2017-02-19, 21:26
Medlem
Hur kan Balde diao keitas TOTT(81) fått en upgrade till 83 när hans vanlig fick en upgrade till 80?
Citera
2017-02-19, 21:35
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Får man nån belöning trots att man inte spelar alla 40 matcher under en helg?
Jag har bara hunnit med 1. Kanske nöter av några innan det är läggdags.

Tror du måste spela iallafall fem matcher för att bli rankad.
Citera
2017-02-19, 21:37
Medlem
Zlatan.s avatar
Jag har en Ben Yedder IF, köpte han för 55k han är uppe på 70k nu. Ska man sälja iväg eller kommer han stiga ännu mer tror ni?
Citera
2017-02-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Hur kan Balde diao keitas TOTT(81) fått en upgrade till 83 när hans vanlig fick en upgrade till 80?

Jag fattar inte. Samma med Kante som gick från 81 till 83. Hans IF på 84 gick till 85. Sen har det varit spelare som fått upgrade men ändå inte fått sina IF påverkade. Inte varit riktigt konsekvent känns det som? Trodde spelare enbart skulle få sina IF påverkade om upgraden blev samma eller högre än IF-kortet.
Citera
2017-02-19, 22:01
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Att inte trycka vid mål håller jag med om, så du tycker man ska ösa på framåt och riskera kontringar om man leder och möter någon som är bra? Klart man försöker stänga matchen då.

Hela matchen är ju ett psykologiskt spel, att inte trycka vid mål eller att stänga matchen är ju för att psyka motståndaren ..jag själv hatar o stöta på det men tycker även att min motståndare är smart han vill vinna liksom, älskar samtidigt att göra det själv...det handlar om att va stark mentalt ..at the end of the day så är det ett spel , vi alla vinner och förlorar det gäller att uppskatta dem båda.
Citera
2017-02-19, 22:13
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Vad är ditt problem? Så om man leder med 2 mål så kan man inte göra sitt bästa för att stänga matchen genom att hålla bollen inom laget? Har du någonsin sett en fotbollsmatch?

Jo men man stänger inte matchen genom att maska när det är 25 minuter kvar.. När man leder med 1 mål....
Sliskigt enligt mig. Du får tycka annorlunda

Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Att inte trycka vid mål håller jag med om, så du tycker man ska ösa på framåt och riskera kontringar om man leder och möter någon som är bra? Klart man försöker stänga matchen då.

Absolut inte ösa på, men hur kul är det när man passar runt på egen planhalva sista halvtimmen? Visst snubben kan vara bäst i världen. Men man kan fortfarande vinna på ett fint sätt och vinna på fula sätt. Choose your side

Citat:
Ursprungligen postat av Fakirenlol
Fan va bitter du är. Killen slog en riktigt bra motståndare och du bara spyr galla. Möter man den som är etta i europa skiter man i hur man vinner bara man vinner. Gg Haammpe!

Well där har vi väl olik tänk. Jag skrev grattis till vinsten. Så bara spy galla gör jag uppenbarligen inte.

Att göra det utjatade hörnmålen med TOTY Suarez och sista minuten mål på att hans målvakt laggar till.. sedan ska man kolla på målen som om det vore fina spelmål...

Jaja antar att ni också hade varit stolta över OS guldet om ni hade hetat steven bradbury också..
Citera
2017-02-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Inte på sättet du gjorde det på.. Hålla på och passa runt bollen sista halvtimmen är ju sjukt pinsamt...
Samt att inte trycka vid dina mål.
Du gör ju allt som bara äckliga människor gör.
Spela till slutet som en man istället!!

Griniga en del blev på dig, lugnt håller med dig helt, pinsamt vinna en sån match 🏆
Citera
2017-02-19, 22:35
Medlem
Någon som vet kriterierna för nästa helgs WL?
Citera
2017-02-19, 22:36
Medlem
Vad tror ni om spelare som Alex Telles och Marcano i Porto, om deras chanser till upgrade?
Alex Telles nif 77 > IF på hela 83!
Marcano nif 79 > IF på 83!
Citera
2017-02-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel

Är väl Minst 18 spelare från La Liga + Bundesliga i Startelvan + avbytare
Citera
2017-02-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel

För WL gäller:
Entry Requirements
Players from LaLiga Santander + Bundesliga:
18 in your Starting 11 and Subs

För kval 1:
Entry Requirements
Players from Serie A: Min. 7 in your Starting 11
Players from Serie A: Min. 7 in your Subs

För kval 2:
Entry Requirements
Players from Ligue 1: Min. 7 in your Starting 11
Players from Ligue 1: Min. 7 in your Subs

Info om förgående och kommande WL finns här: http://www.fifauteam.com/fifa-17-weekend-league-guide-rewards/
Citera
2017-02-19, 22:45
Medlem
Det här spelet allså. Det är inte mycket som gjort mig så frustrerad.
Jag har spelat så mycket spel genom åren. Jag har varit bra på vissa och dålig på andra. Visst kan man vara duktigare ena dagen och sämre andra men jag håller alltid en viss nivå. Plus minus 10 procent ungefär.

Men varför i hela helvetet kan jag spela fin fotboll i div 3. För att några dagar senare inte klara mig kvar i div 5?!
Det kan inte existera sånna toppar och dalar. Det har aldrig gjort och kommer aldrig att göra i andra spel i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in