Citat:
Ursprungligen postat av
FIFAjaha
Jag tar Sanches före Vidal alla dagar i veckan, visst har Vidal bättre skott och typ alla stats är bättre men gillar ändå beasten Sanches. Sen tycker jag lätt att du borde köpa Boateng ist för Hummels för Boateng är helt OP, plus att Hummels är för långsam. Iofs inte testat Hummels IFs... gillar du Lahm? Har inte testat honom för tycker han är långsam, skulle tipsa om Brosinski, tycker han är bra men finns ju inge så många bra HB i Bundesliga.
Tycker speeden funkar med Hummels om man sätter ett kemikort på honom, speciellt med Bailly bredvid. Men blir nästan lite väl galet med high/med på båda.. Och en OP Boateng lät ju inte så dumt!
Tycker Lahm är sådär.. Är väl mest i brist på annat, men tycker att han ofta står väldigt rätt. Och kör med att han ska stanna vid anfall. Men hoppas lite på 500-matchers-SBC på honom, då skulle det kännas lite bättre! - När jag hade med honom i anfall var det helt hopplöst. Blev sjukt sårbar när han var nere och gav understöd och jag åkte på kontringar.
Men ja, Alonso är väldigt mycket bättre. Är bästa ytterbacken jag har spelat med i år.
Kör Brosinski i den här mycket stulna squaden: (Som förövrigt är extremt lättspelad om man inte har så många coins)
http://www.futhead.com/17/squads/4622873/
Och tycker att han är ett riktigt vasst offensivt hot, men sämre defensivt.