2017-02-15, 21:56
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Någon som provat köra med Mané ännu? på pappret ser han ju helt galen ut. med Finisher kort 99 acceleration, 99 shot power, 93 finishing, 93 balans, 93 styrka.

köpte hans otw nu för 280k. var för billigt för att motstå hoppas han är lika insane som statsen visar
Citera
2017-02-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Många som köpt på sig o vräker ut, is i magen. På fredag WL med PL krav

Det kmr vända upp när folk chillar ner lite

ja men det blir nog så att jag funderar på att använda kortet. Spelade 2 matcher med OTW Mane och måste säga att det känns fantastiskt att löpa i 98 pace och dribbla 89 hahahaha. Sen kan detta kortet skotta bra också till skillnaden från den förra
Citera
2017-02-15, 22:29
Medlem
NativeTongues avatar
Någon här som har provat SBC Lacassette och NIF Suarez? Hade tänkt göra Lacas SBC för att spela honom i ett La Liga-lag med IF Gameiro (CAM) och IF Ben Yedder. Nu funderar jag dock på om det inte är värdare att lägga till några slantar och spara ihop till Suarez? Han har ju ett grymt skott och är större, men i övrigt så har ju SBC Laca bättre stats?
Citera
2017-02-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeTongue
Någon här som har provat SBC Lacassette och NIF Suarez? Hade tänkt göra Lacas SBC för att spela honom i ett La Liga-lag med IF Gameiro (CAM) och IF Ben Yedder. Nu funderar jag dock på om det inte är värdare att lägga till några slantar och spara ihop till Suarez? Han har ju ett grymt skott och är större, men i övrigt så har ju SBC Laca bättre stats?

Jag tyckte Suarez var 100x bättre grymare avslut känns snabbare, starkare och framförallt störde jag mig enormt på Lacas high/high workrates
Citera
2017-02-15, 23:03
Medlem
Citat:
Jag tyckte Suarez var 100x bättre grymare avslut känns snabbare, starkare och framförallt störde jag mig enormt på Lacas high/high workrates

Jag har kört båda och kör med laca nu son jag tycker är bättre. Stänker in mål hela tiden. Har han dock somed cf i 433
Citera
2017-02-15, 23:04
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:

Jaaa, High High är ingen hit... Prisskillnaden är ju dock också rejäl. Men kändes han verkligen starkare? Laca ska ju vara 9 snäpp starkare, om än mindre. Jag tror dig dock, då storleken på spelaren är jäkligt viktig i det fysiska spelet.
Citera
2017-02-15, 23:19
Medlem
arneankanns avatar
Bästa spelaren att ha som Com i ett PL-lag?

Laget är förtillfället 4-3-3 (4):

Courtois
Walker - IF Reid - Smalling - Shaw
Pogba - Kanté
De Bruyne
Willian - Lukaku - Martial

De Bruyne är klappdålig så jag vill bli av med honom. Jag sitter på cirka 80k + det jag kan få för att sälja De Bruyne.
Citera
2017-02-15, 23:19
Medlem
Är det numera Torsdagar klockan 19 som WL-priserna betalas ut? Missade två veckor och i helgen som var gjorde jag comeback och tidigare var det alltid natten till Torsdagar.
Citera
2017-02-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Många som köpt på sig o vräker ut, is i magen. På fredag WL med PL krav

Det kmr vända upp när folk chillar ner lite
Du har tyvärr missat hypen. Jag sålde mina Mane för 315k (Xbox) precis innan han kom ut i paket som IF.

Visst kommer folk köpa och använda hans kort över helgen. Men då köper man IF och inte OTW bara för att använda över en helg. OTW köps ju nästan bara i investeringssyfte, vill man ha en spelare för att man gillar statsen så köper man ju IF.

Jag har väldigt svårt att tro att man nu såhär i efterhand ska få mer än 315k för sina OTW-Mane. I och med att hans 86-kort inte kommer påverkas av någon winter upgrade så får man helt enkelt vänta tills nästa Liverpool-match för att få nästa hype. Liverpool spelar först om ~10 dagar....
Citera
2017-02-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Du har tyvärr missat hypen. Jag sålde mina Mane för 315k (Xbox) precis innan han kom ut i paket som IF.

Visst kommer folk köpa och använda hans kort över helgen. Men då köper man IF och inte OTW bara för att använda över en helg. OTW köps ju nästan bara i investeringssyfte, vill man ha en spelare för att man gillar statsen så köper man ju IF.

Jag har väldigt svårt att tro att man nu såhär i efterhand ska få mer än 315k för sina OTW-Mane. I och med att hans 86-kort inte kommer påverkas av någon winter upgrade så får man helt enkelt vänta tills nästa Liverpool-match för att få nästa hype. Liverpool spelar först om ~10 dagar....

Du har ju helt fel. Manes IF ligger på 380-400 Antingen måste den sjunka ner eller så kommer OTW korten gå upp i pris o hamna på samma pris. Så tror inte alls man får vänta länge tills Mane är 350K igen. Tror också på fredag
Citera
2017-02-16, 00:22
Medlem
Shanklygatess avatar
Hur brukar ni göra med packsen från WL? Öppnar ni dom direkt eller sparar ni på dom? Läste något om att vissa sparar tills nya totw släpptes. Så då undrar jag, finns de nya totw ute tills belöningen kommer imorgon?
Citera
2017-02-16, 07:17
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1352512

Nästa steg?
Väldigt låg budget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem