2017-02-15, 18:19
Medlem
esants avatar
Borde inte den här i och med sin långa halveringstid bli ett helvete att komma av för dem som använder väldigt regelbundet under en tid?
Citera
2017-02-15, 18:24
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Borde inte den här i och med sin långa halveringstid bli ett helvete att komma av för dem som använder väldigt regelbundet under en tid?

Ja, och den är helt ny.. Undrar hur folkets AT kommer bli.
Citera
2017-02-15, 18:33
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Myrkryp from hell
Citera
2017-02-15, 19:49
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiktivajag
Läster mycket skit om TT/TS's Norflura här i tråden.
Det är alltså Askens som gäller just nu, eller har jag fattat fel?

Jag har skrivit mycket gott om TTs, de funkar helt klart och är inte verkningslösa som vissa hävdar. Men jag testade askens idag och skillnaden är natt och dag. TT får minst dubbla dosen i sina piller för att de ska kunna mäta sig. En av Askens var faktiskt på tok för stark för min del medan jag med lätthet äter 2-3 av TT:s. Absolut inget ont om TT - älskar shoppen och supporten och jag är övertygad om att de kommer få ordning på detta men så ser läget ut just nu.
Senast redigerad av smusselkurt 2017-02-15 kl. 19:51.
Citera
2017-02-15, 20:04
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Jag har skrivit mycket gott om TTs, de funkar helt klart och är inte verkningslösa som vissa hävdar. Men jag testade askens idag och skillnaden är natt och dag. TT får minst dubbla dosen i sina piller för att de ska kunna mäta sig. En av Askens var faktiskt på tok för stark för min del medan jag med lätthet äter 2-3 av TT:s. Absolut inget ont om TT - älskar shoppen och supporten och jag är övertygad om att de kommer få ordning på detta men så ser läget ut just nu.

Det är inte bara TT ska dubbla sin dos, är det som alla i tråden säger så talar det starkt för att TT om dom pressar sina tabletter själva inte kan tillverka dessa på ett säkert sätt. Kan vara rysk roulett med andra ord. Eller att deras leverantör inte kan.
Det eller att Ask har doserat sina tabletter högre än 4mg men skulle kunna satsa en månadslös på att det snarare är tt som inte vet hur man pressar korrekt än att ask gör dom starkare än 4mg.
Har bara provat blåa från ask och fungerar bra för sömnen, tycker inte den är spec hypnotisk eller starkt sederande som många andra verkar uppleva, blundar jag så somnar jag, vill jag vara vaken är det inga problem det heller.
Citera
2017-02-15, 22:49
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Det är inte bara TT ska dubbla sin dos, är det som alla i tråden säger så talar det starkt för att TT om dom pressar sina tabletter själva inte kan tillverka dessa på ett säkert sätt. Kan vara rysk roulett med andra ord. Eller att deras leverantör inte kan.
Det eller att Ask har doserat sina tabletter högre än 4mg men skulle kunna satsa en månadslös på att det snarare är tt som inte vet hur man pressar korrekt än att ask gör dom starkare än 4mg.
Har bara provat blåa från ask och fungerar bra för sömnen, tycker inte den är spec hypnotisk eller starkt sederande som många andra verkar uppleva, blundar jag så somnar jag, vill jag vara vaken är det inga problem det heller.

Såsom jag förstått det gjorde TT en mindre testbeställning, därav priserna, samt åkte någon fast i tullen. Om asken problemfritt beställt en större mängd kan de mycket väl ha trissat upp doserna ordentligt och tagit samma priser som TT utan att omständigheterna kräver det. Och sedan påstått att dosen är 4mg / tab utan att det ligger någon egentlig sanning där. Det är åtminstone min gissning. Läser man på andra forum är effekten per dos mycket mer lik den förmodligen sanningsenliga dosen som TT säljer och inte knockoutdrogen som asken säljer.
Senast redigerad av smusselkurt 2017-02-15 kl. 22:52.
Citera
2017-02-15, 23:45
Medlem
KneKhis avatar
Köpte från Asken och har tagit ca 1-1.5 per dag nu i lite mer än en vecka. De första dagarna däckade jag direkt när det var dags att sova. Kunde sova i 15h, lägga mig tidigt nästa dag och sova i 15h till.
Nu har den effekten dock helt försvunnit, misstro inte, får fortfarande ett skönt humörlyft och blir väldigt kreativ av dom men de fungerar inte länge mot mitt insomningsproblem. När jag väl somnar får jag dock en riktigt skön sömn och vaknar upp go och helt klar i skallen.
Citera
2017-02-16, 00:23
Medlem
mecca--villages avatar
Hur skulle ni säga att dagligt bruk av denna fungerar mot ångestproblematik?
Citera
2017-02-16, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Köpte från Asken och har tagit ca 1-1.5 per dag nu i lite mer än en vecka. De första dagarna däckade jag direkt när det var dags att sova. Kunde sova i 15h, lägga mig tidigt nästa dag och sova i 15h till.
Nu har den effekten dock helt försvunnit, misstro inte, får fortfarande ett skönt humörlyft och blir väldigt kreativ av dom men de fungerar inte länge mot mitt insomningsproblem. När jag väl somnar får jag dock en riktigt skön sömn och vaknar upp go och helt klar i skallen.

Samma här. Min tolerans har ökat på denna. Denna är stark. Känner inte av 4-5 ikto längre så kommer inte köra denna ofta. Kommer sluta och gå över till flunitrazepam eller ikto. Blir en 2 jobbiga veckor under bytet. Kommer sen endast ta denna i sömn behov.
Känner av effekten på dagen men fått öka upp den 1-2 per dag vilket inte är bra.
Jag vill behöva ta så lite som möjligt då är ikton det självklara valet. 1-2 om dagen räcker i månader. Ingen nämnvärd tolerans ökning på klonazepam. Har jag även läst att den och stess inte ger nämnvärda toleransökningar. Kommer äntligen få på recept snart så då kommer jag bara köpa på mig denna tills nästa bra kommer.
Citera
2017-02-16, 00:37
Bannlyst
Citat:

Tvärt om benzo med kort halveringstid är värre kliva av då du på en långtids verkande benzo har det i blodet upp till 3-4 veckor. Därmed slipper mycket lidande som att kliva av alprazolam är det värsta jag vet men tar jag stess kan jag kliva av. Mår skit men långt från som på en kort halverings benzo.

Upplever jag det iaf.
Citera
2017-02-16, 00:44
Medlem
Citat:
Såsom jag förstått det gjorde TT en mindre testbeställning, därav priserna, samt åkte någon fast i tullen. Om asken problemfritt beställt en större mängd kan de mycket väl ha trissat upp doserna ordentligt och tagit samma priser som TT utan att omständigheterna kräver det. Och sedan påstått att dosen är 4mg / tab utan att det ligger någon egentlig sanning där. Det är åtminstone min gissning. Läser man på andra forum är effekten per dos mycket mer lik den förmodligen sanningsenliga dosen som TT säljer och inte knockoutdrogen som asken säljer.

Det är ändå Asken vi snackar om här, tvivlar starkt på att de överdoserat sina tabs för någon typ av marknads "grab", jag personligen (vilket kan vara fel vad vet jag) litar på vad Asken i lika stor mån jag litade på Jusef när det gäller att det de skriver ut är vad som man får.

Har beställt ett mindre pack från just Ask, tänkte dock plocka in från TT också då jag vet hur warped FB kan bli, så får jag ge en egen amatörmässig bedömning.
Citera
2017-02-16, 08:08
Bannlyst
Citat:

Jag har läst det samma, att folk i UK var besvikna på UKresearch (nedlagd shop) och de hade 5 och 10mgs tabbar.

Så har Asken rätt produkt så har de ös i 25mg kanske istället för de 4mg som de skriver, vilket är helt OK.
Eller så har de råkat få någon annan produkt från Kina och det är inte OK.

Men någon knasar väl snart på ett UP eller innehav och då får vi reda på vad det är i dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in