2017-02-16, 07:19
Medlem
Hunden007s avatar
bara jag som hatar Kevin och hans "Bror"?

sen påminner mig Amanda om någon. vet inte bara var men hon påminner mig om någon.
Citera
2017-02-16, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

sen påminner mig Amanda om någon. vet inte bara var men hon påminner mig om någon.

Tycker hon är lite lik paow som var med för något år sedan.
Citera
2017-02-16, 12:09
Medlem
Ganonitos avatar
Chris är ju bara för patetisk med allt sitt snack om hur gärna han vill stå med Andrea och pratar om henne som om hon var hans livs kärlek och att han har känt henne i 10 år. Vi har fattat det nu liksom, sluta tjata. Extra roligt är det ju att Andrea inte känner samma sak för honom. Ser fram emot hans min om Andrea skulle välja bort honom för en annan kille.
Citera
2017-02-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Chris är ju bara för patetisk med allt sitt snack om hur gärna han vill stå med Andrea och pratar om henne som om hon var hans livs kärlek och att han har känt henne i 10 år. Vi har fattat det nu liksom, sluta tjata. Extra roligt är det ju att Andrea inte känner samma sak för honom. Ser fram emot hans min om Andrea skulle välja bort honom för en annan kille.

En äcklig 29 åring med deformerad käke tror att en 19 årig skönhet skulle välja honom.

Vad gör han ens i paradise? Borde vara åldersgräns, max 25 år. Skämskudden på honom.
Citera
2017-02-16, 14:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
En äcklig 29 åring med deformerad käke tror att en 19 årig skönhet skulle välja honom.

Vad gör han ens i paradise? Borde vara åldersgräns, max 25 år. Skämskudden på honom.

Jag har dock inget emot blandade åldrar i sig. Tycker oftast det är mer intressant än när ingen av deltagarna är över 25 år, som förra året. Dock borde de även ta in tjejer runt 30-snåret istället för bara killar.
Citera
2017-02-16, 15:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Haidar är ju sjukt lik Eric Saade. Är det ingen annan som ser det?
Citera
2017-02-16, 17:04
Medlem
Citat:

Håller med överraskande och skrämmande att en 29-årig man ens har något intresse av att medverka i smörjan. Programmet är ju gjort för, av och med 19-åriga skitåringar som dig.
Citera
2017-02-16, 17:44
Medlem
Citat:

Smeagol?

Sen förstår jag inte varför alla lyfter andrea till skyarna, visst hon är söt och har kristallblå ögon, men inte så mycket mer. Hon ser dessutom ut som typ 15.
Citera
2017-02-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Håller med överraskande och skrämmande att en 29-årig man ens har något intresse av att medverka i smörjan. Programmet är ju gjort för, av och med 19-åriga skitåringar som dig.

Jag är 24 men ändå. Jag är inget fan av programmet, dels pga den låga intelligensen bland deltagarna, dels att det är produktionen som styr skiten, dels att det inte är realtid, dels att folk är så ologiska.

Big brother var roligt att kolla på iaf. En mix av massa personligheter i realtid.
Citera
2017-02-16, 20:24
Medlem
Citat:
Jag är 24 men ändå. Jag är inget fan av programmet, dels pga den låga intelligensen bland deltagarna, dels att det är produktionen som styr skiten, dels att det inte är realtid, dels att folk är så ologiska.

Big brother var roligt att kolla på iaf. En mix av massa personligheter i realtid.
Okej, trodde du var ca 16-17 med tanke på att du verkar tycka att 29-åringar är jättegamla. Big brother är mer eller mindre samma skit, om det finns nån dokusåpa som ändå har någon form av underhållningsvärde så är det tunnelbanan.
Citera
2017-02-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Okej, trodde du var ca 16-17 med tanke på att du verkar tycka att 29-åringar är jättegamla. Big brother är mer eller mindre samma skit, om det finns nån dokusåpa som ändå har någon form av underhållningsvärde så är det tunnelbanan.

29 åringar är för gamla....för paradise hotel...

Nja, det är skillnad på reality såpa och reality såpa.

Paradise hotel är en ren bluff. Big brother är ett socialt experiment.

Tunnelbanan kan inte jämföras med dessa då den har en helt annan mening.
Citera
2017-02-17, 22:48
Medlem
Citat:

Tom Hiddleston, som bl.a. spelar Loke i Thor. Helt sjukt lika. http://cdn.movieweb.com/img.news/NELpJL6417m6NU_1_1.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in