Citat:
Ursprungligen postat av
SmileyCulture
Förmodligen vet de flesta detta men jag skriver ändå.
Fick hem 50 gram igår och stoppade i mig runt 450mg och inget hände trots att några skrivit att denna batch skulle vara top notch. Jag väntade 3 timmar, inget hände, jag blev besviken och gick och tränade. Kom hem, duschade och åt middag osv. Då, 4 timmar efter intag började det hända grejer, sen steg ruset under kvällen och vid 22-tiden var jag sjukt slirig och go

. Superbra grejer med andra ord.
Dock tycker jag att påslaget var lite väl långsamt, så jag tänkte att jag skulle mala ner ett par gram till ett finare pulver. Jag hittade en mortel och en kakelplatta (självklart en blank), i mortelskålen skulle ju allt fasta och ett helvete att få tillbaka pulvret i sin påse.
På kakelplattan kan man använda sig av hörseln för att få en uppfattning om vilken del i pulverhögen som inte blivit finmald, ja ni fattar, man hör tydligt på ljudet när man inte behöver mortla längre.
Iaf sjukt smidigt att från kakelplattan skrapa ner det fina dammet, som nu ser ut som pfizer-lyrica, på ett papper och därifrån ner i påsen.
Jag hoppas och tror att nästa gång jag tar lyrica att det slår på lite tidigare.
Om ni känner till nån smidigare metod, får ni gärna berätta.
Detta är något jag lade märke till första gångerna jag testade Lyrica.
Jag måste stimulera mig under sjävla uppgången annars får jag ingen effekt alls. Det är som det är en kombination av Lyrican och när hjärnan processar/blir stimulerad av något.
Som en threshold så att säga.. en gräns som måste kommas över stimulerande sett, och med Lyrican simmande där uppe i knoppen så brukar effekten komma.
Många gånger har jag tagit min dos och sedan väntat och väntat, sedan närmar det sig 3 timmar och fortfarande händer inget.. jag blir då såklart besviken och sedan får jag ingen effekt alls.
Den allra största majoriteten av gångerna har det slagit pga att jag gjort något stimulerande under tiden, städa som fan funkar bra.. adrenalinstinn musik också.
När jag var utan Lyrica uppåt 40 timmars snåret så tog jag en dos Lyrica för att se när jag märker någon sorts kroppslig eller psykiskt effekt.
Vid ganska exakt 90 minuter försvann kylan jag känt i kroppen pga att jag varit utan Lyrica dessa timmar.
Detta var vid klockan 19:30.
Sedan gjorde jag inget speciellt roligt under resten av kvällen.
Dock på natten lagade jag god mat i ugnen och kände dofterna medans jag kollade på roliga serier, då helt plötsligt kände jag att jag hade även psykisk effekt.
Det kan ta en jävla tid asså.
En annan gång trodde jag att det inte skulle hända nått alls, men började lira lite tvspel och var i ett allmänt kasst humör. Detta var nog en 5 timmar efter intag.
7 timmar senare smällde det till utav bara fan sedan på natten hade jag ett rus som jag kan likna vid första gången jag testade.
Det är en sådan märklig substans.