2019-11-10, 06:02
Medlem
Pyrogate e väll legit sida?

Sorry för spam fattar inget på flashback
Citera
2019-11-10, 11:09
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen01
Pyrogate e väll legit sida?

Sorry för spam fattar inget på flashback
Vad är felet på dig?
Citera
2019-11-10, 18:47
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Är ultrasshop.top samma som ultrasshop?
E de ledig o köpa där

Idag är alla lediga. Men immorgon måndag jobbar dom igen.
Citera
2019-11-10, 21:07
Medlem
Nån som har erfarenhet av PyroGate?
Citera
2019-11-10, 21:55
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Nån som har erfarenhet av PyroGate?

Varför läser du inte tråden istället för att bombardera med massa inlägg. Du har svar på dina frågor några sidor bak i tråden.

Det verkar inte som du har åldern inne för att handskas med smällare heller.
Citera
2019-11-10, 22:08
Medlem
Aldrig beställt o vill bara veta vilken sida some legit
Citera
2019-11-10, 22:18
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Känns inte som att du ska göra en sådan beställning. Antigen har du inte åldern inne eller så är det något annat som är på tok.
Citera
2019-11-11, 14:31
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:

Pyrofire.eu är bra, tog 5 arbetsdagar att få mitt paket på närmare 15kg där, beställde detta i slutet på oktober för ett par veckor sedan.

Lite dyr frakt kanske men det är givetvis värt det(40 euro), de paketerar sina grejer väldigt bra.
Citera
2019-11-11, 15:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Pyrofire.eu är bra, tog 5 arbetsdagar att få mitt paket på närmare 15kg där, beställde detta i slutet på oktober för ett par veckor sedan.

Lite dyr frakt kanske men det är givetvis värt det(40 euro), de paketerar sina grejer väldigt bra.

Verkar som fraktpriset höjts nu.

Euro Parcel 4
Denmark (3), Greece (7), Portugal (4-7), Finland (4-7), Sweden (5)
up to 29 kg = 50 €
Citera
2019-11-11, 16:14
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar som fraktpriset höjts nu.

Euro Parcel 4
Denmark (3), Greece (7), Portugal (4-7), Finland (4-7), Sweden (5)
up to 29 kg = 50 €

Oj de verkar onekligen ha höjt frakten nu ja, kanske som en förberedelse inför alla nyårsköpare som är alldeles för sent ute i slutet av November sen med sin beställning?

Funderar man på att beställa så skall man nog slå till den här veckan, dels så kommer det in fler och fler beställningar hos de olika leverantörerna desto närmare nyår vi kommer som ökar hanteringstiden, samt att jag har en känsla av att tullen spanar mer aktivt efter Pyro den kommande månaden men även nu under November månad egentligen.

Det jag sade med tullen här har jag inga egentliga belägg för utan det är enbart spekulationer.
Citera
2019-11-11, 16:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Oj de verkar onekligen ha höjt frakten nu ja, kanske som en förberedelse inför alla nyårsköpare som är alldeles för sent ute i slutet av November sen med sin beställning?

Funderar man på att beställa så skall man nog slå till den här veckan, dels så kommer det in fler och fler beställningar hos de olika leverantörerna desto närmare nyår vi kommer som ökar hanteringstiden, samt att jag har en känsla av att tullen spanar mer aktivt efter Pyro den kommande månaden men även nu under November månad egentligen.

Det jag sade med tullen här har jag inga egentliga belägg för utan det är enbart spekulationer.

Precis som du säger och spekulerar i verkar inte vara helt ologiskt.

Visst är det en slant i fraktkostnad.
Men känns ändå okej om dom nu lägger lite energi på paketering och gör sitt bästa för att mottagaren ska få sitt paket.
Citera
2019-11-11, 16:42
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Precis som du säger och spekulerar i verkar inte vara helt ologiskt.

Visst är det en slant i fraktkostnad.
Men känns ändå okej om dom nu lägger lite energi på paketering och gör sitt bästa för att mottagaren ska få sitt paket.

Tänker inte outa varken sida eller fraktbolag men du kan följa försändelsen väldigt enkelt sen när du gjort din beställning, kommer inte heller beskriva hur paketet såg ut men kan avslöja att de skyddar innehållet med frigolit inuti paketet så det känns väldigt säkert med att grejerna inte är sönder sen vilket är ganska vanligt när man beställer paket såhär.

Kommer definitivt använda Pyrofire igen för nästa beställning, enda nackdelen är priset alltså men betalar hellre lite mer för att pjäserna skall komma fram hela än att hälften av paketen krossats eller liknande i hanteringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in