2017-02-19, 19:38
Medlem
trattfans avatar
Om man nu skall göra detta åt sina vänner, cleara alla bonusar och få ut typ 30k och dela 50-50. Vad är bästa metoden?

Antingen köra VPN (men då finns risken att ngn redan utnyttjat den IPn?)
Köra internetdelning via mobil?
Vara hemma hos personen (säkrast men jävligt drygt)
Teamviewer och fjärrstyra? (Blir ju meckigt men samtidigt smidigare än att besöka personen, clearar man flera siter samtidigt så behöver man ju inte göra det speciellt mycket heller.

Andra förslag?
Har 10-15 personer som vill att jag gör det åt dom, säg att man får ut 10k per person minst, blir ändå pengar

Tanken är då att använda sig utav min egna Smarkets och skapa konton i deras namn på alla hemsidor.
Citera
2017-02-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Om man nu skall göra detta åt sina vänner, cleara alla bonusar och få ut typ 30k och dela 50-50. Vad är bästa metoden?

Antingen köra VPN (men då finns risken att ngn redan utnyttjat den IPn?)
Köra internetdelning via mobil?
Vara hemma hos personen (säkrast men jävligt drygt)
Teamviewer och fjärrstyra? (Blir ju meckigt men samtidigt smidigare än att besöka personen, clearar man flera siter samtidigt så behöver man ju inte göra det speciellt mycket heller.

Andra förslag?
Har 10-15 personer som vill att jag gör det åt dom, säg att man får ut 10k per person minst, blir ändå pengar

Tanken är då att använda sig utav min egna Smarkets och skapa konton i deras namn på alla hemsidor.

Kör teamviewer. Sen ska du nog inte räkna mer än ca 6-8k per person om ni delar 50/50. men det blir ju bra pengar det också.
Citera
2017-02-21, 20:53
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfbs88
Kör teamviewer. Sen ska du nog inte räkna mer än ca 6-8k per person om ni delar 50/50. men det blir ju bra pengar det också.

Yes, varför så lite? Klar med 3 siter nu och tjänar 2700, och då har jag inte gått på storsiterna som Comeon / Mobilebet där man får 3000kr i bonus.
Citera
2017-02-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Yes, varför så lite? Klar med 3 siter nu och tjänar 2700, och då har jag inte gått på storsiterna som Comeon / Mobilebet där man får 3000kr i bonus.

På comeon måste du omsätta 8x ins+bonus. Och dom har risiga odds. Så har du missflyt bränner du fort 60% av bonusen. Finns i dagsläget ca 20k i bonusar att hämta på sidor som inte är alltför obskyra, och du kan nog räkna med att bränna ca 35-40% om det ska gå på typ 6-7 dagar. Du kan nog få ner avbränningen till kanske 15-20% men då kommer det nog ta runt 14-20 dagar att spela klart åt varje person. Men det bestämmer man ju själv vad man tycker är mest värt. jag personligen spelar hellre klart på 7 dagar och får ut någon tusenlapp mindre än att sitta i flera veckor och vänta och leta efter bra odds
Citera
2017-02-23, 10:32
Medlem
Citat:
På comeon måste du omsätta 8x ins+bonus. Och dom har risiga odds. Så har du missflyt bränner du fort 60% av bonusen. Finns i dagsläget ca 20k i bonusar att hämta på sidor som inte är alltför obskyra, och du kan nog räkna med att bränna ca 35-40% om det ska gå på typ 6-7 dagar. Du kan nog få ner avbränningen till kanske 15-20% men då kommer det nog ta runt 14-20 dagar att spela klart åt varje person. Men det bestämmer man ju själv vad man tycker är mest värt. jag personligen spelar hellre klart på 7 dagar och får ut någon tusenlapp mindre än att sitta i flera veckor och vänta och leta efter bra odds
Finns minst 30k i bonusar på seriösa bolag, några tusenlappar i reloadbonusar etc är också lätt att skrapa ihop även om tidsperioden är kort.
Citera
2017-02-23, 13:00
Medlem
Har gett bonustrading ett försök, kört typ en vecka nu och avverkat 5 bonusar, och är ca 2k plus nu.
Bara kört dom små bonusarna än så länge och tänkte riva av alla dom i början för att få en liten rulle.
Brukar försöka sikta på lite högre odds, runt 4 för att öka chansen att få över pengarna till smarket
inser faran då fel lag skulle vinna och man blir sittande med mycket hos bookien dock.
några små funderingar som dykt upp.
bryr ni er om en reload på 25%? fick en på 25% upp till 1000kr av folkeautomaten, äts vinsten upp av oddskillnader och kommision?
hur gör ni med free spins, fick ihop dryga 50 lappen på två olika sidor på free spins, men för lite för att ta ut. tradar ni över dessa pengar? väntar på fler free spins? bettar för dom?

En rulle på 10k bör väl räcka för att täcka en 100% upp til 1k bonus va (omsättas 5 ggr)? eller har jag räknat helt galet?
Citera
2017-02-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangelovee
Har gett bonustrading ett försök, kört typ en vecka nu och avverkat 5 bonusar, och är ca 2k plus nu.
Bara kört dom små bonusarna än så länge och tänkte riva av alla dom i början för att få en liten rulle.
Brukar försöka sikta på lite högre odds, runt 4 för att öka chansen att få över pengarna till smarket
inser faran då fel lag skulle vinna och man blir sittande med mycket hos bookien dock.
några små funderingar som dykt upp.
bryr ni er om en reload på 25%? fick en på 25% upp till 1000kr av folkeautomaten, äts vinsten upp av oddskillnader och kommision?
hur gör ni med free spins, fick ihop dryga 50 lappen på två olika sidor på free spins, men för lite för att ta ut. tradar ni över dessa pengar? väntar på fler free spins? bettar för dom?

En rulle på 10k bör väl räcka för att täcka en 100% upp til 1k bonus va (omsättas 5 ggr)? eller har jag räknat helt galet?

Det är ingen fara att sitta med mkt pengar hos bookien. Det enda som spelar roll är att få så liten avbränning som möjligt. Men man ska alltid se till att ha pengar tillgängligt för att klara ett worst case scenario. Bonusen du nämner 25% hos folke, kan du absolut ta, men räkna inte med att få ut mycket mer än kanske 100kr. Jag brukar göra som så med såna bonusar att jag underbokar ganska kraftigt åtminstone första spelet på BF så att jag dubblar bonusen ifall spelet går in på bookien och går endast + ett par kronor ifall spelet vinns på BF. Freespins som resulterar i en vinst på typ 20-100kr brukar jag dra in på någon typ 4-5oddsare på måfå bara, och går spelet in tradar jag eller tar ut beroende på om det finns omskrav. rulle på 10k för en sån bonus du nämner bör ju räcka. beroende på till vilket minodds det är. Men säg att det är minodds 2 så räcker det ju med 6k i rulle om du håller dig till minodds. Men det räcker inte om du ska köra odds runt 4 som du skrev om tidigare
Senast redigerad av gfbs88 2017-02-23 kl. 19:51.
Citera
2017-02-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuyat
Finns minst 30k i bonusar på seriösa bolag, några tusenlappar i reloadbonusar etc är också lätt att skrapa ihop även om tidsperioden är kort.

Få se den listan tack så ska du få många synpunkter på den.
Citera
2017-02-23, 20:35
Medlem
Citat:
Få se den listan tack så ska du få många synpunkter på den.

du har PM.
Senast redigerad av tjuyat 2017-02-23 kl. 20:47.
Citera
2017-02-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangelovee

Drog ut den på ett spel nu, satte alla 500 € (insättning+bonus) på oavgjort i Ajax-Legia och spelade sedan ettan och tvåan på andra sidor, total insats 2254,50 € och fick tillbaka 2250 € så tappade 4,50 på det men omsättningskravet jag förlorade ju på bonussidan så det var det värt.
Citera
2017-02-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Drog ut den på ett spel nu, satte alla 500 € (insättning+bonus) på oavgjort i Ajax-Legia och spelade sedan ettan och tvåan på andra sidor, total insats 2254,50 € och fick tillbaka 2250 € så tappade 4,50 på det men omsättningskravet jag förlorade ju på bonussidan så det var det värt.

Hur mycket hade du brännt av bonusen om du vann på folkeautomaten?
Citera
2017-02-24, 00:04
Medlem
Citat:
Hur mycket hade du brännt av bonusen om du vann på folkeautomaten?

4,50 back på alla tecken, sedan hade jag nog spelat surebets eller nästan surebets på resten (precis som detta, 99,8 % återbetalning) och fått ut över 90 totalt tror jag. Jag brukar försöka att spela bara där det går minst plus minus noll men nu när det fanns ett sådant här läge att bli av med omsättningskraven plus den relativt korta tiden man har på sig gjorde jag så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in