2017-01-18, 13:47
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Tack för den feedbacken <3 Mjo till viss del kanske men det här var en väldigt märklig batch. Jag har brukat så pass mycket 3-cmc förr för att kunna märka när det är vajsing på smak/lukt och effekt. Hade det bara varit effekten det rört sig om hade jag lätt kunnat avfärda det som någon slags tolerans hos mig. Men nu rör det sig om stor skillnad i både smak och lukt, tycker jag. Den där fräna simhalls-skaldjurs-mixen fanns inte alls. Och vanligtvis brukar lukten av 3-cmc sitta kvar och pumpas ut ur mina porer minst en dag efteråt, denna gång inte alls. Och då tryckte jag i mig nästan 2g under mindre än 24 h. Nae ni, något är definitivt inte som det skall.
Ja nåt skumt är det . Drog åxå i mig 2g på 24h, normalt sett borde man ju klara sig på 1g + att det inte var så mycket speed i den här batchen Men jag har fått bra cmc av bolaget åxå men då har det varit stora stenar istället för smul.
Citera
2017-01-18, 21:50
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Hur ser stenarna ut? Genomskinliga, grumliga vita? Små kross eller stenar?

Inga stenar. Snarare småkross
Citera
2017-01-19, 00:10
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Hur ser stenarna ut? Genomskinliga, grumliga vita? Små kross eller stenar?
Jag må vara korkad. Men. Varför bet nästan 360 kr för ett halv/bra/Ksst
Preparat när det tar kanske 20 min att hitta sidor med 3- mmc o tom gammla Meow 4-mmc.
Billigare och till o med inrikes..
Men jag är också lat ibland o handlar från första bästa på google...
Citera
2017-01-19, 00:49
Medlem
KneKhis avatar
Beställde den här för en månad sen från bolaget och fick likadan batch som bestod av småkross och pulver. Luktade inte så mycket men alla andra avseenden stämde in som de skulle och mådde riktigt bra på den. Skulle personligen inte vilja såga den så mycket som svampsson gör men det kändes helt klart som att någonting saknades.

Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Jag må vara korkad. Men. Varför bet nästan 360 kr för ett halv/bra/Ksst
Preparat när det tar kanske 20 min att hitta sidor med 3- mmc o tom gammla Meow 4-mmc.
Billigare och till o med inrikes..
Men jag är också lat ibland o handlar från första bästa på google...

3-mmc finns på en viss darknet sida vet jag men är på tok för dyrt, angående inrikes 4mmc får du gärna dra iväg ett pm
Citera
2017-01-19, 09:19
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Tack för den feedbacken <3 Mjo till viss del kanske men det här var en väldigt märklig batch. Jag har brukat så pass mycket 3-cmc förr för att kunna märka när det är vajsing på smak/lukt och effekt. Hade det bara varit effekten det rört sig om hade jag lätt kunnat avfärda det som någon slags tolerans hos mig. Men nu rör det sig om stor skillnad i både smak och lukt, tycker jag. Den där fräna simhalls-skaldjurs-mixen fanns inte alls. Och vanligtvis brukar lukten av 3-cmc sitta kvar och pumpas ut ur mina porer minst en dag efteråt, denna gång inte alls. Och då tryckte jag i mig nästan 2g under mindre än 24 h. Nae ni, något är definitivt inte som det skall.

Jo jag minns för förra sommaren med glädje den där extrema käftsmällar som kom efter 1 sek efter man dragit 200-300 i näsan, utkik, länge sedan man stötte på sådan Bach faktiskt.
Citera
2017-01-19, 12:44
Medlem
Testade denna igår för första gången, så inget att jämföra med. Men den initiala kicken vid 250 mg iv, var nästan lite obehaglig då det var hårt i bröstet och mkt värme, men det varade bara några sekunder, för att sen övergå i nån lite längre "kickfas" som senare planade ut Upplevde inget extremt återdoseringsbehov som på 3-mmc, utan kunde låta det gå 1-2 timmar mellan gångerna.

Har som sagt bara testat denna batchen, så är ingen expert, men jämfört med de 3-mmc jag testat tidigare så är det lågt betyg, även om det är ganska trevligt och soft.

Dock är samtliga injektionsställen irriterade/röda och lite svullna, detta ämne kan inte vara bra för venerna. Undrar dock om det hade varit lite snällare för venerna om jag löst i mer vätska? Löste i ca 0.5 ml o använde insulinpump. Om man nu skulle ge sig på att göra nåt sånt här dumt igen, tror ni det skulle bli mindre irriterat om man använde säg 2 ml vatten istället?

Lite panik, då man inte vill att det ska synas, men får väl bli långärmat och införskaffa täckstift o hoppas det går vägen...

Någon som har någon bra huskur för att armarna ska bli snygga snabbare?
Citera
2017-01-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Testade denna igår för första gången, så inget att jämföra med. Men den initiala kicken vid 250 mg iv, var nästan lite obehaglig då det var hårt i bröstet och mkt värme, men det varade bara några sekunder, för att sen övergå i nån lite längre "kickfas" som senare planade ut Upplevde inget extremt återdoseringsbehov som på 3-mmc, utan kunde låta det gå 1-2 timmar mellan gångerna.

Har som sagt bara testat denna batchen, så är ingen expert, men jämfört med de 3-mmc jag testat tidigare så är det lågt betyg, även om det är ganska trevligt och soft.

Dock är samtliga injektionsställen irriterade/röda och lite svullna, detta ämne kan inte vara bra för venerna. Undrar dock om det hade varit lite snällare för venerna om jag löst i mer vätska? Löste i ca 0.5 ml o använde insulinpump. Om man nu skulle ge sig på att göra nåt sånt här dumt igen, tror ni det skulle bli mindre irriterat om man använde säg 2 ml vatten istället?

Lite panik, då man inte vill att det ska synas, men får väl bli långärmat och införskaffa täckstift o hoppas det går vägen...

Någon som har någon bra huskur för att armarna ska bli snygga snabbare?

Kör 2-3ml riggar istället så blir det garanterat snällare mot venerna.
Angående få bort blåmärken och dylikt, så finns en receptfri salva som heter horudoid, den är kanon. Lägg på mycket av den och låt det dra in, så försvinner märkena mycket fortare.
Senast redigerad av Fleshbach 2017-01-19 kl. 18:43.
Citera
2017-01-20, 00:11
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Jo jag minns för förra sommaren med glädje den där extrema käftsmällar som kom efter 1 sek efter man dragit 200-300 i näsan, utkik, länge sedan man stötte på sådan Bach faktiskt.

Haha ja men exakt så. Man bara låg i soffan och flåsade en 10 min. Underbart.
Citera
2017-01-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshbach
Kör 2-3ml riggar istället så blir det garanterat snällare mot venerna.
Angående få bort blåmärken och dylikt, så finns en receptfri salva som heter horudoid, den är kanon. Lägg på mycket av den och låt det dra in, så försvinner märkena mycket fortare.

Tackar för feedback!
Citera
2017-02-04, 07:33
Medlem
Ja satan. Men inte fan luktar den här något i stil med räkor eller? Antingen har jag fått fel eller så har ni som skriver det fått fel... Stämmer in perfekt på beskrivningen dock.
Citera
2017-02-05, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Ja satan. Men inte fan luktar den här något i stil med räkor eller? Antingen har jag fått fel eller så har ni som skriver det fått fel... Stämmer in perfekt på beskrivningen dock.
Citerar mig själv här då "edit"-tiden tagit slut... Vad är det jag har fått tag på om det ser precis ut som substansen tråden ämnas åt men om den inte har någon särskilt "lukt"...?
Senast redigerad av Netzach 2017-02-05 kl. 08:23.
Citera
2017-02-06, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Citerar mig själv här då "edit"-tiden tagit slut... Vad är det jag har fått tag på om det ser precis ut som substansen tråden ämnas åt men om den inte har någon särskilt "lukt"...?

3-CMC har mig veterligen aldrig luktat räkor. Har alltid bara luktat lite kemiskt. Är det från rc-bolaget så är det nog rätt grejer. Beställde därifrån strax innan jul och även om effekten för mig var lite sådär (körde kort uppehåll från SSRI) vittnade vännerna om att det var samma som för 2 år sedan eller så innan det klassades. Kör som alltid allergitest innan för att vara säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in