan inte fler saker vara gratis här i samhället för? Pengar betyder inte ett skit för mig. Invandrare dock verkar vara helt tokiga i saker som blir billigt. Vafan kan inte vi leva i ett lite mera anarkistiskt samhälle? T.ex mat och kläder borde inte kosta något tycker jag. Det är sån jävla pengavärld vi lever i. Helt sjukt. Folk dör tillochmed bara för att det handlar om pengar. Ibland vill jag bara storhandla och sen skita i att betala men då åker jag ju dit. Klarar inte ens av att se hur mycket saker kostar längre när jag går och handlar. Inga fler som reagerar på det här samhället?
Perfekt ska jag PMa mitt kontonummer så kan du föra över alla dina pengar till mig?
Du kan föregå med gott exempel och ge alla på Flashback gratis mat och kläder. Du kan väl ta lån för att tillgodose våra behov? Var inte så desperat efter pengar nu din hycklare.
Du har väl inte jobbat en dag i ditt liv med din attityd, ännu mindre troligt att du hade jobbat gratis.
Förr så brydde jag mig inte heller om pengar, därför att jag jobbade och tjänade bra.
Nu är det annat. Sjukskriven för utmattningsdepression av den mer komplicerade sorten.
Flera yttre händelser, arvstvist, sjukt barn och en kronisk trötthetskänsla.
FK har nu dragit in min sjukersättning. Min läkare måste komplettera intyget. Panikångesten kom som ett strypgrebb.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!