Meningen är tyvärr felskriven, vilket tydligt syns. Antingen kan man se det som att "en" ska tas bort, eller att ett "av" skulle tillkomma. Det senare var min avsikt.
Att vara tydlig i skrift är såklart viktigt. Diskussionen ovan visar inte minst det. Det är jag som vållat till en menlös diskussion. Sorry.
Meningen är tyvärr felskriven, vilket tydligt syns. Antingen kan man se det som att "en" ska tas bort, eller att ett "av" skulle tillkomma. Det senare var min avsikt.
Att vara tydlig i skrift är såklart viktigt. Diskussionen ovan visar inte minst det. Det är jag som vållat till en menlös diskussion. Sorry.
Gör en liknande redogörelse kring allsvenskans försvarslinjer och du är förlåten.
Någon som länkade att Allsvenska avtalet ska kanske säljas för 500 miljoner kr nu. Discovery som tar över då eller? Sker de så kommer Cmore sport (iallafall) att gå i graven. Inte kan de leva med så höga priser och bara stoltsera med SHL?
Någon som länkade att Allsvenska avtalet ska kanske säljas för 500 miljoner kr nu. Discovery som tar över då eller? Sker de så kommer Cmore sport (iallafall) att gå i graven. Inte kan de leva med så höga priser och bara stoltsera med SHL?
Dom kanske kan knyta till sig Ligue 1 tillexempel och kanske Superettan, jag vet inte, landskamper?
Jag trodde inte
Att det var klart. Siffran 500 kom ut före deadline för att lämna anbud. Antagligen en planterad siffra.
Cmore kommer att gå lååååångt för att behålla rättigheterna.
Hur tänkte de när de satte IFK GBG vs Malmö samma dag som högskoleprovet?!?!
Ska spelas på Nya Ullevi, hur många tror ni vi kan få dit? Hade så gärna velat se den matchen, på ett fullsatt Nya Ullevi, men sånt är livet antar jag...:/