Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Kan aldrig bli hyckleri då jag avsett skjutvapen hela tiden och dessa jag pratar om hela tiden.
Men förstår vad du försöker göra, där du försöker urvattna och på peka andra fel i stället(=två fel blir ett rätt, vilket aldrig skett).
Och för än mer cementera att det inte kan bli hyckleri, så är inte jag främmande för åtstramning av andra vapen.
Så
Enda som verkar grina är du, och nä, jag grinar inte över dig.
Men däremot säger det är sjuländers muslim ban inte var förenlig med grundlagen
Jag blandar ingenting, jag säger att man är livrädd för ett fåtal döda i terrordåd, sen matar man in +~10000 döda utan att ens reflektera över detta som nått dåligt.
Och här hyckleriet komemr in, vi är rädd för muslimen som genererar ~17 döda, men +~10000 tycker man inte behöver göra nått åt.
Jag har berättat hur jag förhåller mig till religion.
Nej just ja den ofelbara Klyban hycklar inte

så m.a.o så skall matbestick alltså få en åtstramning bra då har du klargjort det
Nej jag grinar inte men du grinar och inte över mig hur du nu kunde komma till den slutsatsen men över Trump och USA
Jaså? Det är du inte rätt person att säga varken bu eller bä om så knip igen istället.
Du blandar ingenting? Det är ju du som jämför muslimer med vapenlagarna

är du på riktigt eller trollar du mig just nu?
Varför skall de ändra på vapenlagarna? Bara för att du tycker det är orättvist att de inte vill släppa in muslimer i landet? Din logik är alltså att om du får ett hål i båten så slår vi upp ett till hål

?
Jaså måste jag ha missat i våran konversation...
Men nu vill jag att du skapar en tråd och gnäller lite om Jemen som inte släpper in ateister i sitt land

För du var väl ingen hycklare? Det är till och med tillåtet att mörda Ateister där