2017-02-25, 00:40
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Det verkar som att Badou Jack kommer att möta Stevenson i Juli. De flesta tror väl att Jack får huvudet avslaget men han gillar att vara underdog. Kan bli en grym fight.
Citera
2017-02-25, 00:43
Medlem
Något med namnet Joey Gamache klingade bekant men jag kom inte på vad. Nu föll poletten ner, det var Arturo Gattis bästa kombination i karriären, titta och tyck synd om stackaren Gamache: https://youtu.be/PlaUfdxDiuY?t=510
Citera
2017-02-25, 00:45
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det verkar som att Badou Jack kommer att möta Stevenson i Juli. De flesta tror väl att Jack får huvudet avslaget men han gillar att vara underdog. Kan bli en grym fight.
Trodde nästan inte att de skulle få till den direkt. Utan att han skulle bli tvungen att möta någon annan lätt tungviktare innan han kunde få ett så stort namn som Adonis Stevenson.
Men, jag tänker alltid sportsligt i första hand snarare än affärsmässigt. När det gäller $$$$ är det såklart bästa alternativet.

Här är isåfall Jack större underdog än mot Dirrell, Groves och DeGale. Men har ingen lust att räkna ut honom för det. Han trivs ju i den rollen. Men det blir tufft att gå upp en viktklass och möta en sån KO-artist direkt.
Citera
2017-02-25, 08:34
Medlem
Lucian Butes karriär tog nog slut i natt. Jämt i fem och en halv rond till han blev Knockad.
Citera
2017-02-25, 18:51
Medlem
GalenRyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hon spöar inte Cecilia i boxning. Där är det klasskillnad fast i Cecilias favör. Cecilia boxar ut henne relativt enkelt.
Säga vad man vill, men idag är det ändå rätt hög kvalité på boxningen inom mma mot förr. Såg matchen igår och blev chockad över hur kass nivå det var på båda fighters. Det var verkligen inte värt 300 spänn för att se den matchen. Det är ju bra mycket bättre kvalité på många kvinnliga mma-fighters boxning än vad vi såg igår.
Citera
2017-02-25, 19:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Lucian Butes karriär tog nog slut i natt. Jämt i fem och en halv rond till han blev Knockad.
Off the juice..
Citera
2017-02-26, 04:07
Medlem
snelhestens avatar
Har någon en livestream länk Wilder -Washington skicka pm
Citera
2017-02-26, 10:42
Medlem
Wilder oerhört passiv i fem ronder sen så small det. Ordentligt. Vill se honom mot AJ efter hans fight mot Klit. Tror inte AJ kommer ha en chans faktiskt.
Citera
2017-02-26, 14:03
Medlem
DjPuttes avatar
Pacquiao vs Khan 23 April klart det spekuleras att fighten går av i Dubai!
Citera
2017-02-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Pacquiao vs Khan 23 April klart det spekuleras att fighten går av i Dubai!
Hade inte Pacman en annan motståndare inbokad?
Citera
2017-02-26, 15:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hade inte Pacman en annan motståndare inbokad?
Han hade en omröstning ute på Twitter el var det instagram och lät han sfans rösta om det misstänker lite att Khan fans var in där också!
Citera
2017-02-26, 22:04
Medlem
Citat:
Wilder oerhört passiv i fem ronder sen så small det. Ordentligt. Vill se honom mot AJ efter hans fight mot Klit. Tror inte AJ kommer ha en chans faktiskt.

Boxningsmässigt kan jag inte komma ifrån att Wilder ser ut som en bum of the month fighter.
Han har sin högerslägga som han inte levererar speciellt begåvat och sedan finns där ingenting.
Klart det finns ett litet frågetecken och jag kan ha fel då han fortfarande inte boxat en motståndare som andas,men jag tror att Wilder kommer att finna sig oerhört exposerad när och om han gör det.

Tror att Joshua med enkelhet besegrar Wilder.RSC rond åtta..typ.

Däremot är jag inte helt övertygad om att AJ överlever emot den åldrade Klit.
Kan man träffa Joshua ordentligt så kan han vika sig.
Normalt vet Wladimir hur man levererar en powerpunch eller två och jag kan knappast tänka mig en ny fredsrörelsematch från honom som bevittnades emot den deprimerade mästaren Fury.

Nåja,osvuret är ju alltid bäst när det gäller Boxning så den som lever lär få se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in