2017-02-24, 06:43
Medlem
Oj.
Detta är ju en fältstudie i psykisk ohälsa!
Citera
2017-02-24, 07:29
Medlem
rendevouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Vi kan börja med att hon tycker att uppmärksamheten är obehaglig. Det är en märklig hållning med tanke på att hon frivilligt och under eget namn lägger upp sina bilder. Och inte bara det, hon ställer glatt upp på reportage i slaskmedia. Det är ett konstigt agerande från någon som tycker att uppmärksamhet är obehagligt.

Jag skulle också tycka det var obehagligt om någon random person ägnade 1 timme (!) åt att scrolla igenom en privatpersons instagram och sen skriva textväggar om sin upplevelse på flashback. Det tyder inte på en hälsosam livsstil. Kan du inte ägna tiden åt alla sexiga tjejer du garanterat har i din nära vänskapskrets?
Citera
2017-02-24, 07:51
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag, som är en vuxen man som är van att se vuxna kvinnor näck, är inte det minsta chockad. Dom ser faktiskt ut så där i snitt, speciellt efter nåt barn. Vad folk tycker är attraktivt kan variera väldigt mycket (det finns alltså en liten chans även för TS att nån gång se nakna tjejer live!) och Kajsa behöver knappast TS tillåtelse att lägga upp bilder på sig själv om hon vill göra det.

Man behöver faktiskt inte ens vara feminist för att förstå av den barnsligq trådstarten att nån fått det surt i röven av rönnbären. Dock är instagraminnehållet rätt förutsägbart dår kroppspositiva går 13 på dussinet.

Jag brukar dagligen se avföringen från mig själv när jag går på muggen. Det är bajs och skit i alla dess former blandat med ibland genomskinligt och ibland sirapsfärgat och nästan trögflytande piss, med alla dess variationer i doftmönster en människa kan tänka sig.

Detta ovan är extremt naturligt och alla känner nog igen sig åtminstone lite, men inte fan skulle jag få för mig att stolt visa upp detta på någon bildblogg öppet för andra att äcklas åt. Ibland bör även naturliga saker hållas avskilt. För allas vår mänskliga värdighet.
Citera
2017-02-24, 09:14
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Nej, jag är bara vuxen och klarar alldeles bra att etablera sexuella relationer med bägge könen utan att göra avkall på mig själv. Vi MÄN, till skillnad från er POJKAR, behöver inte spela en massa fåniga spel för att få till det.

Du är en beta-leftist. Inget annat.
Citera
2017-02-24, 09:51
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Hennes överhäng tycker jag inte stör speciellt men som person verkar hon ju fullständigt vidrig och plytet är det inte mycket bevänt med heller. Ser hellre en bild på hennes pattar och mage än nyllet om jag nu måste välja.

Hennes bristningar nere till höger här: http://pichoster.net/images/2017/02/22/28b17f755f87ab6a0e1bdeb98973ff41.jpg

får mig direkt att tänka på denna: http://2.bp.blogspot.com/-wioP5msriyg/VVIt2aodcmI/AAAAAAAAE2Q/8ZTKKPYbgGM/s1600/sov-gott-rose-marie-537dfb3f8ea54.jpg

men det kanske bara är jag.

Jag associerar till:

https://pixabay.com/sv/vattenmelon-melon-frukt-söt-läckra-74342/

-Fast just bristningarna kan alla mödrar drabbas av.
Citera
2017-02-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Jag brukar dagligen se avföringen från mig själv när jag går på muggen. Det är bajs och skit i alla dess former blandat med ibland genomskinligt och ibland sirapsfärgat och nästan trögflytande piss, med alla dess variationer i doftmönster en människa kan tänka sig.

Detta ovan är extremt naturligt och alla känner nog igen sig åtminstone lite, men inte fan skulle jag få för mig att stolt visa upp detta på någon bildblogg öppet för andra att äcklas åt. Ibland bör även naturliga saker hållas avskilt. För allas vår mänskliga värdighet.

Och så klart! kvinnors kroppar är ju självklart jämförbart med din avföring.
Citera
2017-02-24, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan

Vill de inte äcklas så behöver de inte kolla.
Citera
2017-02-24, 10:12
Medlem
PK-befriads avatar
Det jag störde mig mest på var att hon påstod att det är för många vita människor i media och att hon vill ändra på det. Där avslöjar hon sig som en antivit folkmordsmarxist och det ska hon ha skit för:
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsa Hultin
Det är bara en sorts kvinnokropp som syns i vårt samhälle, och det är en smal, vit kropp som är traditionellt snygg. Jag vill ändra det där...
(FB) Följ en extremfeminist från vanlig skolflicka till bindgalen fläskbomb - Kajsa Hultin
Jag blir dock inte förvånad eftersom att vara en antivit folkmordsmarxist är standard bland feminister. De kanaliserar Den Eviges vilja. Hennes dekadenta beteende är också i linje med den viljan då Den Evige vill att germanska människor ska vara motsatsen till klassiska germanska übermensch och gärna gotta sig åt det. Det blir liksom inte många "nazister" gjorda om germanska kvinnor förvandlar sig själva till träskpaddor. Jag skulle inte bli förvånad om Kasja på ett sätt tror att hon gör en insats mot "nazismen" genom att bete sig sådär degenererat. Att hennes bilringar ska förhindra en ny förintelse.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-02-24 kl. 10:24.
Citera
2017-02-24, 10:20
Medlem
ENTPs avatar
Tycker det känns jävligt knepigt med en flashbacktråd som basically går ut på att smutskasta en ensam privatperson. Hon är varken kändis eller folkvald, ergo är hon off limits. TS, du borde verkligen maskera vem personen är... Du kan lägga upp tråden men då får du ju ta dig tid att pixla ansikte, ev personuppgiter och användarnamn och lägga upp bilderna på ett annat ställe. Fine, hon har redan gjort de tillgängliga för vem som helst men ändå.

Kom igen vafan, vi håller högre nivå än så här.
Citera
2017-02-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Kajsas förklaringsmodeller och argument är, precis som man kunde förmoda av en representant för sektvänstern, bristfälliga.

Vi kan börja med att hon tycker att uppmärksamheten är obehaglig. Det är en märklig hållning med tanke på att hon frivilligt och under eget namn lägger upp sina bilder. Och inte bara det, hon ställer glatt upp på reportage i slaskmedia. Det är ett konstigt agerande från någon som tycker att uppmärksamhet är obehagligt.

Fel, hon tyckte DIN sort av uppmärksamhet var "skitobehaglig".

Citat:
Vidare; hon försöker inte helt oväntat spela på genuskortet, att låta påskina att orsaken till varför hon uppmärksammas är för att hon är kvinna (eller som hon själv väljer att kalla det; hatas för att hon är icke-man). Det är givetvis trams. Orsaken till att hon uppmärksammas är att hon beter sig på ett sätt som skiljer sig från den gängse normen. Normen är att försöka leva så hälsosamt man kan och försöka dölja de defekter man har. Kajsa gör tvärtom. Hon vräker i sig kalorier och socker, exploderar i vikt och viker sedan ut sig själv på internet. Därefter medverkar hon med ett illa dolt flin av förtjusning i massmedia för att dra ännu mer uppmärksamhet till sina bilder och politiska ställningstaganden. När hon sedan inte enbart får ryggdunkar och styrkekramar från de som betraktar henne gråter hon ut om "näthat" och försöker göra sig själv till ett offer.

Lås oss alla gissa 3 gånger, hade en individ av din sort hängt upp dig på ex. en mans konto som lägger upp bilder på sig själv? Svar nej. Feta, håriga och fula män som glatt äter flottig pizza nr. 3000 är ju socialt accepterat. Dessa tendeerar t.o.m kunna göra film, TV shower om sig själva och sina liv som nördar eller flickjägare eller dylikt. Men en tjej!!! What? !!
Tjejer är bara accepteradde i media om de väger under 60 kg är snygga, sexiga och under 35.

Och här har du själva grundanledningen till att tjejer gör dessa typer av offentliga framträdanden, de vill ha samma sociala acceptans för sina existenser. Get it?

Är också varför en kvinan som Dunhamn ex. blivit en kult. Hon fick inte existera i "rutan" för låt säga 15 år sen.

Citat:
Vidare; hon återkommer flera gånger till att jag är anonym. Att vi som kommenterar hennes bilder är anonyma. Hade hon själv valt att vara anonym istället för att under eget namn lägga upp närstudier på sin fetma hade det här aldrig hänt. Den logiska kopplingen undviker hon att göra. Som varande extremvänster och lyxfeminist har hon lärt sig redan från unga år att hon ska ha rätt att göra precis vad som faller henne in, utan konsekvenser. Och får hon konsekvenser av sitt handlande så är det alltid någon annans fel.

Apropå konsekvenser, ja... Hennes scapegoat är som vanligt "patriarkatet". Det är patriarkatets fel att folk pekar och skrattar åt henne. Inte hennes eget.

Vidare; "lilla magen sitter där den sitter". Ja, det gör den. Men att ha en fläskmage som hänger över byxlinningen likt en sadelväska (för att använda ett av den oefterhärmlige Gammal Hårdrockares uttryck) är inte en naturlag. Det är inget som likt döden och Skatteverket är ofrånkomligt. Att "lilla magen sitter där den sitter" beror på att hon svullar i sig enorma portioner glass som hon toppar med vispad grädde, en Mumsmums och pommes frites. Nej, jag varken skojar eller överdriver här. Hon hade på sin Instagram lagt upp en bild på en enorm hög med glass toppad med allt detta och kommenterat vederstyggligheten med orden "Tänker äta en fullt rimlig glass". Tyvärr kan jag inte länka eftersom hon nu låst sitt konto, men ni får helt enkelt tro mig på mitt ord.

Samma sak med de håriga benen. Ja, ben är håriga. Även kvinnors. Men det ser man till att ta bort, framförallt om det är en framträdande hårväxt. Att den är naturlig är inget argument. Det är naturligt att bli kladdig i röven när man har bajsat också, men det tar man givetvis bort. Man drar inte bara på sig byxorna och sedan går runt och luktar avföring med argumentet att "jamen, det är naturligt".

Avslutningsvis anser Kajsa att det är "lågt" att "spy ut så mycket hat". Det är alltså hennes sätt att tolka de reaktioner som människor får när de betraktar en individ som lever i degeneration och dessutom har mage att vara stolt över det. Hennes stödargument är att hennes Instagramkonto aldrig var menat att bli så stort och få så många följare. Att hon på senare tid har ökat tempot i sitt bildpostande, vikt ut sig i massmedia där hon gjort reklam för sig själv och dessutom eskalerat sin politiska extremism på senare tid har givetvis ingenting att göra med det som händer nu. Hon försöker istället göra gällande att hon bara är en helt vanlig tjej som lullar på med sitt eget liv och som helt plötsligt utsätts för en totalt oförklarlig hatattack från anonyma troll på nätet. Därför väljer hon under gråt och tandagnisslan att göra sitt konto privat hädanefter. Ja, hade hon gjort sitt konto privat redan från början istället för att försöka använda det som ett slagträ i den identitetspolitiska feministiska kampen så hade det här aldrig hänt. Men då hade hon givetvis inte fått sörpla i sig alla ryggdunkar från diverse girlpowerextremister på sociala medier, för det är nämligen bara roligt sålänge man stryks medhårs.

Jag väljer att avsluta den här kommentaren med en bild som klockrent beskriver Kajsa och hennes reaktion.
http://starecat.com/content/wp-content/uploads/women-feminist-internet-opinions-help-misogyny.jpg
[/quote]

resten är ju bara samma skit som i din TS.

Du har valt att kritisera en människas instagram konto för att du tycker hon är ful och fet och det ska inte kvinnor få lov vara i din lilla inskränkta värld.

De ska i vart fall itne få lov tro att det är acceptabelt att vara fullt naturlig kvinnokropp i det "allmänna". Naturlig kvinna är ju det äckligaste du kan tänka dig.
Kroppshår på kvinnor, magar på kvinnor, fetma på kvinnor....BLÄÄÄÄ vad äckligt!

Detta är den enda innebörden i din TS.
Senast redigerad av Merapi 2017-02-24 kl. 11:00.
Citera
2017-02-24, 10:52
Avslutad
Snälla Merapi... Du är ganska gammal på forumet nu. Lär dig citera.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fel, hon tyckte DIN sort av uppmärksamhet var "skitobehaglig".
Ja, precis som jag skrev. Handlar det inte om ryggdunkar från andra feta vänstervridna attackflator så är det "näthat" och "obehagligt".

Citat:
Feta och fula män som glatt äter flottig pizza nr. 3000 är ju socialt accepterat.
Ja?

Låt oss vara tydliga här; kvinnors syfte i tillvaron är att vara vackra, feminina, omhändertagande och lockande. Utöver era kroppsliga behag har ni inte mycket annat att komma med, för att vara helt ärlig.

Citat:
Och här har du själva grundanledningen till att tjejer gör dessa typer av offentliga framträdanden, de vill ha samma sociala acceptans för sina existenser. Get it?
Nej, jag hajar faktiskt inte riktigt. I min värld är det så att vill man uppnå någonting så måste man köpslå. Alltså, vill Kajsa uppnå någonting med sin tillvaro så kräver det att hon spelar på de fioler hon har och försöker göra det efter bästa förmåga. Att bara tvärvägra och sedan obstinat göra tvärtemot vad som man redan på förhand vet skulle ha gynnat en själv är direkt idiotiskt i all sin kontraproduktivitet.

Citat:
Är också varför en kvinan som Dunhamn ex. blivit en kult. Hon fick inte existera för låt säga 15 år sen.
Vadå "fick inte existera"? Var hon död för femton år sedan och nu mystiskt återuppstod när samhällsklimatet för ett litet tag tog en extrem vänstersväng? Eller menar du att man inte existerar om man är smal och söt och bakar äpplepaj och tar hand om familjen? Existerar man bara sålänge man är en sten i skon på mänskligheten?

Citat:
Du har valt att kritisera en människas instagram konto för att du tycker hon är ful och fet och det ska inte kvinnor få lov vara i din lilla inskränkta värld.
Det får dem väl vara om de vill, men jag vänder mig emot att de glorifierar sin ohälsa. Det är lite som när bögar travar runt i bögparad och glorifierar sin genetiska defekt. Det är inte bara obegripligt, det är provocerande. Vilket Kajsa givetvis vet. Det är därför hon beter sig som hon gör, för att retas med normala människor. När vi sedan reagerar bryter hon ihop och gråter ut om näthat och låser sitt konto under stor uppståndelse. Det är tragiskt om något...

Citat:
Detta är den enda innebörden i din TS.
Och så avslutar vi med att lägga en massa ord i munnen på vår debattmotståndare, precis som vanligt när du är i farten.
Citera
2017-02-24, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Tycker det känns jävligt knepigt med en flashbacktråd som basically går ut på att smutskasta en ensam privatperson. Hon är varken kändis eller folkvald, ergo är hon off limits. TS, du borde verkligen maskera vem personen är... Du kan lägga upp tråden men då får du ju ta dig tid att pixla ansikte, ev personuppgiter och användarnamn och lägga upp bilderna på ett annat ställe. Fine, hon har redan gjort de tillgängliga för vem som helst men ändå.

Varför?

Av vilken anledning ska någon som lägger upp bilder på sin egen feta kropp under eget namn på Instagram och sedan tipsar om kontot i massmedia maskeras?

Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Nej, det är du som är en jävla mes som i likhet med Kajsa Hultin tycker att handlingar helt ska sakna konsekvenser. Hade jag lagt upp nakna äckelbilder på mig själv på nätet så hade jag inte sagt något om ifall folk hade pekat och skrattat, de hade nämligen gjort det med all rätta.

Hon ville ha uppmärksamhet. Nu är hon uppmärksammad. Tråden har snart 10.000 visningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in