2017-02-26, 11:21
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
Det är Trump-hatarna som ljuger.

Trumps approval rating gick upp med cirka 4% sen han blev vald oavsett vad du påstår.

Fast att det gick upp med fyra procentenheter betyder inte mycket om man inte ser på vad de var från början.
2017-02-26, 11:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
Det är Trump-hatarna som ljuger.

Trumps approval rating gick upp med cirka 4% sen han blev vald oavsett vad du påstår.
Ja, det finns en del som ljuger där med.
Men två fel blir inte till ett rätt för Trump.
Han ljuger ofta eller inte ens har kunskaperna vad som är fakta.
För han verkar inte klara av och ta in fakta om det inte sänds på TV.
Och använder man FOX som nyhetskälla, så är det dömt att bli väldigt mycket lögner.

-3 sedan starten, så bara en ny lögn vi avslöjade.
2017-02-26, 11:27
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nja att Trump är feg för att bli roastad tror jag inte på han blev ju roastad stort på comedy channel får några år sedan.

Tror det står till så här:

Medierna skulle göra en kupp mot Trump och skämma ut honom genom att bojkotta middagen i sista sekund därför säger man inte att man kommer bojkotta redan nu utan kör i sista sekund.

Trump kontrar med att säga att han inte kommer redan nu och om medierna inte kommer nu får det att se ut som att de inte kommer på grund av att han själv inte kommer.
Haha, Trump säger att media är "the enemy of American people"...

Det är hans villkor som gäller från och med nu
2017-02-26, 11:34
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Donald J. TrumpVerifierat konto

I will not be attending the White House Correspondents' Association Dinner this year. Please wish everyone well and have a great evening!

Är han den första någonsin eller?

Det är ju så rätt.

Från middagen igår:

I asked Trump if he would be attending the White House Correspondents Dinner. He said: "No. Do you like that?" People cheered behind me.

https://twitter.com/bennyjohnson/status/835684708457525250

2017-02-26, 11:43
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Ondahamstern skrev

Den första sedan 1914 och frågan är väl egentligen varför?

Att du är en lika stor vanemässig lögnare som din stora idol Häxan Hillary kommer ju inte direkt som någon överraskning.

Den första middagen var 1921, den första President som var på middagen var Calvin Coolidge 1924:

Från The Washington Post:

"The annual dinner began in 1921, and Calvin Coolidge became the first president to attend the dinner in 1924."

Richard Nixon var inte med 1972.

Jimmy Carter var inte med 1978.

Och Reagan då.
2017-02-26, 11:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Att du är en lika stor vanemässig lögnare som din stora idol Häxan Hillary kommer ju inte direkt som någon överraskning.

Den första middagen var 1921, den första President som var på middagen var Calvin Coolidge 1924:

"The annual dinner began in 1921, and Calvin Coolidge became the first president to attend the dinner in 1924."

Och Reagan då.
Du pratar om ljuga, och sen säger du Hillary är en häxa.
Så vad för trollformler använder hon som häxa och i politiken?
2017-02-26, 11:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx

Och Reagan då.

Att du har svårt att läsa ikapp visar du på varje gång, jag har redan erkännt att jag hade fel, sen att du kallar Clinton för min idol är bara skrattretande då du fortsätter på den lögnen, kan du bevisa att jag ansåg att Clinton var en bra kandidat?
2017-02-26, 11:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Haha, Trump säger att media är "the enemy of American people"...

Det är hans villkor som gäller från och med nu

Japp och tack vare detta så har WHCA blivit lite sura speciellt när han småskaligt menar att det första tillägget är en fara för USA.
2017-02-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det var när han var privatperson, nu är han en offentlig person och däremed så är det mer uraäktat att skämta om honom men som sagt, skulle han stå ut med potentiella idioter som endast hackar på honom så kan han bokstavligen visa upp hur hemska de är.

Men det finns de som börjar misstänka att det inte av den anledningen som han inte kommer utan för att WHCA inte är glada med hur han gång på gång verkar vara emot det första tillägget och inte för en öppen dialog från det vita huset.

http://samuel-warde.com/2017/02/twitter-rips-trump-backing-correspondents-dinner/

Det visar sig dock i slutändan hur detta urartar sig.

Tro mig finns någon mer mediakåt än Trump och att han skulle missa något sånt här på bästa sändningstid finns inte på kartan.

Det här var medias chans att göra ett statement som Hollywood stjärnorna gör men Trump som vanligt steget före.
2017-02-26, 11:57
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Reaktionen från Berniebros: BURN THIS PARTY DOWN.

Det här är ju bara så bra. Tom Perez arbetade med Häxans kampanj för att sänka det efterblivna gamla mongot Bernie Sanders:

Labor Secretary Advised Clinton To Cast Sanders As Candidate Of Whites To Turn Off Minorities

Sanders en messias för arga vita män:

"Considering how the Clinton campaign was explicitly interested in isolating Sanders by smearing him as some messiah for angry white men, what Marcotte wrote is even more disgusting. People of color were driven away from the Sanders campaign because people like Perez and others worked intensely to make him appear out-of-touch with minorities."

http://www.commondreams.org/views/2016/10/11/labor-secretary-advised-clinton-cast-sanders-candidate-whites-turn-minorities

Från WikiLeaks:

New DNC Chair Tom Perez wanted to "put a fork" into @BernieSanders' Latino support -- for Hillary Clinton https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/26666#efmADoAFt

https://twitter.com/wikileaks/status/835648375563436032

Ha, ha. Häxans kampanjgenerals e-mail fortsätter att leverera.
2017-02-26, 12:03
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att du har svårt att läsa ikapp visar du på varje gång, jag har redan erkännt att jag hade fel, sen att du kallar Clinton för min idol är bara skrattretande då du fortsätter på den lögnen, kan du bevisa att jag ansåg att Clinton var en bra kandidat?
Sluta gnälla på kvalitetsinlägg! Det var jag som rättade dig med Reagan, men jag tror faktiskt inte att du kände till de andra som skippade middagen. För mig var det en nyhet dock. Jag kände bara till att Reagan skippade den 1981.
2017-02-26, 12:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Tro mig finns någon mer mediakåt än Trump och att han skulle missa något sånt här på bästa sändningstid finns inte på kartan.

Det här var medias chans att göra ett statement som Hollywood stjärnorna gör men Trump som vanligt steget före.

Det visar sig, jag tror han skulle tjäna mer på att gå på middagen och sedan lyfta upp hur falska de är efteråt för då har han 100% bra bevis för det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in