Citat:
Ursprungligen postat av
korvbenke
Mao är du själv en patetisk idiotisk hycklare

? Du tycker det är okej att de har tillgång till en viss sorts vapen bara det inte är skjutvapen okej
Men du säger ju inte HUR det är... du proklamerar din verklighets uppfattning som någon universal sanning... nej jag ljuger inte

! Du ändrar dig hela tiden för att det skall passa dig.
Men suck är du blåst i huvudet på riktigt? DET ÄR DU SOM GRINAT om denna order om "muslim ban" sen säger du att det inte var en muslim ban seriöst har du minnė som en guldfisk?
Grundlagen säger inte att USA ska agera socialbyrå åt muslimer...
Men är du dum i huvudet? Det är du som blandar in vapen och muslimer din jävla mytoman... du som gnäller om att det är hyckleri om man inte förbjuder vapen men muslimer alltså gör du jämförelsen...
Är du muslim själv? Eftersom du verkar känna dig så oerhört kränkt för att man inte vill ha in muslimer i USA...
Det går 1000 muslimer på 1 Breivik när det gäller terrorister...
Sen har inte Islam i väst att göra heller.
Kan aldrig bli hyckleri då jag avsett skjutvapen hela tiden och dessa jag pratar om hela tiden.
Men förstår vad du försöker göra, där du försöker urvattna och på peka andra fel i stället(=två fel blir ett rätt, vilket aldrig skett).
Och för än mer cementera att det inte kan bli hyckleri, så är inte jag främmande för åtstramning av andra vapen.
Så
Enda som verkar grina är du, och nä, jag grinar inte över dig.
Men däremot säger det är sjuländers muslim ban inte var förenlig med grundlagen
Jag blandar ingenting, jag säger att man är livrädd för ett fåtal döda i terrordåd, sen matar man in +~10000 döda utan att ens reflektera över detta som nått dåligt.
Och här hyckleriet komemr in, vi är rädd för muslimen som genererar ~17 döda, men +~10000 tycker man inte behöver göra nått åt.
Jag har berättat hur jag förhåller mig till religion.