2017-02-19, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Vad är det för terrodåd som som enligt honom skedde i Sverige igår? Bor I London, men har varken hört eller läst något om det. Mörkar man i Sverige, eller är detta FAKE NEWS?? Eller med finare ord, alternativ fakta
Jag undrar också det då jag är i Sverige just nu.

Troligt att Trump ljuger om det som han ljuger om allt annat
för jag har nämligen inte hört ett ord om nåt jävla terrordåd.
2017-02-19, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det här var nytt för mig. Dessa EO har innehåll om vad som ska göras. Hur är det med muren, har glömt har han skrivit en EO för det?

Av dessa EO som skrivits, vilka är det som du gillar bäst? För jag antar att det är fler än en som uppskattas här men vilka är de viktigaste. Vad har han skrivit på som är bäst liksom?

Ja han har gjort en EO för muren. Mina personliga favoriter är nog deportation av illegala immigranter samt minskning av regulationer.
2017-02-19, 01:29
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Vad är det för terrodåd som som enligt honom skedde i Sverige igår? Bor I London, men har varken hört eller läst något om det. Mörkar man i Sverige, eller är detta FAKE NEWS?? Eller med finare ord, alternativ fakta
Låter som fake news, de lurade dig igen.

Eller kan du länka till när Trump säger att det skedde ett terrordåd i Sverige igår?
2017-02-19, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Wow vet din vårdare om att du inte tar medicin? eller hur fan kan man vara så tragist jävla slut i huvudet som du är? Visst och Josef Stalin är din idol också? att du jämför Trump med Hitler visar ju vilket otroligt lågt intellekt du faktiskt besitter din jävla pajas... Nej det finns ingen seriös PSYKOLOG som kan ställa en diagnos utan att ha träffat personen ifråga

Det är du som försöker spela någon slags expert här inte jag så var vänlig håll käften

Ptja om jag är en nolla så är det nästintill omöjligt att beskriva vad du faktiskt är då en nolla är liksom ljusår ifrån dig i intellekt...

Sedvanligt sätt är inte att man ställer en diagnos som du tror din otroligt dumma jävla fåne

Seriöst, känner du dig verkligen så kränkt? Mår du bra egentligen?

http://www.huffingtonpost.com/daniel-berger/trump-profile-of-a-sociopath_b_11318128.html
https://www.psychologytoday.com/blog/theory-knowledge/201509/trump-psychosocial-analysis
http://www.alternet.org/election-2016/trump-clinically-crazy-increasing-number-psychologists-and-commentators-think-so

Taget från den sista länken
Howard Gardner: The esteemed Harvard professor has described Trump's narcissism as “textbook” and extremely dangerous. "

Jag tror en uppskattad Harvard professor vet mer än du eller hur. Så igen, hålla käften kan du be någon annan göra, det biter liksom inte här. Du är och kommer alltid att vara en kränkt liten man med begränsad begåvning.
"
2017-02-19, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Låter som fake news, de lurade dig igen.

Eller kan du länka till när Trump säger att det skedde ett terrordåd i Sverige igår?

Enligt alla sa han att titta på vad som hände i Sverige igår. Jag har inte hunnit kolla på hans tal ännu.
2017-02-19, 01:33
Medlem
#TrumpRally trendar på twitter.

Ja vad ska man säga gubben har det än behövdes bara lite kärlek av Melania.
2017-02-19, 01:35
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Enligt alla sa han att titta på vad som hände i Sverige igår. Jag har inte hunnit kolla på hans tal ännu.
https://www.youtube.com/watch?v=m3la5q3-j_s
Det om Sverige kommer precis efter 30:00. Han pratade antagligen om ett omtalat inslag om Sverige som sändes på FOX igår. Expressen vet vad han pratade om.

Länkg till det inslaget hittar du här:
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

You're welcome.
2017-02-19, 01:39
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
In och läs på deras FB. Sedan att nu Ivankas parfym är nr 1 och 2 på listan över bästsäljande på Amazon är väl bevis nog. Företag som blir politiska får liksom alltid backslash. Nu inte bara då av Trump fans utan om många övriga också.

Väntar på källan som bekräftar att Nordstrom agerar politiskt. Men eftersom du inte kommer att kunna visa en sådan källa, eftersom det inte finns, så kan du väl förklara hur detta har inneburit en backlash för Nordstrom? De har dumpat ett varumärke som inte säljer hos dem, att det säljer hos någon annan påverkar inte Nordstroms försäljning.
2017-02-19, 01:40
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Trump påstår att det skedde ett terrordåd igår i Sverige av alla länder.
Hade han sagt Afghanistan eller nåt annat värdelöst land kunde han lurat nån.

Han lever ju inte ens i verkligheten.
Det påstod han inte alls. Vem lever inte i verkligheten?
2017-02-19, 01:41
Avslutad
Citat:
Vad är det för terrodåd som som enligt honom skedde i Sverige igår?

Trump har inte pratat om något terrordåd som skett i Sverige, varken igår eller någon annan gång. Eller kan du visa oss alternativ fakta som visar att han har sagt det?
Senast redigerad av frapper 2017-02-19 kl. 01:43.
2017-02-19, 01:43
Medlem
bernad_laws avatar
Tråden är EJ till för recensioner av motdebattörer, livekommentarer och oneliners, varningar utdelade.

/mod
2017-02-19, 01:46
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Seriöst, känner du dig verkligen så kränkt? Mår du bra egentligen?

http://www.huffingtonpost.com/daniel-berger/trump-profile-of-a-sociopath_b_11318128.html
https://www.psychologytoday.com/blog/theory-knowledge/201509/trump-psychosocial-analysis
http://www.alternet.org/election-2016/trump-clinically-crazy-increasing-number-psychologists-and-commentators-think-so

Taget från den sista länken
Howard Gardner: The esteemed Harvard professor has described Trump's narcissism as “textbook” and extremely dangerous. "

Jag tror en uppskattad Harvard professor vet mer än du eller hur. Så igen, hålla käften kan du be någon annan göra, det biter liksom inte här. Du är och kommer alltid att vara en kränkt liten man med begränsad begåvning.
"

Det är väl du som känner dig kränkt här

Som sagt man använder dubbla måttstockar inget ovanligt hos er Trumphatare har jag märkt fast det är klart då var det ju Hillary som läkare ställde att hon uppvisade symptom för Parkinson

Vad en Professor på Harvard har att säga ger jag inte mycket för just i detta läget heller Harvard har varit antiTrump hela kampanjen...

Tills en Psykolog har gjort en ordentlig utredning på Trump och ställt diagnosen så är det bara trams för att misskreditera Trump inget annat.
Senast redigerad av korvbenke 2017-02-19 kl. 01:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in