2017-02-25, 21:46
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Tro mig, Loren kommer att ta sig vidare fran andra chansen och sedan kommer de internantionella rösterna skjuta henne rakt till eurovision.

Jag menar kom igen, Wiktoria? Vilken sopa

Jag tror dig, bäste Mario (Nintendo Switch nästa fredag, woooh!). Loreen kommer att göra det Robin Stjernberg gjorde 2013, ta sig från andra chansen och vinna hela rasket. Jag känner mig relativt tvärsäker på det. Jon Henrik har ingen chans att leverera i finalen, ja, i alla fall inte så stort och förresten så är Norges samiska bidrag bara så mycket bättre.

Min topp tre för finalen:

3. Ace Wilder
2. Owe Thörnqvist
1. Loreen

Och tar sig bara Loreen till finalen så lovar jag att rösta lika många gånger på henne som på Owe.
Citera
2017-02-25, 21:47
Medlem
enfindams avatar
Jag är förvånad över att Loreens bidrag inte tog sig direkt till final, för svårt? En ovanligt bra omgång från Skellefteå. Jag lade min röst på nummer fem, lycka till i Andra chansen!
Senast redigerad av enfindam 2017-02-25 kl. 21:51.
Citera
2017-02-25, 21:47
Medlem
tonysshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stewmeister
Vilket skämt att Loreen går vidare istället för Alice. Jag gör som alla andra gör precis alltid annars, jag skyller på rasism. Bara för att Alice har asiatiskt ursprung.

Men Loreen har ju också utländsk bakgrund?
Citera
2017-02-25, 21:53
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hur tänker du nu? Finns det flest människor i sameland eller i fjollträsk? jätte bra bidrag av jon, men sjukt att wiktoria tog loreens plats. Ska ladda mitt telefonkort till semin och tokrösta in henne till finalen nästa vecka. Helt sjukt.
Tänker att han har hemmaplan. Men mest troligt är det nog så att fjollträskarna röstat in en exotisk dröm.

Ser det som att looren tog Alices plats.
Citera
2017-02-25, 21:54
Bannlyst
Jojkaren kan nog ta hem rubbet! Grym pipa han hade! Mäktig låt!
Citera
2017-02-25, 21:55
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Tänka sig att det till och med blev för mycket propaganda för Mello-svennen att man bara skickade Loreen till andra chansen :O

Kan ju faktiskt vara så att folk bedömer låten och inte budskapet; svårt att tänka sig? Jag själv t.ex. älskade hennes budskap och tanken bakom men låten i sig (hur den lät) var inte min "cup of tea".
Citera
2017-02-25, 21:56
Medlem
DjPuttes avatar
Loreens låt är mer än lovligt udda & politiskt budskap så det lyser igenom, Den har ett klarare politiskt budskap än den Ukraina vann med så NEJ vinner hon släpper inte EBU igenom den!
Citera
2017-02-25, 21:56
Medlem
Nu har jag lyssnat igenom låtarna igen. Är överraskad att Wictoria ens kom bland de 5 första. Det lät för jäkla illa alltså.
Citera
2017-02-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Jojkaren kan nog ta hem rubbet! Grym pipa han hade! Mäktig låt!

Det enda som saknas i deras nummer för att bli en vinnarlåt är att dom måste få kontakt med publiken - dvs ögonkontakt med kameralinsen. Sen är det klappat och klart.
Citera
2017-02-25, 21:59
Avstängd
Loreen var så dj-a dåligt...
Det går inte att köra samma koreografi 2 ggr
i en ev. Europafinal.. tragiskt..
Citera
2017-02-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smeider1
Nano min favorit någon som håller med?
Han kommer ta hem hela skiten och då menar jag hela. Så bra.
Citera
2017-02-25, 22:00
Medlem
absolut koffes avatar
Alla låtar finns nu på Spotify. Ska bli intressant att se vilka som får flest lyssnare det kommande dagarna. Jag tror Nano (som dom flesta verkar glömt bort) kommer slåss om segern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in