2017-02-19, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Antagligen alla skjutningar senaste tiden.

Av dem 9000 tusen som var där vet inte ens 8900 var Sverige ligger någonstans. Han målade upp en bild av att något allvarligt hade hänt i Sverige i går.
2017-02-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Ja, och han tar upp exempel om Bryssel, Nice, och om något som hände i Sverige igår. Kan någon förklara vad som hände i Sverige igår?

https://www.youtube.com/watch?v=uDcsKrOdlIo

Detta klipp är nyss inlagt. Kan vara Bannon som lagt in detta. Det ökar ju på stämningen lite grann för dem.
2017-02-19, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ja, och han tar upp exempel om Bryssel, Nice, och om något som hände i Sverige igår. Kan någon förklara vad som hände i Sverige igår?

IS sprängde regeringskansliet, men FAKE NEWS media har mörkat det för alla i Sverige.
I hans huvud händer det mycket som inte stämmer överens med verkligheten. Han har känt sig så kränkt senaste veckan att han behövde hålla ett rally för att spä på egot lite. Samla 9000 WT i en hangar och prata om Sverige som 8900 av dem inte ens vet var det ligger.
2017-02-19, 02:03
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Hahaha, allt är antiTrump så länge man inte tycker som han eller som ni efterblivna får. Nu pratade vi inte om Hillary heller, jag hade gärna sett en opartisk läkarundersökning av henne, då jag själv tror att hon inte är så frisk som hon sägs vara.

Du vet att narcissism är en mental ohälsa va? Tråkigt för dig är också att jag varken gillar Hillary, är en vänstertomte eller en libtard. Skillnaden mellan dig och mig är att jag kan tänka.

De har varit antitrump hela kampanjen eller skall du neka till det också? Är du på riktigt så här korkad eller trollar du?

Då var det inte seriöst med att ha någon läkare som ställde diagnoser utan en ordentlig utredning som sagt dubbelstandard men det är ju vanligt hos er hycklare

Skillnaden mellan dig och mig är att det är precis tvärtom

Som sagt du kan ta dina konspirations teorier där de hör hemma för det är OT i tråden med ditt jävla patetiska skitsnack som saknar all form utav bäring gällande Trumps mentala hälsa.
Medlem
Citat:
Av dem 9000 tusen som var där vet inte ens 8900 var Sverige ligger någonstans. Han målade upp en bild av att något allvarligt hade hänt i Sverige i går.

Tror nog 9000 är siffran.

Va fan Trump målar ju upp världen i total kaos varje dag, han kan ha sett någon liten grej men för honom något stort.

Vem vet vad Bannon matar honom.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
https://www.youtube.com/watch?v=uDcsKrOdlIo

Detta klipp är nyss inlagt. Kan vara Bannon som lagt in detta. Det ökar ju på stämningen lite grann för dem.

Inte ens avpixlat eller fria tider har skrivit om det. Jag tycker det är mycket märkligt att Trump skulle ta upp ett sådant (litet) exempel som typ inte en käft har hört talas om och skrika högt om det här.

Mycket mycket märkligt. Värsta är att svensk media faktiskt verkar ha rätt just i detta, och det gör mig illa till mods att vara på samma sida som dom för en gång skull.
2017-02-19, 02:09
Medlem
Citat:
Inte ens avpixlat eller fria tider har skrivit om det. Jag tycker det är mycket märkligt att Trump skulle ta upp ett sådant (litet) exempel som typ inte en käft har hört talas om och skrika högt om det här.

Mycket mycket märkligt. Värsta är att svensk media faktiskt verkar ha rätt just i detta, och det gör mig illa till mods att vara på samma sida som dom för en gång skull.

Det är nog FAKE NEWS kanske?

Det är väl någon som sagt något till honom.

Jag är rätt övertygad om att detta var ett sätt att skifta fokus. Att löst prata om något sådant kan förvirra de stackars människorna om vad som helst. Ju mer oprecist man pratar desto större är möjligheten att de kan fylla i luckorna själv.

Nej, jag hittar ingenting heller om detta. Det är så märkligt med detta.
2017-02-19, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det är nog FAKE NEWS kanske?

Det är väl någon som sagt något till honom.

Jag är rätt övertygad om att detta var ett sätt att skifta fokus. Att löst prata om något sådant kan förvirra de stackars människorna om vad som helst. Ju mer oprecist man pratar desto större är möjligheten att de kan fylla i luckorna själv.

Nej, jag hittar ingenting heller om detta. Det är så märkligt med detta.

Han skrämmer upp 9000 WT som inte ens vet var Sverige ligger och tror blint på att något hemskt hände i Sverige igår. Jag kan tänka mig att en del till och med frågade varandra om det var en av deras stater han pratade om
2017-02-19, 02:22
Bannlyst
Citat:
Detta är just precis problemet med majoriteten av hans fanatiska väljare. Dem bryr sig inte om att kolla upp fakta, allt som sektledaren säger är sant.
Trump inte kapabel att leda de väpnade styrkorna.

Han kommer att vara en större katastrof än George W Bush och
den idioten mördade till och med sina egna soldater i tusental plus alla Irakier.
2017-02-19, 02:25
Medlem
Citat:

Det hände alltid något i Sverige i fredags, Verkar som sterotypa människor fortfarande tar Trumps ord bokstavligen, de fattar nada...

Nu sitter msm redaktioner i USA o flåsar, vilka gäster skall vi bjuda in o diskutera detta? Trump trollar på, han vet att det är vinnarkonceptet, Trump styr msmmedias agendor och får dom framstå som de PK fjollor de just är - liksom äpplen o päron är olika är msm och Trumpism olika, lite svårt att det skall gå ihop.

Trump rules oavsett, bara att inse - allt är i sin linda!
2017-02-19, 02:26
Bannlyst
https://pbs.twimg.com/media/C4_PyGHUoAAwmis.jpg

Alltså, detta är ju bara pricken över i:et...jag kan inte sluta skratta
Vi ska alltså tro att denna fina blonda tjej....är egentligen svart?? Blacks for Trump betyder tydligen något helt annat i Florida.
2017-02-19, 02:29
Medlem
Citat:
Gillar inte Aftonbladet, men denna var klockren

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Vn17J/in-english-this-happened-in-sweden-friday-night-mr-president

Det här är vad Trump såg på Fox news:

https://www.youtube.com/watch?v=2NEXBXKj2u8

Vilket expressen förklarat sen om det hände i fredags är kanske oklart men det är vad Trump pratade om.

I klippet finns det där bombdådet i Stockholm som hände för några år sedan och Trump trodde väl att det hände i fredags..
Senast redigerad av seeeg321 2017-02-19 kl. 02:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in