2017-02-23, 00:28
Bannlyst
Det mest osannolika i hela serien är ju att någon skulle stå ut en sekund med en äckelunge som Eddie för att få lägra en så illa styggt ful person som Vera Vitali. Möjligen bakifrån om hon hade påse på huvet alla dagar dygnet runt i övrigt.
Petra Mede ser visserligen ut som en blöt påse skridskor men jämte Vera är hon hotter than hell.
Citera
2017-02-23, 00:46
Medlem
trenbiffs avatar
Jag har försökt tycka om detta men de är fan inte roligt.
Citera
2017-02-23, 11:06
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Jag har försökt tycka om detta men de är fan inte roligt.

Lite så....
Citera
2017-02-24, 10:36
Medlem
Hunden007s avatar
Martin kan alltså inte ta sin unge för han har ont i "ryggen". sen drar han med en orm till sitt ex utan att kolla med honom. :O

Martin spelade även ett jobbigt ex som inte ville släppa sitt ex i torpederna.
Citera
2017-02-24, 10:52
Medlem
Gillar programmet men finns ju ingen karaktär man gillar eller känner för, iaf bland de vuxna. Det är mera vem man ogillar mest. Det kanske är meningen från början eller bara en miss av produktionen.
Citera
2017-02-24, 11:38
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Gillar programmet men finns ju ingen karaktär man gillar eller känner för, iaf bland de vuxna. Det är mera vem man ogillar mest. Det kanske är meningen från början eller bara en miss av produktionen.

Själv gillr jag patrik och william dom enda som e normala enligt mig

Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Det mest osannolika i hela serien är ju att någon skulle stå ut en sekund med en äckelunge som Eddie för att få lägra en så illa styggt ful person som Vera Vitali. Möjligen bakifrån om hon hade påse på huvet alla dagar dygnet runt i övrigt.
Petra Mede ser visserligen ut som en blöt påse skridskor men jämte Vera är hon hotter than hell.

Haha själv tycker jag att Vera är ganska fin, hon ser ut som en vanlig tjej utan massa smink,silikon och botox :P
Citera
2017-02-24, 12:50
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Själv gillar jag patrik och william dom enda som e normala enligt mig
Instämmer i detta och Patrik verkar vara en väldigt sympatisk figur och han gör en bra rolltolkning av denne också.

Citat:
Haha själv tycker jag att Vera är ganska fin, hon ser ut som en vanlig tjej utan massa smink,silikon och botox :P
Javisst, hon ser bra ut, helt klart. En vanlig snygg tjej helt enkelt. Och Tessan, som nu tydligen har gjort sitt i serien, är en snygg tjej också. Hade gärna sett mer av henne i fler avsnitt.
Citera
2017-02-24, 13:13
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Instämmer i detta och Patrik verkar vara en väldigt sympatisk figur och han gör en bra rolltolkning av denne också.

Javisst, hon ser bra ut, helt klart. En vanlig snygg tjej helt enkelt. Och Tessan, som nu tydligen har gjort sitt i serien, är en snygg tjej också. Hade gärna sett mer av henne i fler avsnitt.

Ja Patrik är riktigt sympatisk och försöker verkligen få en bra relation med Eddie men det e ju inte det lättaste med den ungjäveln haha

Tessan tycker jag dock inte är särskilt fin faktiskt hehe
Citera
2017-02-26, 15:35
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HgF
Den lilla hysteriska pojken Eddie är ju helt makalös bra - vilket skådisämne!
Ja verkligen
Han är supper duktig.
Vi kommer att se mer av Dorsin Jr.
I
Btw han som spelar Patrik är väl samma som spelade Evas jobbiga storebrorsa i Adam o Eva tonårsserie
Citera
2017-02-26, 20:21
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Ja verkligen
Han är supper duktig.
Vi kommer att se mer av Dorsin Jr.
I
Btw han som spelar Patrik är väl samma som spelade Evas jobbiga storebrorsa i Adam o Eva tonårsserie

Aa det e samma ,han heter erik johansson tror jag
Citera
2017-02-27, 21:43
Medlem
Northstand169s avatar
Petra är sämsta mamman ever. Men jag hoppas att hon blir tillsammans med Hnerik han hade blivit en jättebra bonuspappa åt william,och tror hon skulle bli en bättre mamma och en roligare person då.

Martin är den mest pinsammaste,jobbigaste och själviska personen ever! Var kunde han inte bara acceptera att ingen ville ha honom på festen, istället bjuder han in sig själv och förstör för alla andra
Startar bråk och ljuger om att han har ms!

Och skönt med ett avsnitt utan eddie :P

Roligaste kommentaren var ju " nu ska du få stock din jävel" haha vem säger stock nuförtiden haha
Citera
2017-02-27, 22:00
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Petra är sämsta mamman ever. Men jag hoppas att hon blir tillsammans med Hnerik han hade blivit en jättebra bonuspappa åt william,och tror hon skulle bli en bättre mamma och en roligare person då.

Martin är den mest pinsammaste,jobbigaste och själviska personen ever! Var kunde han inte bara acceptera att ingen ville ha honom på festen, istället bjuder han in sig själv och förstör för alla andra
Startar bråk och ljuger om att han har ms!

Och skönt med ett avsnitt utan eddie :P

Roligaste kommentaren var ju " nu ska du få stock din jävel" haha vem säger stock nuförtiden haha

Håller med, stör mig sjukt mycket på Martin. Grejen är den att man känner verkligen igen hans sätt från människor runt omkring sig. Alla är ju lite egendomliga på sitt sätt och med Martin har de lyckats skrapa ihop alla de sämsta egenskaperna som verkligen gör en till ett rövhål!

Gillar tråden med Katja, William och Henrik. Man vill se vad det utvecklas till.

Trekvart är bra längd på avsnitten, man hinner inte tröttna och när det slutar längtar man till nästa vecka, bra FLX!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in