2017-02-18, 16:49
Medlem
Belavias avatar
Med tanke på all uppmärksamhet i media, det verkar som det här fick otroligt genomslag!
Hur många plussade GS respektive plussade EKs reportage?

Det verkar vara slagsida åt att man tror på lögnerna som EK skriver, men några eller någon måste väl ha tagit GS parti?

Så homogent dumt är väl inte ens MSM att alla köpte EKs pekoral?
Citera
2017-02-18, 16:51
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
"Efter samtalet klipper han ihop en treminutersversion av det 20 minuter långa samtalet som han lägger ut på sin Youtubekanal under rubriken ”Chefredaktör kallar medborgare rasist”.
Fakta: Invandrarungdomar överföll en väktare.

Burman erkänner i ljudklippet att hon aldrig kommer att publicera uppgifter som denna, att det var just invandrarungdomar som överföll väktaren. "Janne" anser detta vara fel och invänder hövligt. Det finns inget "trollande", "hatande" eller "förvanskande" i ljudklippet. Burman har uppenbarligen reagerat som PK-religiös - d.v.s hon anser det vara kränkande att lyfta problem med invandringen.
Citera
2017-02-18, 16:55
Medlem
Wee-Bays avatar
Hur förvirrat kan det bli? Om GS ger 1000 kr i "uppstartsbonus" så har GS m a o pengar och resten av påståendena nedan är också falska.

Var kommer pengarna ifrån? Utomlands (öster ut) ifrån? Varför kan inte det redovisas? Stackars nyttiga GS-idioter som jobbar hårt för annat land.

Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
GS har inga pengar. Du har gått på en fejknyhet från lögnmedia. Påståendet att man får betalt för att ringa är fel; det finns en morot, en så kallad uppstartsbonus, på 1000 kronor för att få folk att börja ringa. Men då villkorat att de får 3000 lyssnare på sitt debutavsnitt. Sedan blir det inget mer.
Citera
2017-02-18, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Ja om GS hade gett klara besked om vilka de är och vilka som finansierar så hade nog den sidan av saken kommit fram i reportaget. Men de hymlar och bluffar.
Har du ens lyssnat till hur vingligt de anonyma GS-killarna låter.

Det verkar som om Eskilstunakuriren följer de pressetiska reglerna, det är uppenbart att granskning sverige inte har någon ambition åt det hållet överhuvudtaget.

Om nu GS är så djävla kassa och allt är skit och man får till och med ont i huvudet när man lyssnar på GS.

Vadan all denna uppståndelse?

Borde inte företeelsen GS självdö?

Varför denna storm i vatten glaset om de är så kassa och allt saknar substans?
Citera
2017-02-18, 16:56
Medlem
Jag måste nog säga att jag njuter.

Jag hoppas att Johan, Erik och allt vad de heter tar vara på denna exponering och utvecklar detta ytterligare.

Vi andra kan ju poppa popcorn och se hur MSM och deras PK-svans får ont i magen. De är nämligen inte vana vid att ifrågasättas. De hade allas uppmärksamhet under många år.

Alltid något PK- korrekt uttalande när de hämtade barnen på förskolan, hem till rödvinsboxen.

F-n, jag är rädd att jag hatar. ..
Citera
2017-02-18, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagring
Jag måste nog säga att jag njuter.

Jag hoppas att Johan, Erik och allt vad de heter tar vara på denna exponering och utvecklar detta ytterligare.

Vi andra kan ju poppa popcorn och se hur MSM och deras PK-svans får ont i magen. De är nämligen inte vana vid att ifrågasättas. De hade allas uppmärksamhet under många år.

Alltid något PK- korrekt uttalande när de hämtade barnen på förskolan, hem till rödvinsboxen.

F-n, jag är rädd att jag hatar. ..

Fast samtidigt är jag orolig att effekten av detta kan bli att trängda råttor anfaller.

Makten har makten.
Citera
2017-02-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wee-Bay
Hur förvirrat kan det bli? Om GS ger 1000 kr i "uppstartsbonus" så har GS m a o pengar och resten av påståendena nedan är också falska.

Var kommer pengarna ifrån? Utomlands (öster ut) ifrån? Varför kan inte det redovisas? Stackars nyttiga GS-idioter som jobbar hårt för annat land.

Om du hade lyssnat eller läst så hade du förstått att det är en privatperson som erbjudit sig att betala.

Du har för övrigt inte svarat mig här:
(FB) Hatet mot MSM och politiker bör differentieras!
Citera
2017-02-18, 17:03
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.I.Grissom
Fast samtidigt är jag orolig att effekten av detta kan bli att trängda råttor anfaller.

Makten har makten.

Makten har makten!

Men sanningen har sanningen!

"Alla mot en"! Det är så makten jobbar just nu!

Hela det journalistiska etablissemanget med all makt, pengar och presstöd mot ett par enskilda individer utan något av det!

Men kanske kan en liten rebellgrupp som gör anspråk på sanning välta hela den förljugna apparaten MSM.

Skulle faktiskt inte förvåna mig. Det finns kraft i äkta/genuina intentioner!
Citera
2017-02-18, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Om du hade lyssnat eller läst så hade du förstått att det är en privatperson som erbjudit sig att betala.

Du har för övrigt inte svarat mig här:
(FB) Hatet mot MSM och politiker bör differentieras!

Kan ju tillägga efter att ha lyssnat på Nina att inte en enda person har ansökt om att få betalt av denna privat person.
Citera
2017-02-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.I.Grissom
Hm i det ena fallet så är det klarlagt att ryssarna finansierar och i nästa andetag vill du att GS redovisar vem som finansierar deras verksamhet!

Okej låter stabilt och som vanligt saknar du källor på ditt påstående!

Sen klipper och klistrar GS japp det gör dom och vad jag har förstått så gör alla media det och det beror på att 10 minuter öhmmm inte gör sig på radio.

Men presentera gärna ett klipp där någon har blivit sönderklippt.

Du har rätt. I det här fallet är det inte belagt att det är ryssarna som finansierar. Men öppenhet skulle få slut på sådana spekulationer. Du har väl inte glömt putilov-affären?
Citera
2017-02-18, 17:14
Bannlyst
Citat:
Du har rätt. I det här fallet är det inte belagt att det är ryssarna som finansierar. Men öppenhet skulle få slut på sådana spekulationer. Du har väl inte glömt putilov-affären?

Du vet också varför media tjatar på moderaterna och SD att det ska redovisa sina sponsorer.

Samma anledning här du är endast ute efter personerna bakom dessa pengar.

I en demokrati hade dessa uppgifter inte varit värda något.

I den demokratur vi lever i just nu så är det hot och straff som väntar den som har sponsrat GS
Citera
2017-02-18, 17:17
Medlem
Citat:

Om du inte förstår att man inte kan lägga ut sponsorsuppgifter till mediadissedenter i åsiktsdiktaturen sverige, så måste man ju undra om du inte fattar ett enda något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in