Citat:
Ursprungligen postat av
smusselkurt
Jag har skrivit mycket gott om TTs, de funkar helt klart och är inte verkningslösa som vissa hävdar. Men jag testade askens idag och skillnaden är natt och dag. TT får minst dubbla dosen i sina piller för att de ska kunna mäta sig. En av Askens var faktiskt på tok för stark för min del medan jag med lätthet äter 2-3 av TT:s. Absolut inget ont om TT - älskar shoppen och supporten och jag är övertygad om att de kommer få ordning på detta men så ser läget ut just nu.
Det är inte bara TT ska dubbla sin dos, är det som alla i tråden säger så talar det starkt för att TT om dom pressar sina tabletter själva inte kan tillverka dessa på ett säkert sätt. Kan vara rysk roulett med andra ord. Eller att deras leverantör inte kan.
Det eller att Ask har doserat sina tabletter högre än 4mg men skulle kunna satsa en månadslös på att det snarare är tt som inte vet hur man pressar korrekt än att ask gör dom starkare än 4mg.
Har bara provat blåa från ask och fungerar bra för sömnen, tycker inte den är spec hypnotisk eller starkt sederande som många andra verkar uppleva, blundar jag så somnar jag, vill jag vara vaken är det inga problem det heller.