2017-02-18, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Var nyhet när nu de plockade bort dom så borde vara nyhet nu också. De skyller på resultat men det var först efter en anti-Trump rörelse protesterade som de tog bort hennes kollektion, Nordstrom först då. Att media här skrev om det då de togs bort göra det givet att skriva om vilken backslash det fått. Så det går när företag blandar sig in i politiken.

De skriver att de tar bort hennes skor, kläder och smycken och skyller på försäljningssiffror.
Du hävdar att de ljuger genom att presentera siffror på Amazon för parfym.
Kollar du på Ivankas egna hemsida så ingår inte parfymerna ens i hennes "collection".

I artikeln du länkar så skriver de om hennes skor, kläder och smycken. Det står inget om parfymen.
Vet vi ens om Nordstrom hade hennes parfym från början och om så är fallet om de tagit bort den?
De ingår ju inte i "Ivanka Trump Collection" som det hela handlar om.
2017-02-18, 16:07
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Naturligtvis har du fel.
Representanter ur media är i sin fulla rätt att ifrågasätta Trumps mentala tillstånd.
De kan inte göra seriösa vetenskapliga analyser av hans mentala hälsa. Väljarna har redan känt till hans beteende i mer än 1 år och godkänt det.
2017-02-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
De kan inte göra seriösa vetenskapliga analyser av hans mentala hälsa. Väljarna har redan känt till hans beteende i mer än 1 år och godkänt det.

Är det någon länk du kan komma med där reportrar säger att de har en seriös och vetenskaplig analys av Trumps hälsa? Så att vi vet vad du pratar om?
2017-02-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Vad blir det härnäst, vi har byggd muren men ni kan inte se den för den är osynlig?
Om något år när det fortfarande inte finns mer mur kommer de garanterat att hävda att det aldrig har varit tal om att bygga en fysisk mur utan att det självklart var en metafor för något annat. Sen kommer någon att länka till klippen där Trump berättar om hur hög muren ska vara och vilket material den ska byggas av och då kommer detta att pekas ut som ett försök av MSM att misskreditera honom och så kommer folk i den här tråden att replikera med att Obama missade att källsortera och att medierna var dåliga på att rapportera om det. Givetvis med dåligt stavade halvt oläsliga meningar som alla måste avslutas med smileys.
Senast redigerad av tymme 2017-02-18 kl. 16:16.
2017-02-18, 16:15
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Är det någon länk du kan komma med där reportrar säger att de har en seriös och vetenskaplig analys av Trumps hälsa? Så att vi vet vad du pratar om?
Nej, jag känner inte till någon, men det är vad som krävs av media om de ska ifrågasätta Trumps mentala hälsa, vilket G.Soros tycker.
2017-02-18, 16:16
Bannlyst
Citat:
Vem som helst är i sin fulla rätt att ifrågasätta Trumps mentala tillstånd.

Majoriteten av"väljarna"röstade på Clinton och mig veterligen är de fortfarande amerikanska medborgare.Jag röstade själv på Clinton och jag har än så länge inte blivit ombedd att avsäga
mig mitt medborgarskap.

Med tanke på hur Trump uppför sig så kommer skaran som uppfattar Trump som sjuk bara att växa.
2017-02-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om de talar sanning så är det ju enkelt att nu presentera siffror över försäljningen. Om hur denna kollektion sålde så dåligt jämfört med andra att det nu var därför man tog bort den. Men icke sa nicke det har de inte gjort.

Parfymen ingår i hennes kollektion.
https://www.walmart.com/c/brand/ivanka-trump

och Nordstroms hade den till försäljning:
http://shop.nordstrom.com/s/ivanka-trump-eau-de-parfum/3464277

Den är inte med i hennes collection på hennes egen hemsida.

Men om hennes collection nu säljer så bra kan ju då hon visa sina siffror. Ingen av sidorna har visat sina försäljningssiffror. Trump har så klart tillgång till siffrorna för hur mycket de sålt via de olika kedjorna och kunnat presentera dessa om de nu säljer så bra, men icke sa nicke, det har de inte gjort.
2017-02-18, 16:19
Medlem
Citat:
Nej, jag känner inte till någon, men det är vad som krävs av media om de ska ifrågasätta Trumps mentala hälsa, vilket G.Soros tycker.

Hur menar du att det "krävs"? Är det du som kräver det hur tänker du göra för att alla reportrar i världen ska följa dina krav?
2017-02-18, 16:19
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:

Om USA överlever den här stollen kommer nog en mental hälsokontroll av kandidaterna till presidentposten att krävas i fortsättningen. Det här får inte hända en gång till.
2017-02-18, 16:23
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Vem som helst är i sin fulla rätt att ifrågasätta Trumps mentala tillstånd.
Inte i massmedia! Det måste bli ett stopp på smädandet!

Citat:
Majoriteten av"väljarna"röstade på Clinton och mig veterligen är de fortfarande amerikanska medborgare.Jag röstade själv på Clinton och jag har än så länge inte blivit ombedd att avsäga
mig mitt medborgarskap.
Trump vann klart bland de vita väljarna! Han vann också fler elektorer än vad många andra presidenter någonsin vunnit.
2017-02-18, 16:25
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Om USA överlever den här stollen kommer nog en mental hälsokontroll av kandidaterna till presidentposten att krävas i fortsättningen. Det här får inte hända en gång till.
USA överlever, de flesta analytiker ser det som positivt att Trump blev vald, det var därför vi fick se ett Trump-rally på börsen!
2017-02-18, 16:26
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Hur menar du att det "krävs"? Är det du som kräver det hur tänker du göra för att alla reportrar i världen ska följa dina krav?
Man kan ju tycka att det är rimligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in