Nej, det kanske inte var ett så udda Hemnet-objekt trots allt. Jag tänkte väl på träpanelerna inomhus samt listerna som var väldigt grova. Som en rustik fjällstuga och modern villa samtidigt. Lite omålat här och där...
Nej, det kanske inte var ett så udda Hemnet-objekt trots allt. Jag tänkte väl på träpanelerna inomhus samt listerna som var väldigt grova. Som en rustik fjällstuga och modern villa samtidigt. Lite omålat här och där...
Men nej, inte så udda kanske
Jag håller ändå med dig om att småsakerna gör det lite udda. T.ex. kyl-frys-lösningen i ett nyrenoverat kök, ser väldigt malplacerat ut. Och verandadörr ut genom badrummet känns ju rätt märkligt det med!
Takdekorationer från ett utdaterat kryssningsfartyg möter retro/kitsch med orientaliska/indiska influenser. Handfatet och toalocket har motiv och bara det får mig att rysa till.
Takdekorationer från ett utdaterat kryssningsfartyg möter retro/kitsch med orientaliska/indiska influenser. Handfatet och toalocket har motiv och bara det får mig att rysa till.
Den har vi sett långt tillbaka i tråden om jag inte minns fel. Hemsk inredning som bara kan summeras till att man inte kan köpa god smak.
Men nej, inte så udda kanske
Fastnade också för den vita panelen mot svart botten. Not so vanlig.
Undrar om det är ordentligt isolerat eller drar mellan brädorna.