2017-02-21, 19:09
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Kan rek denna tårta.

Nedan är 3st i action.

https://youtu.be/RKyTRU1PDg0

Fasiken vad du pangar på! Hela pyrobudgeten borta innan mars?
Citera
2017-02-22, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xMax

Påsken kommer först i April i år
6-12 3" tuber till, ett par DumBum tårtor samt en 50-pack zink-kloner + ett par 6-pack 3" shells står på önskelistan här till påsk.
Citera
2017-02-22, 19:09
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Påsken kommer först i April i år
6-12 3" tuber till, ett par DumBum tårtor samt en 50-pack zink-kloner + ett par 6-pack 3" shells står på önskelistan här till påsk.

Då får du se till att fånga det på film! Själv ska jag koka mig ett ägg och måla det
Citera
2017-02-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xMax

Dom är ganska prisvärda ca 200:-/st
Citera
2017-02-23, 15:45
Medlem
199702042s avatar
Någon som provat dynamitshop.com ???
Citera
2017-02-24, 14:33
Medlem
Tjena, det är så att jag har köpt en del saker som tydligen skulle lämnas till dörren någon gång på eftermiddagen idag, fick inget besked om det. (brukar väl vara så att man får hämta paketet själv?).
Hur som så var jag inte hemma vid den tidpunkten. När jag spårar paketet så står det bara:

"Det gick inte att leverera. Mottagaren får en avi om var försändelsen kan hämtas."

Problemet är att jag inte fått någon avi om var den finns att hämta hehe, hur ska jag bära mig åt?
Citera
2017-02-24, 16:02
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sifo97
Tjena, det är så att jag har köpt en del saker som tydligen skulle lämnas till dörren någon gång på eftermiddagen idag, fick inget besked om det. (brukar väl vara så att man får hämta paketet själv?).
Hur som så var jag inte hemma vid den tidpunkten. När jag spårar paketet så står det bara:

"Det gick inte att leverera. Mottagaren får en avi om var försändelsen kan hämtas."

Problemet är att jag inte fått någon avi om var den finns att hämta hehe, hur ska jag bära mig åt?

Enklaste är väl att ringa dem och fråga bara..?
Citera
2017-02-24, 17:56
Medlem
fejsetnr1s avatar
Tjohooooo min andra beställning kom idag har nu packat upp o kollat allt va med o det var det samt lite extra godis,,, fy fan va bs e bra,, det bästa e trots allt att dom kommer på dörren o lämnar så man slipper gå ut då jag e trött idag
Ska testa smälla av lite idag som jag e sugen på sen försöka hålla mig till påsk... Men då jag redan på typ en vecka smällt av det mesta från min Första best. Lär det bli mission impossibel att spara på krutet,, ta vara på varandra där ute fuckers,,,,,waaaallllllaaaaaaaaaaaaaa
Citera
2017-02-24, 20:34
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sifo97

Så du har inte fått avi fast det var flera TIMMAR sedan de försökte leverera???
*smiley med gubbe som slår sig själv i huvudet med ett vedträ*

Edit: Förlåt. Slappna av. Det kommer sannolikt per post på måndag och så knallar du och hämtar.
Citera
2017-02-24, 22:40
Medlem
Ja, ringde dem o det kommer leverera den på måndag
Citera
2017-02-25, 16:06
Medlem
spionkillens avatar
Någon som har erfarenhet av Zeus? Härliga smällare, rekommenderar dem starkt.
Sen undrar jag även om Piccolo Corsair av Jorge är någonting att ha. Små och fjuttiga som fan, man billiga som sören.. 60 st för mindre än 3kr. Perfekt att packa ner i väskan om man ska ut på en skogspromenad (låg smäll=djurvänliga?).. Förpackningen har t o m ett plån för att tända de små rackarna. Hur ser ni på dem?
Citera
2017-02-25, 20:09
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen
Någon som har erfarenhet av Zeus? Härliga smällare, rekommenderar dem starkt.
Sen undrar jag även om Piccolo Corsair av Jorge är någonting att ha. Små och fjuttiga som fan, man billiga som sören.. 60 st för mindre än 3kr. Perfekt att packa ner i väskan om man ska ut på en skogspromenad (låg smäll=djurvänliga?).. Förpackningen har t o m ett plån för att tända de små rackarna. Hur ser ni på dem?

60 smällare för 3kr...Do the math!
Snäppet roligare än tändstickor.
Tände på hela asken efter en stund för att bli av med eländet. Nä lägg på en tia och satsa på stubin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in