2017-02-06, 17:07
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Haha ja men exakt så. Man bara låg i soffan och flåsade en 10 min. Underbart.

Helt underbart & som svar här uppe ja det var mera småkross dom senare gångerna. Minns du dom riktiga stenarna, fick en gång en enda stor sten fan trodde jag blivit blåst först. Riktig fin kristall
Citera
2017-02-08, 01:20
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Helt underbart & som svar här uppe ja det var mera småkross dom senare gångerna. Minns du dom riktiga stenarna, fick en gång en enda stor sten fan trodde jag blivit blåst först. Riktig fin kristall

Måste hålla med om att de större bitarna ger bäst effekt också. Sist jag köpte 3-cmc (köpte dock bara från utlandet sedan det blev olagligt) fick jag en bit som vägde ungefär 10g i en stor jävla monsterkristall. Det stället levererade nästan bara stora bitar och lite småkross. Bra skit. Förstår inte hur ni som köper BRA RC nuförtiden kan tänka er köpa inrikes för de priserna det går på (köpte 10g för ungefär 650~, och det slog mycket bättre än vad det i sverige gjorde. Och jag har kört mycket av det med.) Hade väl kunnat göra det om jag tog någon gång i månaden men när jag körde tog jag varje dag och då ville jag gärna att det skulle räcka för att köra varje dag minst 3v om månaden. Men alla är inte jag.

Rekommenderar f.ö ingen att ta detta IV. Det slår typ för hårt, samt att det är så fruktansvärt frätande att det kan gå riktigt jävla illa. Har vart med om en hel del komplikationer pga mefedron och detta är inte lika illa IV men fortfarande inte bra. Håll er undan om ni inte är riktigt bra på att skjuta.
Senast redigerad av Risplockarn 2017-02-08 kl. 01:25.
Citera
2017-02-09, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setandforget
3-CMC har mig veterligen aldrig luktat räkor. Har alltid bara luktat lite kemiskt. Är det från rc-bolaget så är det nog rätt grejer. Beställde därifrån strax innan jul och även om effekten för mig var lite sådär (körde kort uppehåll från SSRI) vittnade vännerna om att det var samma som för 2 år sedan eller så innan det klassades. Kör som alltid allergitest innan för att vara säker.
Jag måste ha blandat ihop det lite... Jag skrev i någon tråd på CS-forumet när jag först stötte på dessa kristaller och fick då svaret "100% 3-CMC" vilket det antagligen var. Strax därefter fick jag tag på "kristaller" (av min lokala langare) och antog dessa var samma, men de hade den där bekanta skaldjursdoften. Vid tillfället jag skrev denna fråga har jag uppenbarligen 3-CMC igen och rörde bara ihop det lite. Tack.

Min upplevelse av detta är att ruset är smått oberäknerligt. Ibland blir det en mys-euforisk kick som varar i 1-2 timmar men ungefär hälften av gångerna ackompanjeras ruset av muskelspänningar/värk med en värmechock som heter duga. Antar att det beror på doseringen, drar sällan större linor av CS oavsett typ då jag inte uppskattar att ligga halvt avsvimmad och hyperventilera oavsett hur skönt det känns i resten av kroppen...
Citera
2017-02-16, 04:41
Medlem
Typiskt att man köper 3-cmc för att spara till någon fest men istället så "smakar man lite" och vips så är påsen slut. Helvete...
Citera
2017-02-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Typiskt att man köper 3-cmc för att spara till någon fest men istället så "smakar man lite" och vips så är påsen slut. Helvete...
Köper inte den här mer drog i mig 5 gram själv en gång skulle bara smaka sen 15 timmar senare är femman slut o jag tillfälligt retarded
Citera
2017-02-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Köper inte den här mer drog i mig 5 gram själv en gång skulle bara smaka sen 15 timmar senare är femman slut o jag tillfälligt retarded
Jo idag mår man ju som man förtjänar... Värk överallt, pulsen går upp och ner som den vill, rinner svett ur varenda kroppsöppning. Blir nyktert ett bra tag framöver kan jag säga.
Citera
2017-02-20, 17:03
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach

Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten

Haha ja även om den här inte är på långa vägar lika bra som gamla mefedron så har den ta mig fan samma återdoseringsbegär
Den här kan man bli ruinerad på , finns ingen möjlighet att spara nåt... börjar man smaka så kör man tills det är slut oavsett om man har 2-5 eller 10g Sen är ju 3-cmc inte speciellt dryg direkt
3-cmc är trevlig men på tok för dyr och odryg för bli nån vana, lika bra att ta på sig dumstruten direkt antar jag
Citera
2017-02-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Haha ja även om den här inte är på långa vägar lika bra som gamla mefedron så har den ta mig fan samma återdoseringsbegär
Den här kan man bli ruinerad på , finns ingen möjlighet att spara nåt... börjar man smaka så kör man tills det är slut oavsett om man har 2-5 eller 10g Sen är ju 3-cmc inte speciellt dryg direkt
3-cmc är trevlig men på tok för dyr och odryg för bli nån vana, lika bra att ta på sig dumstruten direkt antar jag
Mm precis... så fort man börjar så... Men nu har jag haft påsen liggandes ett par dagar och känner mig bara trött på skiten, så jag hoppas jag kan spara det till nåt vettigt tillfälle istället för att sitta och suga i mig framför datorn. Men vi får väl se, kanske kommer in här och börjar pladdra skit igen förr eller senare... Då är det bara att kasta skiten.

Det "värsta" är att ATn är nästintill obefintlig (jämfört med liknande grejer) så därför tänker man att man "kan ju lika gärna ta..."
Citera
2017-02-20, 17:33
Medlem
haha känner igen mig så väl med att man kör tills påsen är slut... går inte att sluta men efter några timmar ger de ändå inget så blir sån jävla waste.. fan vad jag saknar 3-cmc dock, de första smällarna efter dem där MEGA linorna man tar som start.. helvete så bra man mår.. gärna med en fet bomb 30min innan första intaget.. WOW

vad finns där ute nu som är ens i närheten som är "lagligt" dvs inte E och dyl
Citera
2017-02-22, 01:11
Medlem
Någon som testat rcb's senaste tiden? Ser de fyllt på i lager, kan ju bara hoppas på att det är ny batch de fyllt på med.
Citera
2017-02-22, 06:19
Medlem
Hur kan rcb sälja denna fortfarande? Trodde den var klassad som hälsofarlig.

Tips på seriösa utländska leverantörer som säljer bra kvalitet till OK priser?
Citera
2017-02-22, 10:46
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in.my.mind
Någon som testat rcb's senaste tiden? Ser de fyllt på i lager, kan ju bara hoppas på att det är ny batch de fyllt på med.
Fortfarande småkross men mer speed i den här batchen vilket gör den lite drygare iaf
lustigt att det kan skilja så pass i effekt. Dock gillar jag bägge sorterna tråkiga är priserna på det när det är så odrygt
Fan hade priserna legat på hälften då hade man ju kunnat dra på ordentligt med doseringarna utan att behöva bli ruinerad på köpet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in