2017-02-18, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Är du schizofren på något vis? Här är vad du nyss berättade, hur du älskar Ryssland och tjänar fienden. Det här är såklart flashback, med den lilla sinnessjuka promille medborgare du tillhör.
Du försvarar precis det "Granskning Sverige" står för och du tror förmodligen att ni våra fiender ska lyckas med projekt "Granska Sverige", dvs projekt destabilisera och subvertera.

Det funkar inte i norden. Vi är inte som de ryska orcherna. Ni kan inte förstå hur smarta vi svenskar är.

(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Lägg ner nu. Du stör tråden. Återkom när du har fakta som bekräftar kopplingen mellan GS och Ryssland eller starta en egen tråd för frågan.
Citera
2017-02-18, 14:00
Bannlyst
Det är intressant att se hur samma användare alltid dyker upp och försvarar pk Sverige.

Att inte kunna belägga sina påstående källhänvisningar tyder på en vinklad agenda.

Att bara slänga ur sig osammanhängande anklagelse utan bevis är intressant.

Vi kan konstatera att GS har rört upp en hel del damm i den politiska ankdammen.

Jag slötittade bara på GS tidigare och roades av deras frågor och intervjuoffrets svettiga svar. Kommer numera att följa GS konstant. Innan var det bara humor nu inser jag att det är stort samhällsintresse.

Humor i stor klass och förmodligen därför den är så farlig.

Makten tycker inte om att medborgaren skrattar åt den!

Vi väntar fortfarande på bevis eller källor på att GS far med osanning och är betald av ryssen.

Vad vi kan misstänka är att vissa användare här inne försöker lyfta bort fokus från dessa frågor.
Citera
2017-02-18, 14:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Jag sa fel. Men du kan förresten förhoppningsvis se en granskning av "granskning Sverige" utförd av UG. Det vore fint. De kan gå samman UG, Aschberg, researchgruppen, EK och knacka dörr. Det lär bli det vanliga - medelålders arbetslös elallergisk pillerknaprande rättshaverist öppnar dörren
Du verkar tycka att GS är ett väldigt stort hot om du vill se en sådan kraftsamling för att knacka dörr.

Jag hade gärna stannat kvar i tråden en stund, men måste iväg & handla en ny premiumbil för mina ryska trollpengar.
Citera
2017-02-18, 14:35
Medlem
Belavias avatar
Hur kan de vara så här fräcka egentligen? Är det ens strategiskt bra för dem själva!

Dessa ser väl de flesta igenom? Är det inte bättre för EK att ljuga lite mer subtilt så att sovande massan ändå köper det ?

Här var det ju så stora lögner, 45 till antalet också! Förstår de inte att vissa blir nyfikna och går in och lyssnar?

Har vi något mer på Trollmamman Eva Burman förresten? Är hon värd en egen tråd kanske?

Ni som svarar Xelious, låt mod ta bort hans inlägg så småningom, han trollar väl för att ni ska reagera på det?
Senast redigerad av Belavia 2017-02-18 kl. 14:38.
Citera
2017-02-18, 14:38
Medlem
Granskning Sverige ringer Sveriges Radio P1
https://www.youtube.com/watch?v=YOgMEI9fuCE

Granskning Sverige ringer Hallands Nyheter
https://www.youtube.com/watch?v=wHxFv9TAfn0

Mycket bra där Johan ställer journalisterna mot väggen. De kan inte svara på en enda fråga på ett sakligt sätt.
Senast redigerad av flashbackdasen 2017-02-18 kl. 14:43.
Citera
2017-02-18, 14:44
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.I.Grissom
Åter igen varför skulle ryssarna hjälpa svenska medborgare och avslöja makthavarna som korrupta.

Ryssen borde vara mer intresserad av att förstöra landet ännu mer. Genom att avslöja GS och få dom att sluta störa förstörelsen av landet.

Det värsta som kan hända är att GS aktioner får makthavare att sluta låta landet ta in ännu fler afrikaner.

Men hur vinner ryssarna på detta?

Jag tror den typen av konspirationsteorier brukar gå ut på att ryssarna vill försvaga Sverige genom att beröva oss den stärkande välsignelse som mångkulturen utgör.
Citera
2017-02-18, 14:49
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen

Mycket bra där Johan ställer journalisterna mot väggen. De kan inte svara på en enda fråga på ett sakligt sätt.

Hon från Hallands nyheter verkar sund och harmonisk!

Allt som har med samtal och debatt ska undvikas till varje pris!

Tog ett tag innan hon kom på en lögn varför hon inte kunde bemöta Johan - jag skaaaaaaaaa ehhhhh hämta min dotter!
Citera
2017-02-18, 15:03
Medlem
Har samlat allt medialt utrymme i gammelmedia som Granskning Sverige fått under de senaste dagarna.Se tre länkarna precis nedanför. Har nog iaf fått med i alla fall 90 % av allt som publicerats men kan även förekomma fler exempel som jag har missat.

Vore kul om någon kunde göra en slags värdering av vad detta utrymme skulle kosta om man skulle betala för att få detta utrymme i alla dessa medier. Vad tror ni det handlar om för summor?

Finns även ganska bra underlag där för Granskning Sverige att ringa runt till dessa aktörer och ställa uppföljningsfrågor till journalisterna i artiklarna.
Citera
2017-02-18, 15:11
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Har samlat allt medialt utrymme i gammelmedia som Granskning Sverige fått under de senaste dagarna.Se tre länkarna precis nedanför. Har nog iaf fått med i alla fall 90 % av allt som publicerats men kan även förekomma fler exempel som jag har missat.

Vore kul om någon kunde göra en slags värdering av vad detta utrymme skulle kosta om man skulle betala för att få detta utrymme i alla dessa medier. Vad tror ni det handlar om för summor?

Finns även ganska bra underlag där för Granskning Sverige att ringa runt till dessa aktörer och ställa uppföljningsfrågor till journalisterna i artiklarna.

Väldigt intressant det här!

Den här gången finns allt material tillgängligt bakom MSMs agerande. På så sätt har de målat in sig i ett hörn!

GS spelade ju in samtalen i sin helhet som Eskilstunakuriren Mathias Ståhle gjorde med GS. Dessa utgör materialet till den granskning EK gjorde och finns på GS kanal.

Tillsammans med alla ringningar som GS har gjort så finns det ju ingen "dold" eller "hemlig" information, allt finns där att ta del av.

Att prata om troll, nazi, propaganda, hot, hat, hets när det inte finns något av det gör det hela minst sagt pinsamt för MSM och Eskilstunakuriren.

Hade något av det som EK skriver stämt överens med verkligheten så hade man anmält GS. Då mycket av det de beskylls för är brottsligt. Därav blir det ännu tydligare att det är propaganda/fake news av Eskilstunakuriren.
Senast redigerad av Belavia 2017-02-18 kl. 15:16.
Citera
2017-02-18, 15:14
Medlem
flashbackdasen,,

Tack för dina länkar.

Nu håller vi grytan kokande så länge som möjligt.

Vi som följer detta på internet förstår att MSM är trea på bollen hela tiden och inte fattar något över huvudtaget. Hur skall de, de som tror ju att de sätter någon form av agenda som de gjorde för fem år sedan, hantera detta?

Sedan blandar de in hjärndöda politiker. Stor humor.
Citera
2017-02-18, 15:16
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Och här Nina Drakfors som pratar med Eskilstuna kuriren.
https://www.youtube.com/watch?v=v0K4NAyE_J4
Citera
2017-02-18, 15:25
Medlem
Jag skulle vilja se en publik databas över oseriösa journalister med tydliga recensioner och analyser av deras produktion tillsammans med deras egna motiveringar. Det skulle kunna bli ett kraftfullt incitament för journalister att sköta sig. Se vidare mitt inlägg här:
(FB) Hatet mot MSM och politiker bör differentieras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in