Citat:
Ursprungligen postat av
Mrkewk
Vad är ditt problem? Så om man leder med 2 mål så kan man inte göra sitt bästa för att stänga matchen genom att hålla bollen inom laget? Har du någonsin sett en fotbollsmatch?
Jo men man stänger inte matchen genom att maska när det är 25 minuter kvar.. När man leder med 1 mål....
Sliskigt enligt mig. Du får tycka annorlunda
Citat:
Ursprungligen postat av
Shanklygates
Att inte trycka vid mål håller jag med om, så du tycker man ska ösa på framåt och riskera kontringar om man leder och möter någon som är bra? Klart man försöker stänga matchen då.
Absolut inte ösa på, men hur kul är det när man passar runt på egen planhalva sista halvtimmen? Visst snubben kan vara bäst i världen. Men man kan fortfarande vinna på ett fint sätt och vinna på fula sätt. Choose your side
Citat:
Ursprungligen postat av
Fakirenlol
Fan va bitter du är. Killen slog en riktigt bra motståndare och du bara spyr galla. Möter man den som är etta i europa skiter man i hur man vinner bara man vinner. Gg Haammpe!
Well där har vi väl olik tänk. Jag skrev grattis till vinsten. Så bara spy galla gör jag uppenbarligen inte.
Att göra det utjatade hörnmålen med TOTY Suarez och sista minuten mål på att hans målvakt laggar till.. sedan ska man kolla på målen som om det vore fina spelmål...
Jaja antar att ni också hade varit stolta över OS guldet om ni hade hetat steven bradbury också..