2017-02-15, 17:46
Medlem
anteri17s avatar
Meningen är tyvärr felskriven, vilket tydligt syns. Antingen kan man se det som att "en" ska tas bort, eller att ett "av" skulle tillkomma. Det senare var min avsikt.

Att vara tydlig i skrift är såklart viktigt. Diskussionen ovan visar inte minst det. Det är jag som vållat till en menlös diskussion. Sorry.
Citera
2017-02-15, 17:55
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Meningen är tyvärr felskriven, vilket tydligt syns. Antingen kan man se det som att "en" ska tas bort, eller att ett "av" skulle tillkomma. Det senare var min avsikt.

Att vara tydlig i skrift är såklart viktigt. Diskussionen ovan visar inte minst det. Det är jag som vållat till en menlös diskussion. Sorry.
Gör en liknande redogörelse kring allsvenskans försvarslinjer och du är förlåten.
Citera
2017-02-15, 18:16
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Gör en liknande redogörelse kring allsvenskans försvarslinjer och du är förlåten.

Det finns inget utrymme för mer nöjen än fotbollstittande i mitt liv den kommande veckan. Jag hinner fan inte.
Citera
2017-02-15, 22:45
Medlem
trenbiffs avatar
Någon som länkade att Allsvenska avtalet ska kanske säljas för 500 miljoner kr nu. Discovery som tar över då eller? Sker de så kommer Cmore sport (iallafall) att gå i graven. Inte kan de leva med så höga priser och bara stoltsera med SHL?
Citera
2017-02-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Någon som länkade att Allsvenska avtalet ska kanske säljas för 500 miljoner kr nu. Discovery som tar över då eller? Sker de så kommer Cmore sport (iallafall) att gå i graven. Inte kan de leva med så höga priser och bara stoltsera med SHL?

Dom kanske kan knyta till sig Ligue 1 tillexempel och kanske Superettan, jag vet inte, landskamper?
Citera
2017-02-15, 23:21
Medlem
Citat:
Jag trodde inte
Att det var klart. Siffran 500 kom ut före deadline för att lämna anbud. Antagligen en planterad siffra.
Citera
2017-02-15, 23:23
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Dom kanske kan knyta till sig Ligue 1 tillexempel och kanske Superettan, jag vet inte, landskamper?
Det är inget som motiverar deras höga prislapp fan.

Discovery måste väl vara dom som varit med och trissat upp priset?
Citera
2017-02-16, 06:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Cmore kommer att gå lååååångt för att behålla rättigheterna.
Citera
2017-02-16, 14:05
Medlem
bagarn29s avatar
Gräset tittar här och där upp ur snön, så man längtar till allsvenska starten som är 43 dagar bort.

Varför inte mjuka upp med (FB) Svenska Cupen Tipstävling 2017 (start 18/2 kl. 14:00).

Kravallen vann -15 och ZlatanMania (AIK) är regerande mästare.
Citera
2017-02-16, 20:21
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Cmore kommer att gå lååååångt för att behålla rättigheterna.
Ja men är de Discovery som trissat upp priset?
Citera
2017-02-17, 04:04
Medlem
Hur tänkte de när de satte IFK GBG vs Malmö samma dag som högskoleprovet?!?!

Ska spelas på Nya Ullevi, hur många tror ni vi kan få dit? Hade så gärna velat se den matchen, på ett fullsatt Nya Ullevi, men sånt är livet antar jag...:/
Citera
2017-02-17, 06:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ja men är de Discovery som trissat upp priset?

Jag tror inte de går hårt på en nationell rättighet. Bundesliga går ut nu och ska förnyas. Det är nog mer prio för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in