2017-02-15, 20:26
Medlem
De e så surt att man sitter på 6 st IF 82 rated mane. Han vägrar ju gå upp i pris o bara faller för varje dag som går. Nån som vet ifall 83 ratingen kommer ge han någon extra kick? Vet att många här sitter med honom i tradingen
Citera
2017-02-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
De e så surt att man sitter på 6 st IF 82 rated mane. Han vägrar ju gå upp i pris o bara faller för varje dag som går. Nån som vet ifall 83 ratingen kommer ge han någon extra kick? Vet att många här sitter med honom i tradingen

Han har ju 2 kort som är högre, 3 om man räknar med OTW. Det har gjort att hans 82 ratade kort har dött ut. Kan hända att hans upgrade kommer göra att han går upp liiite precis vid hypen, men inte mycket...
Citera
2017-02-15, 20:41
Medlem
Raxies avatar
Citat:

Tror snarare tvärtom. TOTT-korten fanns (finns!?) ju i packs så jäkla länge så det lär krävas en lukrativ SBC där man behöver byta in afrikaner för att utbudet ska bli tillräckligt lågt för att det ska vara värt att köpa Mane's 82-IF.

Finns ju 5 sidor med bara det kortet på marknaden nu liksom.

(Om man nu inte vill köpa hans dyraste kort dvs.)
Citera
2017-02-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
http://www.futhead.com/17/squads/4522802/

Värt att köra Vidal istället för OTW-Sanchez? Hårsvallet är ju soft ju.. Och tror man det är värt att köra Boateng istället för OTW-Hummels pga workrates?.. Däremot är ju OTW kul ju.. Man kunde ju för bövelen sitta och titta på Nantes-Marseilles och tycka det var kul.

... Lite inne på att sälja OTW-Kante. Hans pris borde väl fullständigt rasa när han får Winter Upgrade till 83 på.. fredag?

http://www.futhead.com/17/squads/4522766/

Och tror man det skulle vara värt att uppgradera Florenzi och/eller Chiellini här eller är skillnaden för marginell?

I övrigt är Higuain ett kap, helvete vad bra han är.

Jag tar Sanches före Vidal alla dagar i veckan, visst har Vidal bättre skott och typ alla stats är bättre men gillar ändå beasten Sanches. Sen tycker jag lätt att du borde köpa Boateng ist för Hummels för Boateng är helt OP, plus att Hummels är för långsam. Iofs inte testat Hummels IFs... gillar du Lahm? Har inte testat honom för tycker han är långsam, skulle tipsa om Brosinski, tycker han är bra men finns ju inge så många bra HB i Bundesliga.
Citera
2017-02-15, 20:51
Medlem
Alla dessa jävla idioter som paniksäljer..
Mane....
Jävla pucko...
Citera
2017-02-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Alla dessa jävla idioter som paniksäljer..
Mane....
Jävla pucko...

Köpte precis en för 305k hoppas han hinner gå upp till imorgon så jag kan köpa tillbaka Cavani innan upgrades kommer.

Men har märkt att det är samma med alla otw kort som fick If nu. Higuain går för samma som igår, Hummels har gått ner till 160k.
Citera
2017-02-15, 21:02
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Jag tar Sanches före Vidal alla dagar i veckan, visst har Vidal bättre skott och typ alla stats är bättre men gillar ändå beasten Sanches. Sen tycker jag lätt att du borde köpa Boateng ist för Hummels för Boateng är helt OP, plus att Hummels är för långsam. Iofs inte testat Hummels IFs... gillar du Lahm? Har inte testat honom för tycker han är långsam, skulle tipsa om Brosinski, tycker han är bra men finns ju inge så många bra HB i Bundesliga.

Tycker speeden funkar med Hummels om man sätter ett kemikort på honom, speciellt med Bailly bredvid. Men blir nästan lite väl galet med high/med på båda.. Och en OP Boateng lät ju inte så dumt!

Tycker Lahm är sådär.. Är väl mest i brist på annat, men tycker att han ofta står väldigt rätt. Och kör med att han ska stanna vid anfall. Men hoppas lite på 500-matchers-SBC på honom, då skulle det kännas lite bättre! - När jag hade med honom i anfall var det helt hopplöst. Blev sjukt sårbar när han var nere och gav understöd och jag åkte på kontringar.

Men ja, Alonso är väldigt mycket bättre. Är bästa ytterbacken jag har spelat med i år.

Kör Brosinski i den här mycket stulna squaden: (Som förövrigt är extremt lättspelad om man inte har så många coins)
http://www.futhead.com/17/squads/4622873/
Och tycker att han är ett riktigt vasst offensivt hot, men sämre defensivt.
Senast redigerad av Raxie 2017-02-15 kl. 21:15.
Citera
2017-02-15, 21:22
Medlem
de e sjukt att värdet på OTW mane ligger under 300K o hans IF kort är 370K Fattar ingenting!
Citera
2017-02-15, 21:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
de e sjukt att värdet på OTW mane ligger under 300K o hans IF kort är 370K Fattar ingenting!

Utbudet av OTW är stort efter Winter OTW SBC, medan nya SIF-kortet knappt finns på marknaden. Det kommer ordna till sig.

Däremot tycker jag det är skumt att OTW-kortet ligger så lågt. Bästa RWn i populäraste ligan med 98 pace. Bales NIF är dyrare...
Citera
2017-02-15, 21:30
Medlem
Många som köpt på sig o vräker ut, is i magen. På fredag WL med PL krav

Det kmr vända upp när folk chillar ner lite
Senast redigerad av LBX 2017-02-15 kl. 21:37.
Citera
2017-02-15, 21:39
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakslaktarn1338
Matuidi måste bort. Ersätt han med De Rossi. Sätt in IF Icardi med Deadeye som CAM och Dybala/Higuain/aguero som striker.

Tack så mkt! Fick till det perfekt. Blev tevez till vänster med Dybala som CAM och Gomez till höger. 4 raka vinster och vi e tillbaka på banan. Fint om DeRossi kunde plocka ett IF kort.
Citera
2017-02-15, 21:47
Medlem
Någon som provat köra med Mané ännu? på pappret ser han ju helt galen ut. med Finisher kort 99 acceleration, 99 shot power, 93 finishing, 93 balans, 93 styrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in