Citat:
Ursprungligen postat av
iamnotMexican
Du kan förklara, för de som undrar, att ett demokratisk land sätter inte in sin militär mot sin egna befolkning. Angående självbevarelsebedriften kan du hälsa dem att Sverige går fint. Har några problem att lösa bara.
Jag trodde du var bättre än det här, med tanke på att du troligtvis är emot EU eftersom du anser att de är "totalitärer". (Jag antog det sista stycket baserat på din bild. Om jag har fel om din åsikt så ber jag om ursäkt.)
Jag är emot EU på grund av att dom är globalister!
Militär kan faktiskt sättas in mot befolkning om nu inte polisen klarar av den uppgiften, vilket dom inte verkar göra nu och eftersom kriteriet för en stat är att den måste klarar av att upprätthålla sina inre och yttre gränser!
Jag tror det är detta dom syftar på i utlandet! Dom undrar varför inte den svenska staten i inte har återupprättat sin suveränitet i dessa No-Go områden!
Fortsätter utvecklingen på detta sätt så kanske man skall börja tänka i dessa banor och då stödjer också jag detta och ett återupprätta suveräniteten i dessa områden kan vara att utlysa undantagstillstånd där och att deportera hela familjen till de som utför dessa våldsdåd.
Det borde få dessa apor att tänka två gånger innan dom ställer till ett helvete för andra!
Fair?