Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Ja, precis som jag skrev. Handlar det inte om ryggdunkar från andra feta vänstervridna attackflator så är det "näthat" och "obehagligt".
Nej var inte alls det du skrev...du klagade på att hon "inte tyckte om uppmärksamhet".
Nu vill hon ha uppmärksamhet, högst trolgit just därför man startar instagram konto eller hur?
men! hon vill alltså inte ha din typ av skituppmärksamhet.
Förstår du skillnaden?
Citat:
Ja?
Låt oss vara tydliga här; kvinnors syfte i tillvaron är att vara vackra, feminina, omhändertagande och lockande. Utöver era kroppsliga behag har ni inte mycket annat att komma med, för att vara helt ärlig.
Är som att säga att mäns uppgift är att ejakulera i tub och helst dö så fort som möjligt i att försvara er avkomma, för ärligt utöver era armmuskler så har ni ju inte mycket att komma med.
Bra värld, tycker du om kvinnor unisont började tycka detta om halva mänskligheten?
Citat:
Nej, jag hajar faktiskt inte riktigt. I min värld är det så att vill man uppnå någonting så måste man köpslå. Alltså, vill Kajsa uppnå någonting med sin tillvaro så kräver det att hon spelar på de fioler hon har och försöker göra det efter bästa förmåga. Att bara tvärvägra och sedan obstinat göra tvärtemot vad som man redan på förhand vet skulle ha gynnat en själv är direkt idiotiskt i all sin kontraproduktivitet.
Nota bene.....Kajsa har uppnått något i sitt liv...hon har man, hon har barn om jag förstått det rätt, förmodligen ett arbete och hon har idéer, tankar och formuleringsförmåga och hon uttrycker sig och detta med sitt instagramkonto. Vad har du? Du sitter och uttrycker hur äcklad du är över 1 kvinnas fysiska uppenbarelse.
Är du stolt över vad du bidrar med?
Citat:
Vadå "fick inte existera"? Var hon död för femton år sedan och nu mystiskt återuppstod när samhällsklimatet för ett litet tag tog en extrem vänstersväng? Eller menar du att man inte existerar om man är smal och söt och bakar äpplepaj och tar hand om familjen? Existerar man bara sålänge man är en sten i skon på mänskligheten?
Gör dig inte dummare än vad du redan framstår som.
Jag syftar självklart på vilken typ av kivnna som fick lov existera i vår mediala synliga kultur.
Uteseende kraven på kivnnliga skådespelare har ex. varit en helt annan än den på manliga, likaså ålder och fetma och antal hårstrån på kroppen.
Backa banden ca 50 år och kivnnliga skådisar över x kilo, över viss ålder, med det eller det utseendet lyser med sin frånvaro. De kan existera i någon bakgrund som statister men så gott som aldrig i en bärande roll.
Gubbar med både flint, magar och hårstrån över hela ryggen har det däremot kryllat av.
Försök använd hjärnan lite.
Citat:
Det får dem väl vara om de vill, men jag vänder mig emot att de glorifierar sin ohälsa. Det är lite som när bögar travar runt i bögparad och glorifierar sin genetiska defekt. Det är inte bara obegripligt, det är provocerande. Vilket Kajsa givetvis vet. Det är därför hon beter sig som hon gör, för att retas med normala människor. När vi sedan reagerar bryter hon ihop och gråter ut om näthat och låser sitt konto under stor uppståndelse. Det är tragiskt om något...
Du har ingen som helt kunskap kring hennes hälsa. Du lär inte vara hennes doktor.
Och är inte den som henens istagramkonto handlar om. Då hade hon lagt ut sina journaler. ok?
Och Kajsas bilder provocerar ju bara idioter som dig. Mig provocerar hon itne ett skit. Jag vet nämligen hur kvinnor ser ut näck, jag badar regelbundet i ett kallbadhus och har full kännedom om
hängpattar, hängrövar, feta magar med bristningar, håriga armhålor, skrev och ben. Är exakt så som normala kivnnor ser ut förstår du och lika lite provocerande som söta gubbars hängrövar, bukar eller håriga ryggar.
Problemet i världen är kvinnoföraktande lågpannande typer som dig, inte kvinnors utseenden.