Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag menar inte att han gjorde det medvetet (därför satte jag "förberett" inom citattecken) men effekten blev dock denna.

Givetvis snubblade Trump lite på orden här, av misstag. Men det startade igång något stort.

Aha, jag tolkade det som att det var en omskrivning för något annat. Jag ber om ursäkt.
Mitt problem med resonemanget är att om stenkastningen hade skett om en månad så hade folk ändå påstått att Trump visste om det/ bara belyste det i förväg (menar inte dig).

Vi har problem i Sverige, det är därför våra egna medier skriver om det själva. När någon ljuger om/ överdriver hur det ser ut i Sverige (menar inte dig) så måste man dock ta diskussionen mot den med.
Citera
2017-02-21, 20:49
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamnotMexican
Ingen sa att Sverige inte har något problem med integrationen. Det är faktiskt ett av problemen, som de olika partierna diskuterar, när de debatterar.
Hädare! Du använder det förbjudna ordet. I Sverige finns det bara utmaningar (och gott om dem).
Citera
2017-02-21, 20:57
Medlem
Scherings avatar
Citat:
https://www.washingtonpost.com/news/...=.d6fb5b27e13e

http://www.dn.se/sthlm/dn-fotograf-m...lad-i-rinkeby/

Lost in translation?
Citera
2017-02-21, 20:58
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamnotMexican
Du kan förklara, för de som undrar, att ett demokratisk land sätter inte in sin militär mot sin egna befolkning. Angående självbevarelsebedriften kan du hälsa dem att Sverige går fint. Har några problem att lösa bara.

Jag trodde du var bättre än det här, med tanke på att du troligtvis är emot EU eftersom du anser att de är "totalitärer". (Jag antog det sista stycket baserat på din bild. Om jag har fel om din åsikt så ber jag om ursäkt.)

Jag är emot EU på grund av att dom är globalister!

Militär kan faktiskt sättas in mot befolkning om nu inte polisen klarar av den uppgiften, vilket dom inte verkar göra nu och eftersom kriteriet för en stat är att den måste klarar av att upprätthålla sina inre och yttre gränser!

Jag tror det är detta dom syftar på i utlandet! Dom undrar varför inte den svenska staten i inte har återupprättat sin suveränitet i dessa No-Go områden!

Fortsätter utvecklingen på detta sätt så kanske man skall börja tänka i dessa banor och då stödjer också jag detta och ett återupprätta suveräniteten i dessa områden kan vara att utlysa undantagstillstånd där och att deportera hela familjen till de som utför dessa våldsdåd.

Det borde få dessa apor att tänka två gånger innan dom ställer till ett helvete för andra!

Fair?
Senast redigerad av naturtvål 2017-02-21 kl. 21:06.
Citera
2017-02-21, 21:08
Medlem
FlashyBears avatar
https://twitter.com/U_Kristofferson/...20144767033345
Citat:
Ulf Kristofferson ‏@U_Kristofferson 47m47 minutes ago
Nu på CNN säger SD:s Mattias Karlsson att han är tacksam för det Donald Trump sade om Sverige.

"Thanks for giving'em hell"?
Citera
2017-02-21, 23:33
Medlem
Enydrions avatar
Nu vänder det snart, svd skriver att det finns ett helt stort korn av sanning i det Trump så om Sverige...

Citat:
”Det finns ett korn av sanning i det Trump sa”
PREMIUMLEDARE Idag 17.15

Det var verkligen djärvt att avvika så mycket från vad resten av msm skriver om Trump...
Citera
2017-02-22, 00:16
Medlem
slobodanioussss avatar
Citat:
Kanske är Donald Trump synsk ändå:
“I hate to make predictions,” said Trump, who spent all last year predicting he’d win the White House. “I’ll say the Patriots will win by 8 points.”

"In Chapter 1, he wrote, "I really am convinced we're in danger of the sort of terrorist attacks that will make the bombing of the Trade Center look like kids playing with firecrackers. No sensible analyst rejects this possibility, and plenty of them, like me, are not wondering if but when it will happen.""

BOW DOWN!
Citera
2017-02-22, 03:32
Medlem
naturtvåls avatar
Här har vi den senaste video om SANNINGEN OM SVERIGE av Paul Joseph Watson.

Han förklarar här mycket noggrant varför immigrationen i Sverige är en sådan succé!

Sverige är verklig het på internet nu! Bilden som ges är föga smickrande för Röfen och dom andra globalistiska landsförrädarna!

Mycket nöje: https://www.liveleak.com/view?i=5e4_1487726307
Senast redigerad av naturtvål 2017-02-22 kl. 03:36.
Citera
2017-02-22, 05:32
Medlem
arbetets avatar
O'Reilly Factor: Feb 21, 2017 - Sweden, Crime, and Immigration on FOX:

https://youtu.be/QoLsLhFkRrs

Carl Bildt gör bort sig.
Citera
2017-02-22, 05:48
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
O'Reilly Factor: Feb 21, 2017 - Sweden, Crime, and Immigration on FOX:

https://youtu.be/QoLsLhFkRrs

Carl Bildt gör bort sig.
Lite skönt ändå att de sitter och säger att polisen inte vågar åka dit och sen visar bilder på ett flertal blåljusblinkande polisbilar

Men är det verkligen 90% muslimer i Rinkeby? Att det är invandrare där vet jag men är inte väldigt många trots allt kristna också?

Jag hörde inte riktigt vad Bildt sa om jag ska vara ärlig. Men så fort en svensk försvarar Sverige brukar man säga att de gör bort sig och när nån svensk står och drar alternativ fakta så tokhyllas dom. Jag misstänker därför att Bildt inte alls gjorde bort sig
Senast redigerad av Sook 2017-02-22 kl. 05:50.
Citera
2017-02-22, 05:59
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Lite skönt ändå att de sitter och säger att polisen inte vågar åka dit och sen visar bilder på ett flertal blåljusblinkande polisbilar

Men är det verkligen 90% muslimer i Rinkeby? Att det är invandrare där vet jag men är inte väldigt många trots allt kristna också?

Jag hörde inte riktigt vad Bildt sa om jag ska vara ärlig. Men så fort en svensk försvarar Sverige brukar man säga att de gör bort sig och när nån svensk står och drar alternativ fakta så tokhyllas dom. Jag misstänker därför att Bildt inte alls gjorde bort sig
Om jag säger så här: Du verkar inte ha följt med utländsk press det sista dygnet...milt sagt. Hade du det skulle du förstå vilket episkt medialt magplask som nu har utspelat sig för Sverige med hela världen som publik. Det är en ny värld där ute och:

There's a new Sheriff in Town!
Citera
2017-02-22, 06:13
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Om jag säger så här: Du verkar inte ha följt med utländsk press det sista dygnet...milt sagt. Hade du det skulle du förstå vilket episkt medialt magplask som nu har utspelat sig för Sverige med hela världen som publik. Det är en ny värld där ute och:

There's a new Sheriff in Town!
Jag kommenterade ju just ett inlägg av utländsk press. Grejen är att ett litet upplopp i Rinkeby bevisar ingenting. Varken bu eller bä. Hur många upplopp av denna kaliber tror du inte dom har i USA varje år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in