2017-02-19, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Är det inte lite korkat att sitta och diskutera ett tal som du uppenbarligen inte har lyssnat på?
Jag lyssnade på talet.
Han pratade om terror och sa att nåt hände i Sverige igår.

Vad hände i Sverige igår?
Jag är inte medveten om att något hände men någon kanske vet vad han menade.
2017-02-19, 01:49
Medlem
Aftonbladet:

Många ställer sig frågande till president Trumps påstående om Sverige – och vad som hände här i fredags kväll.

Inte heller Säpo eller amerikanska ambassaden kan ge någon förklaring.

HAhah Trump trollar hela världen just nu hur fan ska världen klara 4 år när han kör 200 kmh.
2017-02-19, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
https://www.youtube.com/watch?v=m3la5q3-j_s
Det om Sverige kommer precis efter 30:00. Han pratade antagligen om ett omtalat inslag om Sverige som sändes på FOX igår. Expressen vet vad han pratade om.

Länkg till det inslaget hittar du här:
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

You're welcome.

Han sa helt tydligt vad som hände i Sverige i igår. Så enligt Trump tittade ALLA på FOX igår och såg inslaget om Sverige. Han sa inte ett ord om något program eller FOX: Är det det dem vill att vi ska tro? Herregud, folk är dummare än jag trodde.
2017-02-19, 01:51
Medlem
happilappis avatar
Första gången jag hör trump fara med total osanning. Eller så är det något alla missar men jag tvivlar på det. Vad är det han menar skulle ha hänt med Sverige idag/igår?
2017-02-19, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Jag lyssnade på talet.
Han pratade om terror och sa att nåt hände i Sverige igår.

Vad hände i Sverige igår?
Jag är inte medveten om att något hände men någon kanske vet vad han menade.

Fem personer dömdes för våldtäkt av en pojke och utvisas inte på grund av att det är för farligt i deras hemländer misstänker jag. Huruvida detta verkligen är sant vet jag inte. Så kanske någon annan vet något om detta?
2017-02-19, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Första gången jag hör trump fara med total osanning. Eller så är det något alla missar men jag tvivlar på det. Vad är det han menar skulle ha hänt med Sverige idag/igår?

Antagligen alla skjutningar senaste tiden.
2017-02-19, 01:53
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=uDcsKrOdlIo

Kanske detta?

För detta klipp är helt nytt. Enligt mina källor är det Bannon som lagt in detta.
Senast redigerad av Dogberry 2017-02-19 kl. 01:56.
2017-02-19, 01:54
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Antagligen alla skjutningar senaste tiden.

Ja men han pratar ju om det som om att det skulle ha skett en terrorattack eller liknande igår i Sverige.
2017-02-19, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det är väl du som känner dig kränkt här

Som sagt man använder dubbla måttstockar inget ovanligt hos er Trumphatare har jag märkt fast det är klart då var det ju Hillary som läkare ställde att hon uppvisade symptom för Parkinson

Vad en Professor på Harvard har att säga ger jag inte mycket för just i detta läget heller Harvard har varit antiTrump hela kampanjen...

Tills en Psykolog har gjort en ordentlig utredning på Trump och ställt diagnosen kan vi vara överens om att han lider utav narcissism annars är det som sagt bara massa trams för att misskreditera...

Hahaha, allt är antiTrump så länge man inte tycker som han eller som ni efterblivna får. Nu pratade vi inte om Hillary heller, jag hade gärna sett en opartisk läkarundersökning av henne, då jag själv tror att hon inte är så frisk som hon sägs vara.

Du vet att narcissism är en mental ohälsa va? Tråkigt för dig är också att jag varken gillar Hillary, är en vänstertomte eller en libtard. Skillnaden mellan dig och mig är att jag kan tänka.
2017-02-19, 01:56
Medlem
Kafka_Gods avatar
“I hate the press. I hate you especially," McCain told NBC's Chuck Todd, according to excerpts of the interview set to air Sunday. "But the fact is we need you. We need a free press. We must have it. It's vital. If you want to preserve – I'm very serious now – if you want to preserve democracy as we know it, you have to have a free and many times adversarial press. And without it, I am afraid that we would lose so much of our individual liberties over time. That's how dictators get started.”

http://www.politico.com/story/2017/02/john-mccain-trump-press-235177

Kommer McCain snart att gå från ord till handling och börja rösta emot Trump?
2017-02-19, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Ja men han pratar ju om det som om att det skulle ha skett en terrorattack eller liknande igår i Sverige.

Njaa han sa väl att länderna tagit emot folk från Mellanöstern och sen kolla vad som hänt med dessa länder.
2017-02-19, 01:57
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Njaa han sa väl att länderna tagit emot folk från Mellanöstern och sen kolla vad som hänt med dessa länder.

Ja, och han tar upp exempel om Bryssel, Nice, och om något som hände i Sverige igår. Kan någon förklara vad som hände i Sverige igår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in